Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

11momo11
Příspěvky: 72
Registrován: 25 kvě 2009, 13:58

Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

Příspěvek od 11momo11 » 13 led 2010, 13:06

Daj potom vediet co ti s tym spravili. ;)

Reklama
 

Uživatelský avatar
milan7
Příspěvky: 73
Registrován: 18 říj 2009, 16:58
Bydliště: Stařeč (Vysočina)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

Příspěvek od milan7 » 14 led 2010, 13:46

Tak vypadá to, že turbo je dobré, chyba byla prý v "ovládání turba", po čímž si nedokážu moc představit. Ještě jsem si vzpomněl, že na té diagnostice byla uložená chyba P05000 vozidlový rychlostní signál není v zadané hodnotě rozsahové B - 023 , někde jsem vygooglil, že by to mohlo být tím, že skutečná rychlost auta neodpovídala množství vstřikovaného paliva (byla nižší), ale nevím...

Uživatelský avatar
vojta
Příspěvky: 2754
Registrován: 29 led 2009, 18:24
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

Příspěvek od vojta » 14 led 2010, 15:47

chyba 0500 se u mě vyskytuje taky (na astře), na němcích sem se dočet že pokud nerozsvěcí kontrolku tak neni potřeba se jí zabejvat, měl sem jí už když sem auto koupil s 19000km pak nějakou dobu dobrý a ted na 34000 zase ale nevím jak tam je dlouho, nerozsvěcí mi kontrolku takže sem to zjistil až po napíchnutí
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

tomas2009
Příspěvky: 35
Registrován: 15 pro 2009, 20:05
Bydliště: středočech
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

Příspěvek od tomas2009 » 17 led 2010, 18:45

Šedoušek píše:mám Zafiru 1,9 a s teplotou chlad.kapaliny mám úplně stejný zkušenosti.teď v zimě se teplota přes 70°C nedostane.
má ještě někdo další takové zkušenosti???
tak jsem taky zacal sledovat teplotu chladici kapaliny a pres 80 °C se dostanu jen vyjimecne na dalnici. Obvykle se drzi tak na 76-79 °C. Myslite, ze by mela byt vyssi?
Safíra B - 2005 | 1.9 CDTi - 110 kW
můj web: http://www.tajo.cz

Uživatelský avatar
RomanN
Příspěvky: 162
Registrován: 10 říj 2009, 11:26
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

Příspěvek od RomanN » 17 led 2010, 19:45

Já jsem díky této diskusi začal sledovat teplotu chladící kapaliny a i nyní v zimě se dostává na 85 stupňů.

Vladdo
Příspěvky: 185
Registrován: 07 kvě 2008, 11:10

Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

Příspěvek od Vladdo » 17 led 2010, 21:49

potvrdzujem to co vravi RomanN-v zime teplota 85-86
obaja vsak mame motor ovsem 1.7 CDTi 74kw a nie ako zmienovane zafiry 1.9
Astra H, 1.7 CDTi

Uživatelský avatar
Juray
Příspěvky: 1032
Registrován: 06 led 2009, 21:26
Bydliště: Vroutek
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

Příspěvek od Juray » 18 led 2010, 18:50

Tak já sem měl s 1.7CDTI při dnešní teplotě 1° teplotu chl.kapaliny po příjezdu z práce 85°, ale jak byly ty veliký mrazy tak po 20km do párce nepřelezla 70°

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

Příspěvek od x-father » 18 led 2010, 21:56

Ja mam zminovany 1.9DT 88kW v astre a provozni teplota je 87 stupnu. Dostavam se na ni i te v zime. Pokud se to nekomu neohreje ani na 70 po delsi jizde, tak to je podl eme spatne. Kdysi jsem nekde cet, ze dlohodobe provozovani nedohrateho motoru mu skodi.

Uživatelský avatar
Juray
Příspěvky: 1032
Registrován: 06 led 2009, 21:26
Bydliště: Vroutek
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

Příspěvek od Juray » 19 led 2010, 19:09

Po příjezdu jsem šahal na chladič a ledovej, takže termostat by měl být v cajku. Podle mě to ochladí topení. Ono taky do kopce mi to přelezlo i těch 70° jenže pak následuje zase cesta dolu, kde mi teplota spadla zas na nějakých 65°. Teď po příjezdu (dneska) 87° (1°venku)

JaMa
Příspěvky: 49
Registrován: 13 led 2009, 18:47

Re: Nástup výkonu + teplota chladící kapaliny

Příspěvek od JaMa » 19 led 2010, 20:17

Mám před zimou vyměněný termostat a teplota chladící kapaliny i teď v zimě kolem 85 st. - jakmile však sjíždím z delšího kopce teplota okamžitě klesá i pod 80 st.
V létě zase pro změnu při stoupání do táhlého a ostrého kopce teplota vyleze až na 98 st. Potom zapíná ventilátor a situaci zachraňuje..

Trochu nechápu jak to dělá VW např. u svého TDI - tam vidím po zahřátí za každých okolností ručičku teploměru na 90 st. - a ani půl milimetru mimo...
JaMa
Opel Astra H, 1,7 CDTI, 74 kW (2005)

Odpovědět