Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Hoši, jestli si myslíte, že brždění motorem nevadí, nebudu vám to vyvracet, ale je to stejný, jako prudká akcelerace třeba při rozjezdech (myslím tím brzké řazení ....podtáčení) jen obráceně namáhaný, o stání v kopci bez ručky nemluvě, ale zde zase platí - zatáhnout ručku a pak zařadit pro jistotu.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
- Reklama
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
cize nehrabat a nebrzdit motorom vobec? Sakra
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kw chip
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
S tím bržděním je to pokud sjíždíš dlouhý kopce, tak je lepší namáhat brzdy. Snad nehrabeš při každým rozjezdu......, taky jí nedělá dobře tahání aut, motor to snese,ale dvouhmotě to na zdraví nepřidá.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
mam uplne novu spojku pri 168tis km sa menila, auto mam 5rokov a 4 roky som jazdil na zlom spojkovom lozisku.
Nehrabem stale ale sem tam sa stane ale vzdy som brzdil motor aj pri velkych rychlostiach, chodim jak zavodnik , dal som chip. Tak preto zistujem co ano a co nie, takze trapit radsej brzdy. Oki.Diky
Nehrabem stale ale sem tam sa stane ale vzdy som brzdil motor aj pri velkych rychlostiach, chodim jak zavodnik , dal som chip. Tak preto zistujem co ano a co nie, takze trapit radsej brzdy. Oki.Diky
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kw chip
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Tak to sis měl koupit benzína pro tvůj styl jízdy....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Oťas: troufám si tvrdit, že mícháš dohromady dvě věci a to je podtáčení a brždění motorem.
O podtáčení - dejme tomu otáčkách okolo 1500, se asi nemusíme bavit. Občas se mi to povede na trojku a hřeším, že 1.9 si to přebere , ale snažím se tomu vyhýbat. Ono to ani nedává smysl, vzhledem ke spotřebě.
IMHO je dvouhmoťák daleko méně namáhaný v běžných otáčkách 2000+ a souhlasím, že se opotřebovává, když jedu 110 a brzdím na pětku, ale to opotřebení považuju za menší, než když jedu stejnou rychlostí pod záběrem, takže minimální.
Při brzdění motorem zase méně namáháš brzdy a šetříš phm. Pokud nepodtáčíš, přijde mi to ekonomičtější, než jízda na volnoběh.
A právě že dlouhé a prudší kopce je určitě lepší brzdit motorem, protože nepřehříváš tolik brzdy tedy a je to bezpečnější (plně naložené auto s rakví v Alpách například), a když to jenom škrábneš o svodidla, tak může oprava a lak stát víc, než komplet nová dvouhmota.
Vlákno si žije svým životem, sorry.
O podtáčení - dejme tomu otáčkách okolo 1500, se asi nemusíme bavit. Občas se mi to povede na trojku a hřeším, že 1.9 si to přebere , ale snažím se tomu vyhýbat. Ono to ani nedává smysl, vzhledem ke spotřebě.
IMHO je dvouhmoťák daleko méně namáhaný v běžných otáčkách 2000+ a souhlasím, že se opotřebovává, když jedu 110 a brzdím na pětku, ale to opotřebení považuju za menší, než když jedu stejnou rychlostí pod záběrem, takže minimální.
Při brzdění motorem zase méně namáháš brzdy a šetříš phm. Pokud nepodtáčíš, přijde mi to ekonomičtější, než jízda na volnoběh.
A právě že dlouhé a prudší kopce je určitě lepší brzdit motorem, protože nepřehříváš tolik brzdy tedy a je to bezpečnější (plně naložené auto s rakví v Alpách například), a když to jenom škrábneš o svodidla, tak může oprava a lak stát víc, než komplet nová dvouhmota.
Vlákno si žije svým životem, sorry.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Mozme ho pomaly premenovat na Aky je vas styl jazdy
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
A teď mi řekni kolik km v Alpských kopcích najedeš při nájezdu 150k najetých km? Jasně že jsou extrémy, kdy musíš motorem brzdit a odlehčit brzdám.honzap píše:Oťas: A právě že dlouhé a prudší kopce je určitě lepší brzdit motorem, protože nepřehříváš tolik brzdy tedy a je to bezpečnější (plně naložené auto s rakví v Alpách.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Turbo / DPF ? Astra H Z19DT
Pár tisíc kilometrů to hodí, ale na tom nezáleží.
Prostě nesouhlasim s Tvým příspěvkem ze 17:59, že z dlouhého kopce je lepší brzdit pouze brzdama a napsal jsem i proč.
Věřím, že to má svuj význam i u osobaku
Prostě nesouhlasim s Tvým příspěvkem ze 17:59, že z dlouhého kopce je lepší brzdit pouze brzdama a napsal jsem i proč.
Věřím, že to má svuj význam i u osobaku
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE