Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
Poradí niekto? Auto za studena striela do sania nejde do otáčok dusi ho. Po rozbehu a zohriati motora sa to podstatne zlepší. Bolo pretesnené sanie, prehratý sw, výmena riadiacej jednotky, výmena oboch teplotných čidiel. Nepíše žiadny chybový kod. Pred vykonaním týchto opráv pisal chudobnú zmes.
- Reklama
Re: Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
Tak přesně to samé mi to začalo taky dělat na lpg problém není, pouze na benzín.Dá někdo tip? svíčky nové, lišta nová.
Re: Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
Teraz dám zmerať tlaky vo valcoch, tlak paliva a vymením rozvody...Jan7 píše:Tak přesně to samé mi to začalo taky dělat na lpg problém není, pouze na benzín.Dá někdo tip? svíčky nové, lišta nová.
Re: Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
mám podezření na problém v egr ventilu, dnes ho vytáhnu a prozkoumám
Re: Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
Daj hneď vedieť!!!Jan7 píše:mám podezření na problém v egr ventilu, dnes ho vytáhnu a prozkoumám
Re: Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
Tak to fakt vypadá na K.O EGR , měl jsem ho venku, vyčistil jsem ho ale nebylo to moc potřeba, před rokem jsem ho čistil tak se nestihl zanést chodí hezky ,zaseknutý nebyl ani nijak nedrhnul. V opcomu jsem se na něj díval a nic nedělá ,ani se nehne. Při testu se mi otevře na 100% ale to je tak vše.
Re: Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
EGR sa otvára len pri jazde a len pri nízkej záťaži motora (rozumej najmä ustálenej rýchlosti). Na voľnobehu je EGR zatvorené stále. Tiež som nepočul o tom, že by EGR spôsobovalo strielanie, ale dusenie áno, pokiaľ prepúšťa výfukové plyny do sania aj vtedy keď nemá. Pokiaľ by ostával otvorený stále (resp netesnil), tak by mal byť problém aj so štartovaním motora. Pokiaľ test EGR je v poriadku, otvára a zatvára, hľadal by som problém asi niekde inde.
EX:Opel Astra 1.6 85kW 2009 (Z16XER)
EX: Opel Astra 1.6 77kW 2005 (Z16XEP), Irmscher packet
EX: Opel Astra 1.6 77kW 2005 (Z16XEP), Irmscher packet
Re: Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
motor mi jel nejen na volnoběh ale taky jsem ho docela dost protáčel
tady mám video rok staré kde je v čase 01:00 vidět jak EGR pracuje , to se mi teď neděje , vůbec se nehne.
https://www.youtube.com/watch?v=8LmG9-Ahmd4
tady mám video rok staré kde je v čase 01:00 vidět jak EGR pracuje , to se mi teď neděje , vůbec se nehne.
https://www.youtube.com/watch?v=8LmG9-Ahmd4
Re: Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
No a robil si to aj za jazdy? Ja som velakrat sledoval stav a chybu EGR cez Torque na telefone. Pokial auto stoji, mozes spridavat, uberat, EGR je zatvorene. Ono sa otvara len za jazdy, podla zatazenia motora. A tiez len pokial je zohriaty motor (minimalnu teplotu nepoznam).
A co si myslim, pokial by bol problem s EGR, tak by to asi robilo problem pri plyne aj benzine podobne.
A co si myslim, pokial by bol problem s EGR, tak by to asi robilo problem pri plyne aj benzine podobne.
EX:Opel Astra 1.6 85kW 2009 (Z16XER)
EX: Opel Astra 1.6 77kW 2005 (Z16XEP), Irmscher packet
EX: Opel Astra 1.6 77kW 2005 (Z16XEP), Irmscher packet
Re: Astra H 1,6 Z16XEP striela do sania
za jízdy to zkusím zítra, v mém ntb je mrtvá baterie tak si musím půjčit jiný Motor jsem měl zahřátý na maximum a vím, že dřív jsem viděl EGR pracovat i na místě při vytáčení motoru. Každopádně zítra uvidím za jízdy. Jinak když ho odpojím za chodu motoru tak to začne blbnout docela hodně ,při odpojení za chodu motoru na LPG je nejmíň o 50% lepší chod takže tam rozdíl je, jestli benzín nebo plyn.
Netvrdím ,že je problém na 100% v EGR ,jen ho nevidím pracovat. Svíčky , zapalovací lišta i MAP senzor mám nové. Problém začal zničehonic. Nastartuju (benzín) a motor jede na volnoběh velice špatně, otáčky hodně kolísají,motor vibruje. Je problém se rozjet , při přidání plynu se začne dusit, občas střelí do sání.Čím nižší teplota tím je to horší.Po zahřátí motoru na provozní teplotu je to v pohodě, při přidání plynu se lehce přidusí,občas střelí ale dá se s tím jezdit. Na LPG je to téměř neznatelné.
Netvrdím ,že je problém na 100% v EGR ,jen ho nevidím pracovat. Svíčky , zapalovací lišta i MAP senzor mám nové. Problém začal zničehonic. Nastartuju (benzín) a motor jede na volnoběh velice špatně, otáčky hodně kolísají,motor vibruje. Je problém se rozjet , při přidání plynu se začne dusit, občas střelí do sání.Čím nižší teplota tím je to horší.Po zahřátí motoru na provozní teplotu je to v pohodě, při přidání plynu se lehce přidusí,občas střelí ale dá se s tím jezdit. Na LPG je to téměř neznatelné.