Astra K
- Reklama
Re: Astra K
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Re: Astra K
aj by som sa divil keby u vas Astra predbehla Superba.
Re: Astra K
O aute roka uz vieme, takze pridam len toto. Snad z neho bude cerpat aj OPC.
http://www.topspeed.sk/opel-nasadi-novu ... -tcr/10038
http://www.topspeed.sk/opel-nasadi-novu ... -tcr/10038
Re: Astra K
Blahopreju Astre K za vitezstvi v evropskem aute roku!
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)
Re: Astra K
Byl jsem dneska projet Kčko, hatchback 1.6 CDTI Enjoy a první dojmy bych (ve srovnání s Hčkem) shrnul asi takto:
+ příjemný a prostorný interiér
+ vyhřívaný volant je "must have"
+ i základní sedadla stačí, v AGR jsem zatím neseděl, proti Hčku mi přišly tvrdší
+ mnohem lepší tlumení při přejezdu výtluků a kanálů
+ při zaklapnutí dveří "lepší"/kvalitnější zvuk
+ mnohem lépe přístupný kufr (velikost vstupního otvoru) v porovnání s Hčkem, ale... (viz. dále)
? i přestože preferuju benzín, velmi rychle jsem se s CDTI sžil a jezdilo se s ním příjemně, ale i šeptající diesel furt zní jako traktor
- první 4cm brzdového pedálu gumový chod, až pak to brzdí jako Hčko - všiml si toho někdo jiný??
- malý kufr (na výšku, ostatní rozměry jsou ok), zbytečně moc místa u rezervního kola
- při rychlejším přeřazení páka jakoby drhne (možná je to v rukách)
Projížďka byla jen krátká, tak zatím nechci moc hodnotit jízdní vlastnosti, to až příště
+ příjemný a prostorný interiér
+ vyhřívaný volant je "must have"
+ i základní sedadla stačí, v AGR jsem zatím neseděl, proti Hčku mi přišly tvrdší
+ mnohem lepší tlumení při přejezdu výtluků a kanálů
+ při zaklapnutí dveří "lepší"/kvalitnější zvuk
+ mnohem lépe přístupný kufr (velikost vstupního otvoru) v porovnání s Hčkem, ale... (viz. dále)
? i přestože preferuju benzín, velmi rychle jsem se s CDTI sžil a jezdilo se s ním příjemně, ale i šeptající diesel furt zní jako traktor
- první 4cm brzdového pedálu gumový chod, až pak to brzdí jako Hčko - všiml si toho někdo jiný??
- malý kufr (na výšku, ostatní rozměry jsou ok), zbytečně moc místa u rezervního kola
- při rychlejším přeřazení páka jakoby drhne (možná je to v rukách)
Projížďka byla jen krátká, tak zatím nechci moc hodnotit jízdní vlastnosti, to až příště
Naposledy upravil(a) Westler dne 12 bře 2016, 11:51, celkem upraveno 1 x.
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"
Re: Astra K
co se týče těch brzd tak podobný pocit mám u všech novějších oplů, háčko brzdilo velmi dobře až jedovatě, ale zřejmě pár novinářů to napsalo do testů tak to inženýři udělali ala šlapání do hovna...
