Špatný "studený" start

Uživatelský avatar
honzap
Příspěvky: 629
Registrován: 14 bře 2014, 14:30

Re: Špatný "studený" start

Příspěvek od honzap » 12 lis 2015, 15:25

To jsem si myslel nejdřív taky a koupil vartu silver tuším 74ah. Nastalo zlepšení, ale z příšerného stavu do jenom ucházejícího.

Na volnoběh jsem měl spotřebu 1,3 - 1,4 l/hod. takže to bylo jasné, pak jsem to skouknul opcomem a měl jsem asi rekord fóra v korekcích.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE

Reklama
 

Uživatelský avatar
smileboy
Příspěvky: 314
Registrován: 11 led 2011, 23:54
Bydliště: Poříčí nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný "studený" start

Příspěvek od smileboy » 12 lis 2015, 15:37

:D No, asi začnu startérem... Jestli se dají v OPCOMU vyčíst otáčky startéru, tak je to jednoduchý. Korekce vstřiků si při té příležitosti změřim taky. Radu ze Soběslavi znám, shodou náhod pocházim z vesnice cca 5 km od Soběslavi... A musim říct, že tam nemá uplně dobrou pověst. Ani ne tak kvůli kvalitě, ta tam určitě je, jako spíš kvůli přemrštěným cenám. A jakou jsi měl spotřebu s těma špatnejma vstřikama? Resp. o kolik se Ti zlepšila?

P.S. Jinak na volnoběh mám stabilně okolo 0,9 při zahřátém motoru.
Opel Astra H 1.9 CDTi Caravan 88 kW, 1/2007, GID, aut. klima, CD30 MP3, stropní DVD, tempomat a největsí vychytávka - ovládání předních oken DO!

Komo
Příspěvky: 217
Registrován: 09 srp 2014, 13:57

Re: Špatný "studený" start

Příspěvek od Komo » 12 lis 2015, 15:58

0,8 - 0,9 je standard pri tomto motore.
Ja mam rovnako, 3 vstreky OK (korekcie <1) a jeden mozno spinavy alebo mierne opotrebovany <2
Astra H, Z19DT

Uživatelský avatar
honzap
Příspěvky: 629
Registrován: 14 bře 2014, 14:30

Re: Špatný "studený" start

Příspěvek od honzap » 12 lis 2015, 16:36

Teď mám se zahřátým motorem 0,7 - 0,8 l/h, občas mi problikne i 0,6, ale to je výjimka. Ono diesel s vifem.
Denny mi zvedal volnoběžné otáčky na 850 za minutu namísto běžných tuším 800.

A s penězi... kdybych věděl dopředu, co to bude stát, koupil jsem vstřikovače nové, ale zase mi v servise vyšli vstříc s jinými věcmi ohledně karosařiny, nechal jsem tam ve finále komplet za věci okolo vstřiků 28 000,-.
Auto bylo ve značkovém servise a podle jejich kontroly se vadné vstřiky na pístech nijak nepodepsaly.

Takže po roce docela spokojenost. Asi bych zkusil nejdřív akumulátor, pak startér a pak teprve vstřiky.
Jestli je to jednoduchá činnost a máš prostor, můžeme zkusit startéry prohodit, na louce ale motor půlit nehodlám :mrgreen: , docela často jsem v Táboře.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE

Uživatelský avatar
smileboy
Příspěvky: 314
Registrován: 11 led 2011, 23:54
Bydliště: Poříčí nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný "studený" start

Příspěvek od smileboy » 13 lis 2015, 08:38

Díky za nabídku, ale myslim, že by to bylo zbytečný:) Jednak by to samozřejmě chtělo testovat dýl než jeden den a jednak vymontovávat startéry ze dvou aut by se mi taky uplně nechtělo, nehledě na to, že ani nevim, jak na to :D Teď o víkendu zkusim proměřit ty otáčky staréru a uvidíme. Akumulátor je půl roku starej, takže tím to nebude...
Opel Astra H 1.9 CDTi Caravan 88 kW, 1/2007, GID, aut. klima, CD30 MP3, stropní DVD, tempomat a největsí vychytávka - ovládání předních oken DO!

Uživatelský avatar
honzap
Příspěvky: 629
Registrován: 14 bře 2014, 14:30

Re: Špatný "studený" start

Příspěvek od honzap » 13 lis 2015, 10:11

nikdy neříkej nikdy... už se mi to párkrát osvědčilo
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE

Komo
Příspěvky: 217
Registrován: 09 srp 2014, 13:57

Re: Špatný "studený" start

Příspěvek od Komo » 16 lis 2015, 17:35

Tak, starter po repase.
Starty akekolvek ako nikdy predtym - ci studeny ci teply motor, startujem na supu, chyta na prve pretocenie motora.

Predtym vzdy na 3-4 + kovovy pazvuk gratis, teraz to ma silu ako to ma mat.
Astra H, Z19DT

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný "studený" start

Příspěvek od swabel » 01 čer 2016, 08:06

Hlasim sa do klubu, vcera vymenene zhavice (svietili na diagnostike) + palivovy filter na Z19DT.
Este vcera rano za studena auto startovalo pekne, dnes som rano tocil cca 8 sekund!
Zhavice nezhavili (nesvietila kontrolka), pripisujem to asi palivovemu filtru (nejaka netesnost). Po nastartovani vyslo dost dymu z vyfuku naraz.
Mal tu niekto problem s horsim startovanim po vymene palivoveho filtra alebo zhavicov?
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
smileboy
Příspěvky: 314
Registrován: 11 led 2011, 23:54
Bydliště: Poříčí nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatný "studený" start

Příspěvek od smileboy » 06 čer 2016, 11:53

Hlásim se po opravě. Byl to skutečně startér. Přes zimu jsem to nějak neřešil (byla zima, startoval jsem na první otočení). Nicméně mi klekl komplet alternátor (volnnoběžka KO, můstek KO...), tak jsem při tom nechal repasovat i startér. Dle slov mechanika nebyl v tak špatném stavu, nicméně po jeho repasi startuju na výbornou i v tomto teplém počasí.
Opel Astra H 1.9 CDTi Caravan 88 kW, 1/2007, GID, aut. klima, CD30 MP3, stropní DVD, tempomat a největsí vychytávka - ovládání předních oken DO!

Uživatelský avatar
maxnuke
Příspěvky: 673
Registrován: 25 srp 2011, 05:50
Bydliště: Valtice

Re: Špatný "studený" start

Příspěvek od maxnuke » 15 srp 2016, 19:04

Řeším teď problém se studeným startem. Celý týden startuji na první otáčku. V pátek odstavím auto. V neděli ráno nastartuji vyjedu z garáže umyji auto. Nastartuji a zajedu do garáže. Opět na první otáčku. V pondělí ráno motor točí na 2 - 3 otáčky a má divný zvuk. Baterie je stará 3/4 roku. Dle palubního PC je dostatečně nabitá. Nedávno byl měněn palivový filtr, ale vzpomenul jsme si, že jsem nevypustil naftu, takže nedošlo k odvodnění. OP-COM bez chyby. Prvně zkusím jinou naftu. Prvních 1000 km po výměně rozvodů jsem měl celkově špatné starty, ale sedlo si to. Teď už jen ty pondělní rána.
Astra H 1.7 74 kw r.v. 2007

Odpovědět