Zapojení tlačítka SPORT
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Dá sa cez Tech2 naprogramovať znegovanie tlačítka sport, jazdím stále so zapnutým... a nebaví ma vždy po naštartovaní zapínať túto funkciu 10-15 krát denne.Pri zapnutí zapalovania by sa zaplo a vypnúť sa dá po stlačení tlačítka, ESP by sa tiež dalo vypínať,na rozdiel od toho, keby som to spojil natvrdo... má niekto riešenie?
Astra J ST 2,0CDTI Cosmo flex ride,AFL,grey technical 5/11
- Reklama
Re: Zapojení tlačítka SPORT
ak to nepôjde naprogramovať, dám tam jedno relé,ktoré dá krátky impulz pri zapnutí zapalovania...
Astra J ST 2,0CDTI Cosmo flex ride,AFL,grey technical 5/11
Re: Zapojení tlačítka SPORT
nejde to naprogramovat
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Dík, použijem variant B
Astra J ST 2,0CDTI Cosmo flex ride,AFL,grey technical 5/11
Re: Zapojení tlačítka SPORT
No co ja vim, tak SPORT tlacitko aktivuje jinou vstrikovaci mapu. Jsou i chiptuningy, ktere upravuji druhou mapu, takze si zapnes "nacipovani" tlacitkem sport. Treba by nejakej guru pres cipovani dokazal ty mapy v jednotce prohodit. Nicmene pokud mas sport komplet i s prepinanim posilovace a s podvozkem, tak by z toho vzniknul docela paskvil
- JohnyBA
- Příspěvky: 470
- Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
- Bydliště: Bratislava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení tlačítka SPORT
pokial viem tak tu niekto pisal ze sport nezmeni vykon motora, cize mapa je rovnaka, len plynovy pedal je citlivejsi a ma rychlejsie reakcie
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Ano, take jsem zastancem tohoto nazoru (+ jine nastaveni el.serva a tlumicu). Ostatne proc by tam vyrobce daval dve mapy a nenechal jen tu "silnejsi"? Nema to logiku.JohnyBA píše:pokial viem tak tu niekto pisal ze sport nezmeni vykon motora, cize mapa je rovnaka, len plynovy pedal je citlivejsi a ma rychlejsie reakcie
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"
- JohnyBA
- Příspěvky: 470
- Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
- Bydliště: Bratislava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení tlačítka SPORT
no zaujimave je, ze pri chiptunningu od eds je napisanych +30koni pri zapnutom tlacitku sport
vid.
http://eds-motorsport.de/shop/de/EDS-IP ... ing-System
vid.
http://eds-motorsport.de/shop/de/EDS-IP ... ing-System
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Ale to je ich úpravaJohnyBA píše:no zaujimave je, ze pri chiptunningu od eds je napisanych +30koni pri zapnutom tlacitku sport
vid.
http://eds-motorsport.de/shop/de/EDS-IP ... ing-System
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Netvrdim, ze je druha mapa vykonejsi. Tvrdim, ze je jina.
I tusim RomanK tady psal,m ze ma jednotka dve mapy. Jak jsem nedavno zjistil, tak existuji chiptuningy, kde se skutecne da upravit jiny vykon pro stav s vypnutym tlacitkem a jiny pro zapnuty. To take nasvedcuje faktu, ze jsou tam mapy dve.
Ja osobne jsem si SPORT pred nejakou dobou poridil a podle me se fakt chova jinak. Neni to jen o jinem chodu pedalu. Motor je podle me ve sport rezimu sviznejsi - rychleji jde do otacek a driv nastupuje tah - nema tak vyrazny "turbo efekt".
Napriklad pokud pojedu po rovince na strojku s 2500 otackama a prudce seslapnu plyn na doraz, pak uberu zpatky na 2500 otacek a se zapnutym sportem udelam to same, tak je proste znat rozdil. Pritom seslapnout pedal nadoraz trva zlomek vteriny a pokud by to bylo jen o tom, ze plyn ma kratsi chod, tak by se mal v takovem pripade projevit minimalni rozdil.
Kdyz prudceji seslapnu plyn se zapnutym sportem, tak citim mnohem vyraznejsi trhnuti jak motor zabere.
V manualu je pak tusim napsano: "zmeni se nastaveni skrtici klapky a motor reaguje na povely plynoveho pedalu rychleji".
I tusim RomanK tady psal,m ze ma jednotka dve mapy. Jak jsem nedavno zjistil, tak existuji chiptuningy, kde se skutecne da upravit jiny vykon pro stav s vypnutym tlacitkem a jiny pro zapnuty. To take nasvedcuje faktu, ze jsou tam mapy dve.
Ja osobne jsem si SPORT pred nejakou dobou poridil a podle me se fakt chova jinak. Neni to jen o jinem chodu pedalu. Motor je podle me ve sport rezimu sviznejsi - rychleji jde do otacek a driv nastupuje tah - nema tak vyrazny "turbo efekt".
Napriklad pokud pojedu po rovince na strojku s 2500 otackama a prudce seslapnu plyn na doraz, pak uberu zpatky na 2500 otacek a se zapnutym sportem udelam to same, tak je proste znat rozdil. Pritom seslapnout pedal nadoraz trva zlomek vteriny a pokud by to bylo jen o tom, ze plyn ma kratsi chod, tak by se mal v takovem pripade projevit minimalni rozdil.
Kdyz prudceji seslapnu plyn se zapnutym sportem, tak citim mnohem vyraznejsi trhnuti jak motor zabere.
V manualu je pak tusim napsano: "zmeni se nastaveni skrtici klapky a motor reaguje na povely plynoveho pedalu rychleji".