Quick Heat - dodatečná montáž

Návody ze všech sekcí na jednom místě
Odpovědět
JirkaF
Příspěvky: 382
Registrován: 10 kvě 2010, 21:15
Bydliště: Přerov

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Příspěvek od JirkaF » 09 črc 2010, 07:38

David B. píše:Až budu mít pojistku, tak to odzkouším.
Fajn. Jsem zvědavý. Stejně mi ale není jasné co tam teda vlastně topí. Tedy kde je ta tepločinná část. Myslel jsem že je to ten velký chladič s těmi malými lamelkami. Ten aspik jsi bliknul, nebo jsi zrovna neměl fotidlo?

Reklama
 

David B.
Příspěvky: 100
Registrován: 06 lis 2009, 15:08
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Příspěvek od David B. » 09 črc 2010, 09:25

Chladič je to malé "plné" žebroví, tam kde se nachází ŘJ s elektronikou. Topná část je ta velká plocha s lamelkama, které jsou přidělány na nějaké odporové dráty a ohřívají proudící vzduch. Ten gel jsem nefotil, nebyl k tomu důvod, tak mně to ani nenapadlo. Už jsem to viděl i dříve, zalévají se tím někdy i ŘJ motoru.
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org

JirkaF
Příspěvky: 382
Registrován: 10 kvě 2010, 21:15
Bydliště: Přerov

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Příspěvek od JirkaF » 09 črc 2010, 10:32

David B. píše:Chladič je to malé "plné" žebroví, tam kde se nachází ŘJ s elektronikou. Topná část je ta velká plocha s lamelkama, které jsou přidělány na nějaké odporové dráty a ohřívají proudící vzduch.
Jo máš recht. Pro mě je to všechno chladič. :D Jednou chladí elektroniku a po druhé zase teplovodní roury či odporový drát. Nenapadl mne zrovna vhodnější termín. (tepelný výměník ?)

David B.
Příspěvky: 100
Registrován: 06 lis 2009, 15:08
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Příspěvek od David B. » 09 črc 2010, 12:51

Tepelný výměník bude asi nejvíce odborné. Zatím to v podstatě vyšlo pětku za QH, 1.300 za ten spodní kryt a cca 300 za kabeláž a drobný inst. materiál. Co se týče práce tak nejhorší bylo asi povolit ze strany stěny motoru odkapávač kondenzátu, kde je špatný přístup, aby bylo možné vytáhnout ten spodní kryt. Lépe by to šlo asi zespoda, ale neměl jsem zrovna tu možnost.
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org

milans
Příspěvky: 374
Registrován: 28 čer 2008, 13:19
Bydliště: SK-BN/TN

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Příspěvek od milans » 09 črc 2010, 12:56

..mozem porovnavat len s g astrou 1.7 cdti , nabeh tepla je asi o tretinu az polovicu rychlejsi, ale to je moj subjektivny pocit, rychlejsie zohriatie interieru som si vsimol este pred tym, ako som sa dozvedel, ze to mam, a to som spravidla dal stupen kurenia len na polovicu, aby islo nieco aj do motorovej casti
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006

JirkaF
Příspěvky: 382
Registrován: 10 kvě 2010, 21:15
Bydliště: Přerov

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Příspěvek od JirkaF » 09 črc 2010, 14:33

milans píše:..mozem porovnavat len s g astrou 1.7 cdti , nabeh tepla je asi o tretinu az polovicu rychlejsi, ale to je moj subjektivny pocit, rychlejsie zohriatie interieru som si vsimol este pred tym, ako som sa dozvedel, ze to mam, a to som spravidla dal stupen kurenia len na polovicu, aby islo nieco aj do motorovej casti
No, vzhledem k tomu že QH do motoru nic nedává, tak jsi mohl pustit topení hned na max a pak by to asi vypadalo ještě lépe. To jsi ale nemohl vědět. Možná, kdyby jsi dal topení na max, tak bys paradoxně urychlil i zahřátí motoru, protože ten by asi zvedl volnoběžné otáčky kvůli většímu odporu alternátoru na rozvodech.

V tomto počasí se to zkoušet nedá. Předpokládám, že asi nemáš přístup do mrazáku s místem pro dvě auta, která bys tam nechal promrznout. :D Tak jsem zvědav na zimu. Pokud se Ti to povede porovnat (změřit) s někým u Tebe blízko.

David B.
Příspěvky: 100
Registrován: 06 lis 2009, 15:08
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Příspěvek od David B. » 10 črc 2010, 13:02

Tak už jsem tam hodil pojistku a vyzkoušel to. Odběr je na jednu topnou část cca 18A (v QH jsou čtyři). Ale vyzkoušet to teď v tom horku je problém. Budu muset počkat alespoň na nějaké chladnější ráno.
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Příspěvek od RomanK » 10 črc 2010, 15:54

A máš to i naprogramované na sběrnici a v konfiguracích?
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

JirkaF
Příspěvky: 382
Registrován: 10 kvě 2010, 21:15
Bydliště: Přerov

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Příspěvek od JirkaF » 10 črc 2010, 16:12

David B. píše:Tak už jsem tam hodil pojistku a vyzkoušel to. Odběr je na jednu topnou část cca 18A (v QH jsou čtyři). Ale vyzkoušet to teď v tom horku je problém. Budu muset počkat alespoň na nějaké chladnější ráno.
No, hezky si to pápne. 76A je docela síla. Tak ať Ti to dobře slouží a jak píšeš, teď už jen počkat na zimu.

2 RomanK:
Mohl bys prosím něco napsat o tom Rakouském způsobu?

David B.
Příspěvky: 100
Registrován: 06 lis 2009, 15:08
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Příspěvek od David B. » 10 črc 2010, 18:59

To Roman: Jo, jo, je to už i naprogramované. A budu doufat, že dobře:-)

Jenom se mi z konstrukčního hlediska nelíbí to trvalé napájení. V případě průrazu nějakého spínacího prvku v ŘJ QH by to v případě neběžícího ventilátoru mohlo zatopit víc než je zdrávo.
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org

Odpovědět