Tlačítko SPORT
Re: Tlačítko SPORT
mám originál 17" viz. foto . Předek mi přijde docela měkej, ale zadek je tvrdší . Těžko říci do teď jsem měl Alfu 156 a ta byla betonově tvrdá a nedala se ani boha utrhnout, kdežto Astřička trpí lehkým ustřelováním přední nápravy. Jinak Gumy na tom jsou 80% a jsou to Michelin PILOT SPORT II
Opel Astra H 2.0 TURBO 147kW 2005
- Reklama
Re: Tlačítko SPORT
Astra H s CDC si myslím sedí hodně dobře, ale výhoda Alfy je v zavěšení kol. Od 156 už tuším bylo lichoběžníkové zavěšení předních kol a myslím i nezávislé zavěšení zadních kol. Takže v těch zatáčkách určitě seděla líp.
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org
Re: Tlačítko SPORT
Mám IDS+ podvozek ve svojí Astře a rozdíl je docela znatelný jak u ztuhnutí posilovače řízení tak u tlumičů. Kontrolka IDS+ by se ti měla rozsvítit i po zapnutí zapalování a pak zhasnout.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21 led 2010, 22:53
Re: Tlačítko SPORT
Já nevím chlapci, ale já mám na H GTC 18ky kola a když zapnu Sport, tak se z toho stane pomalu motokára, co se týče tvrdosti.....
Rozdíl je markantní.
Rozdíl je markantní.
Re: Tlačítko SPORT
Keby ste si uviedli bydlisko tak sa nemusíte pítať
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Tlačítko SPORT
No dobre, ale mal som pravdu
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Tlačítko SPORT
az mi to oci skoro vyrazilo
Re: Tlačítko SPORT
No tak sory ak si členom Matice, alebo SNS
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan