Přes relátka jsou pouze stěrače ale né ostřikovače jak jsem již psal, ty jsou řízeny přímo ŘJ UEC (UEC = modul elektroniky v motorovém prostoru)Karya píše:U znameho cvaka niejake relatko ale neostrekuje. Na mojom aute zase nic necvaka a neostrekuje. Je to cez relatko?
Relé předních stěračů malé šedivé v mot. prostoru, tato relé (cívka) je pak spínaná impulsem -pólem z ŘJ UEC
Relé K5 spíná pomalý a rychlý chod stěračů (pojistka FE14 v mot. prostoru)
Relé K6 spíná vypnutí a zapnutí stěračů (pojistka FE15 v mot. prostoru)
Zadní stěrač u vozidel z REC spíná přímo ŘJ REC (REC = zadní elektronický modul) přes pojistku FR12 (vzadu u modulu)
Zadní stěrač u vozidel bez REC spíná relé K56 vzadu v pojistkovém panelu (přes pojistky FE33 a FE31 v motorovém prostoru).
Toto relé (cívka) je také spínaná - pólem ale z ŘJ UEC