hmotnost přípojného vozidla
Re: hmotnost přípojného vozidla
1400/690 podle malého techničáku.
Vyrobeno pro Rakousko.
Vyrobeno pro Rakousko.
Opel Astra H - Caravan - 1.7CDTI - Z17DTH - 74kW - 01/2005
Ex: Opel Vectra 95A 1.8i - hatchback
Ex: Opel Vectra 95A 1.8i - hatchback
- Reklama
Re: hmotnost přípojného vozidla
Moje Zafa dovoz z Francuzowic (TZ jsem nechal dodělat v ČR) má 1300/750.
Což mě pjekně se.., poněvadž si člověk nemůže koupit pořádný karavan. To mě ouřadové docela nakrkli, alespoň těch 1400...
Což mě pjekně se.., poněvadž si člověk nemůže koupit pořádný karavan. To mě ouřadové docela nakrkli, alespoň těch 1400...
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90
Re: hmotnost přípojného vozidla
Ja mam 1000/750 ale nemam tazne, takze mi to je sumafuk
Re: hmotnost přípojného vozidla
Řeším, úplně stejný problémSady píše:Moje Zafa dovoz z Francuzowic (TZ jsem nechal dodělat v ČR) má 1300/750.
Což mě pjekně se.., poněvadž si člověk nemůže koupit pořádný karavan. To mě ouřadové docela nakrkli, alespoň těch 1400...
Co máš za karavan? My Hobby 460SFe, ale chtěli bysme karavan s palandama a ten co by se mi líbil má 1400kg.
Naposledy upravil(a) Roman ST1 dne 17 bře 2016, 06:08, celkem upraveno 1 x.
Opel Zafira B 1.9CDTI 88KW, r.v.2010, edice 111
ex. Opel Zafira A 2.2 16V LPG, r.v.2003
ex. Opel Astra G Caravan 1.6 16V, r.v.1999, edice 100
ex. Opel Kadett 1.6 8V, r.v.1989
ex. Opel Zafira A 2.2 16V LPG, r.v.2003
ex. Opel Astra G Caravan 1.6 16V, r.v.1999, edice 100
ex. Opel Kadett 1.6 8V, r.v.1989
Re: hmotnost přípojného vozidla
Já zatím žádný a tak hledám něco slušného do 1300, ale je to marné jedině Fendt... Tohle je prostě podpásovka a předběžně mi bylo řečeno, že se to navýšit nedá...Roman ST1 píše:Řeším, úplně stejný problémSady píše:Moje Zafa dovoz z Francuzowic (TZ jsem nechal dodělat v ČR) má 1300/750.
Což mě pjekně se.., poněvadž si člověk nemůže koupit pořádný karavan. To mě ouřadové docela nakrkli, alespoň těch 1400...
Co máš za karavan? My Hobby 460SFe, rv.2005, ale chtěli bysme karavan s palandama a ten co by se mi líbil má 1400kg.
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90
Re: hmotnost přípojného vozidla
Fendt bývá spíš těžší, přeci jen je to prémiové značka.
V Opelu jsem se ptal, respektive u importera a ten mi řekl, že Zafira má prostě 1300 a hotovo.
Jedině mě napadlo, zajít do Opelu a zkusit se nějak domluvit, aby mi napsali papir s razítkem. Třeba by jim tom na úřadě stačilo
V Opelu jsem se ptal, respektive u importera a ten mi řekl, že Zafira má prostě 1300 a hotovo.
Jedině mě napadlo, zajít do Opelu a zkusit se nějak domluvit, aby mi napsali papir s razítkem. Třeba by jim tom na úřadě stačilo
Opel Zafira B 1.9CDTI 88KW, r.v.2010, edice 111
ex. Opel Zafira A 2.2 16V LPG, r.v.2003
ex. Opel Astra G Caravan 1.6 16V, r.v.1999, edice 100
ex. Opel Kadett 1.6 8V, r.v.1989
ex. Opel Zafira A 2.2 16V LPG, r.v.2003
ex. Opel Astra G Caravan 1.6 16V, r.v.1999, edice 100
ex. Opel Kadett 1.6 8V, r.v.1989
Re: hmotnost přípojného vozidla
Fendt Platinum 490tky mají od 1300-1400. Jak která verze a výbava.... Zase nechci, aby karavan byl dražší nez auto. To bych mohl prodat Zafu a koupit Sharana, pak bych neřešil váhu karavanu... Jestli zkusíš zajít do Oplu, tak dej vědět výsledek, ale jsem skeptický....
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90
Re: hmotnost přípojného vozidla
V opli ti asi nic nepomozu. Tam ti ziaden papier vydat nemozu. Maximalne tak importer ktory ti uz zjavne odpovedal
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Re: hmotnost přípojného vozidla
Nedalo mi to a začal jsem zjišťovat postup, jak legálně navýšit největší technicky přípustnou hmotnost brzděného přípojného vozidla, když jsou Zafiry, které mají i 1500kg na tažném....
