Tuto"fiatackou" 1.9 si delal od jara 2005 opel sam ve sve tradicni motorarne v nemeckem Kaiserslauternu. Fiat ma motorarnu v Pratola Serra, v urcitem obdobi nez se rozjela motorarna v Kaiserslauternu se vozily italske motry.
Oba motory jsou do značné míry technicky a konstrukčně identické – jde o čtyřválce o zdvihovém objemu 1910 cm3, přeplňované turbodmychadlem s proměnnou geometrií a vybavené mezichladičem stlačeného vzduchu. Oba agregáty se výrazněji liší jen hlavou válců – zatímco motor o výkonu 88 kW má vždy dva ventily najeden válec, verze o výkonu 110 kW je vybavena čtyřventilovým rozvodem.
http://news.auto.cz/aktuality/opel-novy ... astic.html
Nejvetsim problemem jsou u 16V vyrive klapky, bohuzel trvalo dlouho nez udelali modifikovanou verzi, ktera uz je pry OK.
Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek
- Reklama
Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek
Od jakého roku se dělala modifikaci výř. klapek na motor 1.9 cdti dth a jak to poznám.Astru jsem kupoval v roce 2008/6.
Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek
Nevim jestli to lze namontovane poznat, ale byla provedena konstrukcni zmena na klapkach a jsou robustnejsi, je to od vyrobniho typu motoru Z19DTH17228334 - 28.02.2007.
http://members.quicknet.nl/arjan.koen/I ... change.pdf
http://members.quicknet.nl/arjan.koen/I ... change.pdf
Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek
Je to dobrý návod na výměnu sacího porubí, ale bohužel tam chybí každý druhý obrázek. Nemáte prosím někdo verzi se všemi obrázky, popřípadě i českou verzi ? nebo něco jiného kde je výměna sání popsaná. předem díky.Marky píše:Nevim jestli to lze namontovane poznat, ale byla provedena konstrukcni zmena na klapkach a jsou robustnejsi, je to od vyrobniho typu motoru Z19DTH17228334 - 28.02.2007.
http://members.quicknet.nl/arjan.koen/I ... change.pdf
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004