Jak bylo napsano na zacatku, jednoznacne na takove to bezne jezdeni kolem 15000 km rocne benzina, diesela az kdyz clovek jezdi hlavne dlouhe trasy a velke najezdy. Nejvetsi zatez pro naftaka je courani kolem komina a vseobecne kratke trasy, mimochodem pise se o tom vsude kdyz dojde na porovnavani vlastnosti nafta x benzin. Lidi furt maji jake si trauma z toho ze benzin zere. Ale doba 90-tych let kdy vsechno jezdilo za 8-10 litru je bohudik pryc
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Astra je v benzinu skvele a usporne auto, Zafira je tezsi a vetsi a tak je jasne se v benzinu se spotreba trosku vyssi, ale urcite ne nijak zavratne aby to nekoho zruinovalo. Nastesti velkym benefitem je spolehlivost, kterou snad nevyvazi nic jineho (mysleno samozrejme u benzina)! Dalsi zabavnou veci je kdyz se nekdo zacne ohanet vykonem a tocakem. Ano je to hezky mit 200 koni a 400 N.m ale k cemu? Staci si udelat prurez dnesnim provozem a kazdy dojde k zaveru ze jediny kde se da vcelku jet je dalnice a povolenou 130kou. A pokud k tomu pripoctu jak na dalnici a nejen na ni slidi civilni policejni auta, tak jezdit o nejak zasadne rychlejsi je nesmysl. A pokud si vezmu u nas na severu jak vypada mezimestky provoz, tak obcas mi do nej nejvic zapada stara prohnila Felicie 1.3 50 kW
![Smutný :-(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Plynulost provozu desna, kamionu a vseobecne nakladaku jak sracek, do toho prd misto na predjizdeni......proste bes. Uz me to v tomhle provozu sere litat i na motorce. Proste driv bylo o hodne lip! Cili resume. Ja bych osobne doporucil Zafiru 1.8 103 kW, kterou je sice horsi sehnat v nejake lepsi vybave, ale pokud na ni clovek nelpi, neni co resit. Take jsem po teto verzi pokoukaval, ale nakonec zvitezilo Jecko, se kterym jsme mimochodem take spokojeni. A pokud se clovek chysta hodne jezdit, tak vzit naftu 1.9 88 kW. Tahle varianta se tu na foru hodne doporucovala, jelikoz ten motor je dobry.
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)