Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
Daj potom vediet co ti s tym spravili.
- Reklama
- milan7
- Příspěvky: 73
- Registrován: 18 říj 2009, 16:58
- Bydliště: Stařeč (Vysočina)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
Tak vypadá to, že turbo je dobré, chyba byla prý v "ovládání turba", po čímž si nedokážu moc představit. Ještě jsem si vzpomněl, že na té diagnostice byla uložená chyba P05000 vozidlový rychlostní signál není v zadané hodnotě rozsahové B - 023 , někde jsem vygooglil, že by to mohlo být tím, že skutečná rychlost auta neodpovídala množství vstřikovaného paliva (byla nižší), ale nevím...
Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
chyba 0500 se u mě vyskytuje taky (na astře), na němcích sem se dočet že pokud nerozsvěcí kontrolku tak neni potřeba se jí zabejvat, měl sem jí už když sem auto koupil s 19000km pak nějakou dobu dobrý a ted na 34000 zase ale nevím jak tam je dlouho, nerozsvěcí mi kontrolku takže sem to zjistil až po napíchnutí
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
tak jsem taky zacal sledovat teplotu chladici kapaliny a pres 80 °C se dostanu jen vyjimecne na dalnici. Obvykle se drzi tak na 76-79 °C. Myslite, ze by mela byt vyssi?Šedoušek píše:mám Zafiru 1,9 a s teplotou chlad.kapaliny mám úplně stejný zkušenosti.teď v zimě se teplota přes 70°C nedostane.
má ještě někdo další takové zkušenosti???
Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
Já jsem díky této diskusi začal sledovat teplotu chladící kapaliny a i nyní v zimě se dostává na 85 stupňů.
Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
potvrdzujem to co vravi RomanN-v zime teplota 85-86
obaja vsak mame motor ovsem 1.7 CDTi 74kw a nie ako zmienovane zafiry 1.9
obaja vsak mame motor ovsem 1.7 CDTi 74kw a nie ako zmienovane zafiry 1.9
Astra H, 1.7 CDTi
Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
Tak já sem měl s 1.7CDTI při dnešní teplotě 1° teplotu chl.kapaliny po příjezdu z práce 85°, ale jak byly ty veliký mrazy tak po 20km do párce nepřelezla 70°
Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
Ja mam zminovany 1.9DT 88kW v astre a provozni teplota je 87 stupnu. Dostavam se na ni i te v zime. Pokud se to nekomu neohreje ani na 70 po delsi jizde, tak to je podl eme spatne. Kdysi jsem nekde cet, ze dlohodobe provozovani nedohrateho motoru mu skodi.
Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
Po příjezdu jsem šahal na chladič a ledovej, takže termostat by měl být v cajku. Podle mě to ochladí topení. Ono taky do kopce mi to přelezlo i těch 70° jenže pak následuje zase cesta dolu, kde mi teplota spadla zas na nějakých 65°. Teď po příjezdu (dneska) 87° (1°venku)
Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny
Mám před zimou vyměněný termostat a teplota chladící kapaliny i teď v zimě kolem 85 st. - jakmile však sjíždím z delšího kopce teplota okamžitě klesá i pod 80 st.
V létě zase pro změnu při stoupání do táhlého a ostrého kopce teplota vyleze až na 98 st. Potom zapíná ventilátor a situaci zachraňuje..
Trochu nechápu jak to dělá VW např. u svého TDI - tam vidím po zahřátí za každých okolností ručičku teploměru na 90 st. - a ani půl milimetru mimo...
V létě zase pro změnu při stoupání do táhlého a ostrého kopce teplota vyleze až na 98 st. Potom zapíná ventilátor a situaci zachraňuje..
Trochu nechápu jak to dělá VW např. u svého TDI - tam vidím po zahřátí za každých okolností ručičku teploměru na 90 st. - a ani půl milimetru mimo...
JaMa
Opel Astra H, 1,7 CDTI, 74 kW (2005)
Opel Astra H, 1,7 CDTI, 74 kW (2005)