Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

brzda
Příspěvky: 130
Registrován: 03 dub 2010, 11:23

Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od brzda » 10 dub 2010, 10:10

Zdravím.

Jsem čerstvým vlastníkem Astry H combi s motorem 1,7CDTi(r.v.:05, vypadá to že poctivých 87000Km) a chtěl bych se zeptat na jednu věc (nejspíš to nebude otázka poslední). U vstřikovačů je v tom zahloubení ve ventilovém víku nafta. Nejvíce u vstřikovače od řidiče. Nevím jestli je to tam dlouhodobě, nebo je to čerstvé, ale jelikož je víko na té pravé straně celkem zašpiněné, tak to bude asi dlouhodobý únik. Může mi k tomu někdo něco říct? Doposud jsem měl auto na benzín, takže s nafťákem se teprv seznamuju. Foto přikládám.

http://alsonztvargla.rajce.net/Desktop
Astra H caravan, rv:2005, 1,7cdti, 74Kw

Reklama
 

martas09
Příspěvky: 80
Registrován: 07 lis 2009, 18:26
Bydliště: Praha

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od martas09 » 10 dub 2010, 11:13

Ahoj, jsem na tom podobne. Auto se stejnym motorem 1.7DTH jsem koupil pred rokem a podle zasrani plastoveho deklu co je z vrchu na motoru jsem po koupi usoudill ze 2 vstriky odesly a byly vymeneny. Domnenku mi potvrdil fakt, ze vyrobni cisla na techto dvou vstricich jsou mnohen vyssi nez na zbyvajicich dvou. Jeden ze starych vstriku mi taky "uchcava". Potom co jsem auto koupil, tak jsem dekl zespoda vycistil. Pak jsem hadrem ocistil i mista kolem vstriku. Po par tisicich znecisteni pravidelne kontroluju, jestli se uniky mafty nezvetsujou. zatim nafta ustrikava stale stejne a tak to neresim. Pokusim se casem pridat fotku.
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od 11roman11 » 10 dub 2010, 12:22

Tý jo.... prolínáti to guferový těsnění kolem vstřiku jeto motorovej olej z pod výka ventylů.
Tady mam pro vás pánové nabýtku ....https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... 9708#p9708
Klydně vám to i vyměnim je minutová zaležitost

brzda
Příspěvky: 130
Registrován: 03 dub 2010, 11:23

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od brzda » 11 dub 2010, 13:32

To mě nenapadlo že to může být olej, vidiš. Nějak sem to nezkoumal jestli olej nebo nafta. Každopádně dík za tip.
Pomohl by jsi mi kdybys mi sem hodil vyfoceny to gufero toho vstřikovače pro představu. A pokud je to označený nejakýma rozměrama, tak bych to též uvítal. Díkec.
Astra H caravan, rv:2005, 1,7cdti, 74Kw

martas09
Příspěvky: 80
Registrován: 07 lis 2009, 18:26
Bydliště: Praha

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od martas09 » 12 dub 2010, 20:31

Romane, takze staci jen odsroubovat ty 2 srouby u vstriku, vytahnout a 'prevliknout' ho? Meni se podobne i cely vstrik? Nebo je pri vymene nutne udelat neco vic?
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od 11roman11 » 14 dub 2010, 21:12

brzda píše:To mě nenapadlo že to může být olej, vidiš. Nějak sem to nezkoumal jestli olej nebo nafta. Každopádně dík za tip.
Pomohl by jsi mi kdybys mi sem hodil vyfoceny to gufero toho vstřikovače pro představu. A pokud je to označený nejakýma rozměrama, tak bych to též uvítal. Díkec.
rozměry sou uplně kničemu prože není kulatý tady sou fota je to origo gm a eště zabalený v oplu za ně chtej 580 kč nak tak a v druhovýrobě asi nepochodíte,ale vše je možné. pustim kus za 250

má nabýtka stále trvá.... ;)
Přílohy
000414_210945.jpg
000414_210924.jpg

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od 11roman11 » 14 dub 2010, 21:28

martas09 píše:Romane, takze staci jen odsroubovat ty 2 srouby u vstriku, vytahnout a 'prevliknout' ho? Meni se podobne i cely vstrik? Nebo je pri vymene nutne udelat neco vic?
na výměnu vrchního těsnění vstřiku stačí odpojit přepad + konektor,pokud možno pak očistit žlab kolem vstřiku aby ten bordel nenapadal dovnitř a pak pouze převlíknout,nový těsnení maznout nakou vazoškou.

co se týče výměny vstřiku je to mnohem horší.konektory + přepady+ trubky od rejlu odehnout + treba i závěsný oka motoru + trubka plnícího vzduchu od AGR k sání + 8 kusů těsnění vstřků na výku + výko ventylů dolů + apak jsou vydět vstřiky.!!! bacha vstřik je chlazen vodou je v takovým komínku a při vytažení vstřiku mužeš povýtáhnout i ten komínek a poškodit gumový O kroužky pak de voda do oleje,olej do vody,výfukový pliny do vody i oleje, ale pokud se vtom motoru nikdo nikdy nevrtal tak to asi nehrozí, ale možný je vše.vstřk nevytahovat na horu ale odtrhnout pohyby do stran a pak opatrně vykvrdlat nahoru, vyčistit komínek zevnitř + dosedací polochu,Vstřik se pak dotahuje 45 nm povolit a znovu dotáhnout 35 nm vždy měnit měděný těsnění pod ním.
těma dotahovacíma momentama si nejsem zas uplně na 100% jistej ale nak tak to je. :o dobrý ne 8-)

Uživatelský avatar
stanomata
Příspěvky: 522
Registrován: 14 pro 2009, 08:01
Bydliště: SENEC /SR/

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od stanomata » 24 kvě 2010, 11:46

ja by som mal zaujem o tie tesnenia ak su origo, cena?, 4 kusy
ASTRA H CARAVAN 1.7 CDTI 59kW/80 koní
chiping 74 KW/ 100

Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od 11roman11 » 24 kvě 2010, 18:39

stanomata píše:ja by som mal zaujem o tie tesnenia ak su origo, cena?, 4 kusy
mam už pouze zadní vrchní sou prič

Uživatelský avatar
stanomata
Příspěvky: 522
Registrován: 14 pro 2009, 08:01
Bydliště: SENEC /SR/

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od stanomata » 25 kvě 2010, 15:45

a aký dôsledok ma tato netesnost , samozrejme ,že nieje pomazany cely motor :o
ASTRA H CARAVAN 1.7 CDTI 59kW/80 koní
chiping 74 KW/ 100

Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií

Odpovědět