Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
Zdar,
dával jsem mechanikovi svojí Astru H 1.7 CDTI na výměnu rozvodů a žhaviček. Nedokázal vytočit 3 žhavičky, nakonec se zalomily a hlava šla na přebrus. Když to bylo celé hotové, dovezl mi Astru a hned jsem si všiml o dost hlučného motoru. Osobně si myslím, že je motor hlučný nejvíc do 3. rychlosti s otáčkama nad 1500, tedy při rozjezdu a to asi dvojnásobně, než před opravou, na 4 a 5 už to není tak výrazné. S takto hlučným motorem na delší trasu, to je fakt megazážitek! Má někdo zkušenost, zda je to OK, sníží se hluk po zajetí, nebo se něco při opravě neudělalo (seřídit vstřiky)?
Díky za poznatky!
Milan
dával jsem mechanikovi svojí Astru H 1.7 CDTI na výměnu rozvodů a žhaviček. Nedokázal vytočit 3 žhavičky, nakonec se zalomily a hlava šla na přebrus. Když to bylo celé hotové, dovezl mi Astru a hned jsem si všiml o dost hlučného motoru. Osobně si myslím, že je motor hlučný nejvíc do 3. rychlosti s otáčkama nad 1500, tedy při rozjezdu a to asi dvojnásobně, než před opravou, na 4 a 5 už to není tak výrazné. S takto hlučným motorem na delší trasu, to je fakt megazážitek! Má někdo zkušenost, zda je to OK, sníží se hluk po zajetí, nebo se něco při opravě neudělalo (seřídit vstřiky)?
Díky za poznatky!
Milan
Opel Astra H Caravan 1.7 CDTI
Opel Corsa D 1.4i 66 kW
VW Polo 6N1 1.0 37 kW
Fiat Punto II 3dv. 1.2 59 kW
Fiat Punto I 1.1 3dv.
Fiat UNO 1.1i
Opel Corsa D 1.4i 66 kW
VW Polo 6N1 1.0 37 kW
Fiat Punto II 3dv. 1.2 59 kW
Fiat Punto I 1.1 3dv.
Fiat UNO 1.1i
- Reklama
Re: Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
Takže žhavičky zalomil on, protože to určitě rval a tak je logicky utrh. Měl jsem tu čest i totálně zapečený žhavky snad ještě z provovýroby na jedničkový ofci. Taky nešly na poprvé, takže se to zakáplo naftou, nechalo přes noc. Pak znova a auto se projelo, aby byl motor horkej.
Chvilku se to nechalo stát a světe div se, žhavky šly krásně vytočit. Osobně si myslím, že se na tohle vysral a prostě zkoušel všemožný páky až to prostě urval.
A co se tejče toho hluku, zkontroloval bych si nastavení rozvodů. Někdo totiž rád mění jen řemen a na postavení ozubených kol z vysoka sere. Takže pak to může bejt takovej půlprdeláč, kde to je defacto o třeba půl zubu "skočený" a proto to dělá takovej bordel. Jak se to chová jízdně? Jede to furt stejně nebo si zpozoroval změny ve výkonu nebo průběhu krouťáku?
Chvilku se to nechalo stát a světe div se, žhavky šly krásně vytočit. Osobně si myslím, že se na tohle vysral a prostě zkoušel všemožný páky až to prostě urval.
A co se tejče toho hluku, zkontroloval bych si nastavení rozvodů. Někdo totiž rád mění jen řemen a na postavení ozubených kol z vysoka sere. Takže pak to může bejt takovej půlprdeláč, kde to je defacto o třeba půl zubu "skočený" a proto to dělá takovej bordel. Jak se to chová jízdně? Jede to furt stejně nebo si zpozoroval změny ve výkonu nebo průběhu krouťáku?
