Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
Re: Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
...no tak když chceš dokonalou Astru, tak sis měl koupit OPC a ne znásilňovat ubohého ropáka. Připomíná mi to jednoho týpka na megane fóru, jistý needix. Pro všechny to byl hroznej božan a tuningovej gugru, koupil totiž Megana 1.4i v nejnižší výbavě a pak ho za děsný prachy tunil. Narval do něj snad 200 litrů - prostě borec
- Reklama
Re: Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
Pokud ses fakt zapalenej do chipu svoji Astry, tak bych se spis zacal rozhlizet treba po nemeckym webu, resp. po nemeckych firmach, ktery o tom urcite budou vedet vic, nehlede na to ze urcite se najde v reichu vic chipnutejch Opliku od nemecky firmy nez u nas
A dalsi vec, prece jen nemcouri sou ve vsem vetsi pünktlich nez my
Vzdyt to mas do Nemecka taky co by kamenem dohodil
A dalsi vec, prece jen nemcouri sou ve vsem vetsi pünktlich nez my
Vzdyt to mas do Nemecka taky co by kamenem dohodil
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)
Re: Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
Osobne bych pred tvou planovanou upravou nejdrive resil BRZDY a PODVOZEK.
Co se tyka vlastniho "nachipovani", tak bych to resil budto cestou mirne upravy, tj. jen ridici jednotka+IC+spojka (pokud by to nedavala). Pokud se chces dat cestou vymeny turba, tak bych doporucoval odbornou konzultaci s tim kdo ti to bude chipovat, protoze spravne nachipovat motor s jinym turbem neni jen tak. Nicmene tyhle "pokrocily" upravy jdou dost do penez (to co si predstavujes ze to bude stat vynasob 2x-3x a jsi na realne cene co za to zaplatis), takze je na zvazeni, zda opravdu nekoupit jiny auto - OPC?
Co se tyka vlastniho "nachipovani", tak bych to resil budto cestou mirne upravy, tj. jen ridici jednotka+IC+spojka (pokud by to nedavala). Pokud se chces dat cestou vymeny turba, tak bych doporucoval odbornou konzultaci s tim kdo ti to bude chipovat, protoze spravne nachipovat motor s jinym turbem neni jen tak. Nicmene tyhle "pokrocily" upravy jdou dost do penez (to co si predstavujes ze to bude stat vynasob 2x-3x a jsi na realne cene co za to zaplatis), takze je na zvazeni, zda opravdu nekoupit jiny auto - OPC?
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"
Re: Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
brzdy jsou samozdřejmostí a podvozek (pružiny mám, tlumiče jsou také v plánu). Právě tohle všeho dělá Volesko, dělal i pro dieselpower to nejrychlejší TDI (tušim VW polo) v Evropě. Vim že se to zdá ted jako blbej přiklad ale když si přečte te jak ten projekt probíhal tak to bylo nadlidský, každej kdo se to snažil chipovat tak to nevydrželo, on jedinej to vyšperkoval.Westler píše:Osobne bych pred tvou planovanou upravou nejdrive resil BRZDY a PODVOZEK.
Co se tyka vlastniho "nachipovani", tak bych to resil budto cestou mirne upravy, tj. jen ridici jednotka+IC+spojka (pokud by to nedavala). Pokud se chces dat cestou vymeny turba, tak bych doporucoval odbornou konzultaci s tim kdo ti to bude chipovat, protoze spravne nachipovat motor s jinym turbem neni jen tak. Nicmene tyhle "pokrocily" upravy jdou dost do penez (to co si predstavujes ze to bude stat vynasob 2x-3x a jsi na realne cene co za to zaplatis), takze je na zvazeni, zda opravdu nekoupit jiny auto - OPC?
Na moje auto řekl když jsem mu řikal že všude píšou 136 kW, tak mi řekl že mi dá záruku na max. 125 kW. At víc nepočítám, že už mám dost našpikovanej motor, moje motory už dělal tři a řekl že ostatní kdo by mi udělali 190 PS jak pišou v životě asi ten motor pod rukou neměli, protože by šlo turbo okamžitě do háje. 165 PS je bezpečných podle něj a on je v tomhle pan někdo.
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem
Re: Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
A tobě nestačí těch 125KW? Na kolik kilovat to chceš vyhnat?
Jinak jak píšeš o těch 125KW, máš někoho kdo by to na tolik čipl, mě by těch 125KW stačilo?