MOŽNÉ TO JE, napsali mi z Dekry!!!
navýšení hmotnosti je možné po splnění několika podmínek:
1) tažné zařízení musí být na požadovanou hmotnost homologované -> De facto jsou všechny na 1600 kg
2) je třeba doložit, že karoserie vozidla je konstruovaná na požadované zatížení, to se prakticky řeší například prohlášením od dovozce, že karoserie posuzovaného vozidla je shodná s karoserií jiného provedení stejného typu, které má vyšší přípojnou hmotnost, případně to lze dohledat v globální homologaci vozidla -> Zafiry mají stejnou karosérii.
3) vozidlo musí absolvovat zkoušku rozjezdu do svahu (musí být schopno při zatížení hmotností soupravy se během 5ti minut 5x rozjet do svahu 12% ) a zkoušku parkovací brzdy (parkovací brzda musí udržet soupravu na svahu 12%) -> To bude asi problém i pro 150 koňové Zafirky
Cena za posouzení podkladů a provedení zkoušky (vzhledem k možnosti poškození spojky vlastní rozjezd provede majitel vozidla) je 6 000 Kč.
Ptám se, je někdo schopen se podívat do globální homologace vozidla?
Akorát mě děsí ty rozjezdy do "kolmé stěny".... ve výsledku by to mohlo vyjít celkem draho.... 6 papírů glejt s razítkem pro dopravku + nová spojka a možná i dvouhmota.
No nic méně nic není nemožné...
MOŽNÉ TO JE, napsali mi z Dekry!!!
navýšení hmotnosti je možné po splnění několika podmínek:
1) tažné zařízení musí být na požadovanou hmotnost homologované -> De facto jsou všechny na 1600 kg
2) je třeba doložit, že karoserie vozidla je konstruovaná na požadované zatížení, to se prakticky řeší například prohlášením od dovozce, že karoserie posuzovaného vozidla je shodná s karoserií jiného provedení stejného typu, které má vyšší přípojnou hmotnost, případně to lze dohledat v globální homologaci vozidla -> Zafiry mají stejnou karosérii.
3) vozidlo musí absolvovat zkoušku rozjezdu do svahu (musí být schopno při zatížení hmotností soupravy se během 5ti minut 5x rozjet do svahu 12% ) a zkoušku parkovací brzdy (parkovací brzda musí udržet soupravu na svahu 12%) -> To bude asi problém i pro 150 koňové Zafirky
Cena za posouzení podkladů a provedení zkoušky (vzhledem k možnosti poškození spojky vlastní rozjezd provede majitel vozidla) je 6 000 Kč.
Ptám se, je někdo schopen se podívat do globální homologace vozidla?
Akorát mě děsí ty rozjezdy do "kolmé stěny".... ve výsledku by to mohlo vyjít celkem draho.... 6 papírů glejt s razítkem pro dopravku + nová spojka a možná i dvouhmota.
No nic méně nic není nemožné...
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90
Re: hmotnost přípojného vozidla
Takže navýšená hmotnost TZ na 1400kg !!!
Nyní přívěs 1400/750, auto 1600 pohotovostní, 2235 max. a celková váha soupravy 3635kg!!!
Testem jsem prošel, Zafa seděla pod olověnou zátěží, jako tuningové auto z Japonska a na tažném jsem měl dvounápravový vlek s celkovou váhou 1400 Kg. Ten kopec byl fuck masakr a velmi pomohla ABS pumpa s asistentem rozjezdu. "Vůni" spojky jsem větral celou cestu z Prahy, ale už zase cítím višeň.. .
Takže suma sumárum: nafta OV-Pragl a zpět + 6000,- Dekra + 50,- zápis do TP na dopravce
Ale konečně můžu tahat ten svůj "nový" anglický karavan Abbey Aventura
Nyní přívěs 1400/750, auto 1600 pohotovostní, 2235 max. a celková váha soupravy 3635kg!!!
Testem jsem prošel, Zafa seděla pod olověnou zátěží, jako tuningové auto z Japonska a na tažném jsem měl dvounápravový vlek s celkovou váhou 1400 Kg. Ten kopec byl fuck masakr a velmi pomohla ABS pumpa s asistentem rozjezdu. "Vůni" spojky jsem větral celou cestu z Prahy, ale už zase cítím višeň.. .
Takže suma sumárum: nafta OV-Pragl a zpět + 6000,- Dekra + 50,- zápis do TP na dopravce
Ale konečně můžu tahat ten svůj "nový" anglický karavan Abbey Aventura
Opel Zafira B 1.7 CDTI (8V) COSMO 81 kW (chip PowerTEC 107,2 kW), 2009, Z17DTJ, DPF, Božský MKJ, ABS Full, Quick Heat, CID, DVD90