Astra H Caravan 1,7 CDTi 81kW
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi PD 97kW-chip
Honda XL1000V Varadero
OP- COM 1.70
DELPHI
VCDS
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi PD 97kW-chip
Honda XL1000V Varadero
OP- COM 1.70
DELPHI
VCDS
Re: Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
Zdar, zhavicky vzdal cca po puldennim zahrivani, zkouseni vytocit a pak proste jednu zlomil, tak si s dalsima uz nemusel lamat hlavu. Zhavicky astry jsou navic pry hur umisteny, nez jinde, jsou delsi a vic zapadly, jestli to rikam a pamatuju si dobre. Ale uz se stalo. Zatim to nechavame na zajeti cca 500 km, ale rikal, ze zbrousenim hlavy se prave zmenil rozchod nejakych kladek a to to muze delat, takze serizeni rozvodu pak teda kdyztak navrhnu. Diky. Vykonove mi to prijde stejna astra jako předtím, plynulej tah a poradnej az od 1700 ot., linej nastup turba, zadne kolisani, maly cuknuti jen u seslapnuti plynu, sundani nohy z plynu, coz jsou silentbloky.
Opel Astra H Caravan 1.7 CDTI
Opel Corsa D 1.4i 66 kW
VW Polo 6N1 1.0 37 kW
Fiat Punto II 3dv. 1.2 59 kW
Fiat Punto I 1.1 3dv.
Fiat UNO 1.1i
Opel Corsa D 1.4i 66 kW
VW Polo 6N1 1.0 37 kW
Fiat Punto II 3dv. 1.2 59 kW
Fiat Punto I 1.1 3dv.
Fiat UNO 1.1i
Re: Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
Mám taky 1,7 a je pravda, že do těch 1900 je to takový mrtvolný no. Občas s tím mám problém, když s tím dlouho nejedu, pak se rozjedu do kruháče a ono nic Holt PDčko umí bouchat jinak no Tak uvidíš, nech to teda ještě chvilku posedat a pak bych určitě překontroloval správný nastavení rozvodů, když to bude furt hlučet.
Astra H Caravan 1,7 CDTi 81kW
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi PD 97kW-chip
Honda XL1000V Varadero
OP- COM 1.70
DELPHI
VCDS
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi PD 97kW-chip
Honda XL1000V Varadero
OP- COM 1.70
DELPHI
VCDS
Re: Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
Taky to tipuju na posunutý rozvody.
OPEL ZAFIRA A 2,2DTI Y22DTR - OPC line 2005
https://www.sbazar.cz/automilacek
https://www.sbazar.cz/automilacek
Re: Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
Dělá to něco podobného?
https://youtu.be/eQyiqJCgwIo
https://youtu.be/eQyiqJCgwIo
Astra H - OPC line, Z18XE
Re: Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
Mno, rekl bych, ze jo. Jako starej nekultivovanej diesel. Tak uvidime, co na to servis man. Diky za odkaz!
Opel Astra H Caravan 1.7 CDTI
Opel Corsa D 1.4i 66 kW
VW Polo 6N1 1.0 37 kW
Fiat Punto II 3dv. 1.2 59 kW
Fiat Punto I 1.1 3dv.
Fiat UNO 1.1i
Opel Corsa D 1.4i 66 kW
VW Polo 6N1 1.0 37 kW
Fiat Punto II 3dv. 1.2 59 kW
Fiat Punto I 1.1 3dv.
Fiat UNO 1.1i
Re: Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
Rikam to od zacatku, ze tam bude nesoulad nastaveni ozubenejch kol.
Astra H Caravan 1,7 CDTi 81kW
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi PD 97kW-chip
Honda XL1000V Varadero
OP- COM 1.70
DELPHI
VCDS
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi PD 97kW-chip
Honda XL1000V Varadero
OP- COM 1.70
DELPHI
VCDS
Re: Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
A ještě tohle může pomoct
Astra H - OPC line, Z18XE
Re: Hlučný motor po zbroušení hlavy a výměně rozvodů
Právě, seřizovací šroub atd. vysvětloval servisák, že tdi oproti cdti nemá a odskok řemene tak vyloučil. Zatím sám zjistil, že by mohlo jít o rozhašený vstřiky. Najedem těch 500 km a pak se uvidí, jestli se to zlepší, nebo mu to poputuje zpátky. Dám pak vědět.
Opel Astra H Caravan 1.7 CDTI
Opel Corsa D 1.4i 66 kW
VW Polo 6N1 1.0 37 kW
Fiat Punto II 3dv. 1.2 59 kW
Fiat Punto I 1.1 3dv.
Fiat UNO 1.1i
Opel Corsa D 1.4i 66 kW
VW Polo 6N1 1.0 37 kW
Fiat Punto II 3dv. 1.2 59 kW
Fiat Punto I 1.1 3dv.
Fiat UNO 1.1i