Jinak jak píšeš o těch 125KW, máš někoho kdo by to na tolik čipl, mě by těch 125KW stačilo?
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006
Re: Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
Pišu to tu celou dobu, Volesko to chipne se zárukou. Ale s DPF filtrem za to chce 11 000,-, že je s tim prej veliký sraní. Nechci kecat ale tušim, že se musi dát pryč DPF (i tak ho chci pryč), protože by pak prej nějak ŘJ dělala bordel. O to jsem se ale ještě moc nezajímal.Apikkk píše:A tobě nestačí těch 125KW? Na kolik kilovat to chceš vyhnat?
Jinak jak píšeš o těch 125KW, máš někoho kdo by to na tolik čipl, mě by těch 125KW stačilo?
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem
Re: Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
Dík za info. Jen dobře, že by PDF šlo do pryč. Já už jsem s ním měl problémy.
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006
Re: Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
No nevim. Tady zminovane tipicky cmoudici nacipovane Ochcavky I s nejproflaklejsim dieslem vsechz dob - koncernovym 1.9 PD je evidentni priklad.pekki píše:No ja takove jako ty zase rad nemam. Domaci radoby tunery.
Ty si vazne myslis, ze vyrobci motoru schvalne delaji soucastky motoru predimenzovane? Ted kdyz je trend velky vykon/male emise(spotreba). Snaha o co nejlehci motory. Setreni kazdeho eura uplne na vsem.
Shodou okolnosti sem na VS delal dipl. praci na tema Vypoctova analyza pistu motoru- sice to bylo benzinove HTP - ale vubec mi neprislo, ze by ten motor byl od vyroby predimenzovan
Ten motor byl bez vetsich uprav montovany do koncernovych aut a i Skodovek snad 10-15 let a to ve velmi ruznych kW.
Zezacatku byl bez turba a prodaval se nekde okolo 50 kW. Ja ten motor znam z Caddyho, SDI Oktavky I ...
Pak se montovali jeho ruzne varianty s turbem. Jedna varinta mela tusim 59 kW, pak napr Golf a Oktavka I meli 66kW verzi. Oktavia II pak dlouho s 77 kW, ale v te same dobe stejny motor ve Fabii s tusim 74kW.
A jeho nejsilnejsi varianta 96kW v Fabii I RS a nebo napriklad Passat.
Jen tak mimochodem trivalcovy 1.4 TDI, ktery se daval do Fabky jako 55, nebo 59 kW je opet ten samy motor, jen bez jednoho valce a s protivahou na klikovce aby nehazel.
Tedy pokud do toho nebudu zahrnovat jeho trivalcove varianty a varianty bez turba, tak az na drobne upravy stejny motor se montoval s dost velkym rozdilem vykonu. Tedy ta 96kW verze uz mela vetsi spojku a mozna i turbo.
Jednou jsem nekde cetl, ze prave u dieslovych motoru je konstrukce motoru oproti benzinu dost robusni, kvuli vetsimu kroutaku dieslu a vetsim tlakum, takze snaseji cip lepe (kdyz pominu fakt, ze diky absenci turba beznych benzinu ani neni moc kde brat ).
Ja osobne bych se treba moje auto cipovat moc nebal. Mam 88kw 8V verzi toho motoru a konstrukcne je velmi podobny te 110kW 16v verzi. Nemel bych tedy strach, ze odejde spoka atd.
Dokonce existuji Astry, ktere maji 16v motor nastaveny z vyroby na 88kW a pritom jde konstrukce o naprosto identicke auto jako ma dark, takze tam je uz z vyroby rezerva 25%.
Re: Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
Možná jsem hloupej, ale každopádně preferuju životnost a předcházení problémům. Proč si na nějaké zakládat jen proto, že si v rodinném autě (kterým Astra bezpochyby je) budu mastit ego pár koníkama navíc ?
Re: Jaké turbo a kolik vydrží spojka u Astry H ?
No to je otazka vztahu k rizeni.
Na prepraveni se z bodu A do bodu B bez porusovani maximalni povolene rychlosti a to i na dalnici ti staci i na Astru kombi vcetne plneho kufru a pustene klimatizace tak 50 kW. Proc se tedy delaji silnejsi motory???
Na prepraveni se z bodu A do bodu B bez porusovani maximalni povolene rychlosti a to i na dalnici ti staci i na Astru kombi vcetne plneho kufru a pustene klimatizace tak 50 kW. Proc se tedy delaji silnejsi motory???