to není nic dramatického, samozřejmě ale měřeno při zátěži motoru. Při zaneseném filtru může být i více... kolem 40 kPa ECM přepíná do nouzového režimu.Rozdiel tlakov vyskočí na cca 22 kPa
Chyba ECN 242f75
-
- Příspěvky: 911
- Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba ECN 242f75
Možné vysvětlení tvého problému je v tvém podpisu - "RaceChip 90 kW/122k, 312 Nm". Stav zanesení DPF filtru u 1,9 motorů je pouze odhadovaný na základě modelu kouřivosti motoru. Pokud kouřivost změníš (např. úpravou SW řídící jendotky motoru - ECM), potom procenta zanesení filtru neodpovídají skutečnosti. Tobě se sice spouští regenerace při 80 % (podle ECM), ale ve skutečnosti máš filtr zanesený mnohem více, resp. ucpaný. S chipem blbneš ECM hlavu.
- Reklama
Re: Chyba ECN 242f75
S tým čipom behám už vyše roku a doteraz nič, nevadí skúsim skontrolovať hadicu a keď nie tak zložím čip a uvidím či sa to napraví. Dík za typ.
Astra H Caravan 1,9 CDTi, 74 kW/101k, 260Nm, 2008, RaceChip 90 kW/122k, 312 Nm