Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
kratales
Příspěvky: 241
Registrován: 17 čer 2016, 23:50
Bydliště: Jihlava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od kratales » 15 pro 2016, 22:09

Baterie slouzi pouze pro dalkac, na imobilizer nema zadny vliv. Pokud stihnes baterii vymenit behem par sekund (nevim kolik presne), tak nic dalsiho delat nemusis a stihnout se to da i s dostatecnou rezervou. Pokud by si to nestihl, tak musis dalkac akorat sparovat, otazka par sekund :-). Omlouvam se, ze pisu bez diakritiky, ale nejak se mi to na tom mobilu nechce vytukovat.

Reklama
 

Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od vojtavojta » 16 pro 2016, 06:23

Vymena baterie nesmi trvat dela nez 3 minuty,jinak se musi dalkove ovladani znovu synchronizovat.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM

Uživatelský avatar
maxnuke
Příspěvky: 673
Registrován: 25 srp 2011, 05:50
Bydliště: Valtice

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od maxnuke » 16 pro 2016, 06:36

Já stim zásadě nesouhlasím :D . Měl jsem ted rozebrany klíč a měnil jeho tělo za nove z ebay. Klíč byl bez baterie 15 minut a nic se nestalo.
Astra H 1.7 74 kw r.v. 2007

Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od vojtavojta » 16 pro 2016, 06:42

To tvrdi moudra kniha "Jak na to". Ja menil jenom baterie,a nikdy jsem nepotreboval vice casu,tak nevim ;)
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM

kuba.s
Příspěvky: 75
Registrován: 02 bře 2013, 21:49
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od kuba.s » 18 pro 2016, 08:36

Ahoj poslední dobou mi auto stále skákalo do nouzáku tak jsem zapojil op-com a vyjela my tato chyba P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(52) - Present

podle google překladače si myslím že to nasáva nějaky falešný vzduch. Měl někdo takovou chybu ? Děkuji

mám Astra H 1.7 cdti

alzafir
Příspěvky: 48
Registrován: 08 říj 2010, 21:31
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od alzafir » 18 pro 2016, 17:12

To nemusí být pravda. Je to spíš o tom, že tlak v sání není stejný s barometrickým. Po otočení klíče v zapalování musí být rozdíl barometru a MAPu +-2kPa, jinak jednotka vyhodí chybu.
Projdi si čidla podle dat. Někdy pomůže i jen MAP vyčistit.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

kuba.s
Příspěvky: 75
Registrován: 02 bře 2013, 21:49
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od kuba.s » 18 pro 2016, 17:15

dobře děkuju

kuba.s
Příspěvky: 75
Registrován: 02 bře 2013, 21:49
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od kuba.s » 20 pro 2016, 12:25

Tak jsem se byl dneska podívat na ty hodnoty.Udělal jsem dvě fotky jedna je těsně než auto zkočí do nouzáku a druhá je už v nouzouvém režimu.který senzor je tedy špatný ?
Přílohy
Chyba.jpg
před chybou.jpg

Uživatelský avatar
kulisek91
Příspěvky: 373
Registrován: 23 říj 2012, 11:16
Bydliště: Louny

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od kulisek91 » 07 led 2017, 18:31

Ahoj bando,vyměnil jsem obě lamdda sondy,,vymazal chybu pomocí opcom a jediné dvě chyby co znovu naskočily jsou tyhle.

P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(00) - Present

P1116 - Coolant Thermostat Valve Circuit Low Voltage
(06) - Present

souvisí to nějak s těma lambdama nebo se mám mrknout po něčem jiném? Popřípadě zmizí ta chyba po nějaké delší cestě?
Miluji svou vodní dýmečku...jedna z mála žen, na které bych nedal v životě dopustit.Nikdy mě nepodvede, nehádám se s ní.. Jen někdy škoda, že kouřím já jí a né ona mě!

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky

Příspěvek od Stan. » 07 led 2017, 19:14

kulisek91 píše:Ahoj bando,vyměnil jsem obě lamdda sondy,,vymazal chybu pomocí opcom a jediné dvě chyby co znovu naskočily jsou tyhle.

P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
(00) - Present

P1116 - Coolant Thermostat Valve Circuit Low Voltage
(06) - Present

souvisí to nějak s těma lambdama nebo se mám mrknout po něčem jiném? Popřípadě zmizí ta chyba po nějaké delší cestě?
Některé chyby (přechodové chyby) např. P0141 se ukládají do ŘJ a samočinně se vymažou až pokud se tato chyba znovu neobjeví po 40ti teplých startech.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Odpovědět