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: Astra K
Opel Astra 1,8 103 kW, Z18XER, Caravan, Cosmo, 2009, White Astra H Squadron
Re: Astra K
Naskytla se mi příležitost vyzkoušet K-čko Innovation s LED-Matrix a slabší 1.4T. Pokusím se vystihnout hlavní dojmy a poznatky:
+ živý motor, na svižné svezení stačí s přehledem, velmi dobře odhlučněný
+ příjemná spotřeba (dle stylu jízdy), proti mé atmosférické 1.6 to jede lépe a žere méně
+ excelentní světlomety, jak pro jízdu ve městě tak hlavně mimo, asistent dálkových světel fungoval z 99.5% přesně (oproti zkušenostem z testů co jsou na netu), za celou dobu na mě ani jednou nikdo nebliknul
+ proti bixenonům v Astře H jsou LED světla v K-čku ještě o level výše
+ podvozek spíše tvrdší (nenaklání se v zatáčkách tolik jako H-čko), v zatáčkách velmi jistý
+ přední hrana nárazníku a lízátko jsou celkem vysoko, takže je orvat o obrubník bude chtít dost řidičského umu
+ řazení naprosto v pohodě (na nechodící 5ku jsem nenarazil), spojka bohužel nemá úplně lineární chod (ale to nechci moc hodnotit, přece jen jezdím 7 let s automatem)
+ infotainment má tunu různého nastavení (proti H-čku je to jako z jiného vesmíru), ovládání je ale i tak celkem intuitivní
? 370l zavazadlového prostoru jen s lepicí sadou, s minirezervou je to o dost méně (odhadem méně než v H-čku, neměřil jsem)
? baterie a elektrické centrum umístěno v plechové vaničce za zadními sedačkami "pod rezervou", asi kvůli rozložení hmotnosti, doufám že Opel dostatečně myslel na utěsnění celého auta...
? brzdy proti minule testované naftové 1.6 měly o dost rychlejší nástup, nicméně H-čko je má ještě o trochu "jedovatější"
- proti H-čku velmi přeposilované řízení, po přesednutí do H-čka jsem hledal proč nefunguje posilovač
- když je téměř veškeré vnější osvětlení LED, proč jsou na vnitřní osvětlení použity žluté žárovky? (a to nejsem fanda dnešní módy "narvi LED všude kam můžeš")
- komplikovaný systém elektronického klíče, i po přečtení manuálu jsem si nebyl 100% jistý zda se auto po vzdálení se od něj opravdu zamkne (navíc jak se ukazuje v různých testech tak to není úplně bezpečná vychytávka a usnadňuje zlodějům práci)
+ živý motor, na svižné svezení stačí s přehledem, velmi dobře odhlučněný
+ příjemná spotřeba (dle stylu jízdy), proti mé atmosférické 1.6 to jede lépe a žere méně
+ excelentní světlomety, jak pro jízdu ve městě tak hlavně mimo, asistent dálkových světel fungoval z 99.5% přesně (oproti zkušenostem z testů co jsou na netu), za celou dobu na mě ani jednou nikdo nebliknul
+ proti bixenonům v Astře H jsou LED světla v K-čku ještě o level výše
+ podvozek spíše tvrdší (nenaklání se v zatáčkách tolik jako H-čko), v zatáčkách velmi jistý
+ přední hrana nárazníku a lízátko jsou celkem vysoko, takže je orvat o obrubník bude chtít dost řidičského umu
+ řazení naprosto v pohodě (na nechodící 5ku jsem nenarazil), spojka bohužel nemá úplně lineární chod (ale to nechci moc hodnotit, přece jen jezdím 7 let s automatem)
+ infotainment má tunu různého nastavení (proti H-čku je to jako z jiného vesmíru), ovládání je ale i tak celkem intuitivní
? 370l zavazadlového prostoru jen s lepicí sadou, s minirezervou je to o dost méně (odhadem méně než v H-čku, neměřil jsem)
? baterie a elektrické centrum umístěno v plechové vaničce za zadními sedačkami "pod rezervou", asi kvůli rozložení hmotnosti, doufám že Opel dostatečně myslel na utěsnění celého auta...
? brzdy proti minule testované naftové 1.6 měly o dost rychlejší nástup, nicméně H-čko je má ještě o trochu "jedovatější"
- proti H-čku velmi přeposilované řízení, po přesednutí do H-čka jsem hledal proč nefunguje posilovač
- když je téměř veškeré vnější osvětlení LED, proč jsou na vnitřní osvětlení použity žluté žárovky? (a to nejsem fanda dnešní módy "narvi LED všude kam můžeš")
- komplikovaný systém elektronického klíče, i po přečtení manuálu jsem si nebyl 100% jistý zda se auto po vzdálení se od něj opravdu zamkne (navíc jak se ukazuje v různých testech tak to není úplně bezpečná vychytávka a usnadňuje zlodějům práci)
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"