Snížení podvozku
Re: Snížení podvozku
Mne sa na GTC + 18'' kolesach zda ze uz teraz to zo mna vytrasie dusu Chcel by som to dat nizsie ale bojim sa, ze to uz bude fakt nepohodlne
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
- Reklama
Re: Snížení podvozku
Ja mam napriklad znizene z vyroby a v lete jazdim na 225/45 r17 a je to uz dost na hrane, tvrdsie si na nase cesty predstavit neviem.
Stabilita je fajn, po vymene tlmicov to drzi jak prikovane a ani zadok nejak dramaticky neodskakuje.
Na zimnych papuckach 205/55 r16 pohoda uplna
Stabilita je fajn, po vymene tlmicov to drzi jak prikovane a ani zadok nejak dramaticky neodskakuje.
Na zimnych papuckach 205/55 r16 pohoda uplna
Astra H, Z19DT
Re: Snížení podvozku
Mě se taky ty 17" zdají být akorát
záleží jak moc seš rozhýčkaný, ale nebál bych se toho.
já mám teda bez podvozek bez IDS
záleží jak moc seš rozhýčkaný, ale nebál bych se toho.
já mám teda bez podvozek bez IDS
Současné - Astra H GTC 1.6XER - Panoramatic glass
(2008)
Předchozí - Meriva A 1.7CDTi 16V
I Hate Škoda :|
(2008)
Předchozí - Meriva A 1.7CDTi 16V
I Hate Škoda :|
Re: Snížení podvozku
co je niekomu tvrde, moze inemu vyhovovat.
mne vyhovuje tvrdy podvozok, vadi mi makky... je to subjektivne.
zaujima ma porovnanie original vs. eibach, to je podla mna objektivne hodnotenie (samozrejme na tych istych kolesach)
mne vyhovuje tvrdy podvozok, vadi mi makky... je to subjektivne.
zaujima ma porovnanie original vs. eibach, to je podla mna objektivne hodnotenie (samozrejme na tych istych kolesach)
Re: Snížení podvozku
ale sak znovu, napisu, co sem psal uz xkrat..
mam par let po vymene pruzin za Eibach ProKit, vyslo to asi -30 kazda strana
objednane v Renocaru Brno, fajn pristup dodani vse naprosto OK
prikladam fotku pred a po, zmena opticky k nezaplaceni, fajn pocit
(bylo by treba k origo pruzinam tak 20" kola aby se mezera mezi koly a blatnikem dorovnala.. ale to su mimo ted) prvni dojem znovu- k nezaplaceni, myslel sem, ze budu drhnout prdeli o cestu
jizdni vlastnosti se samozrejme zmenily
auto, jak se pise vyse, se chova citelneji, čitelneji a mas vetsi jistotu pri prujezdu zatacek vyssi rychlosti
minus je to, ze nase cesty nejsou uplne Ok a pri horsi ceste auto v zatacce odskakuje, je to fakt znat! ale zadna hruza
pri brzdeni se auto tolik nenaklani dopredu, v zatacce je klidne a sedis rovne a ne ze si zamackly v boku sedaku (ktere nema moc dobre bocni vedeni - ja teda ne)
komfort zustava, nezda se mi, ze bych mel kostitras i po tech letech
minus je to, ze je treba davat si bacha na obrubniky na parkovistich (ale mame vetsina gumove litazko takze oK), bacha na retardery, najezdy do garaze apod.
minus je taky to, mas li nizsi pneu
ja mam 215/45 17tky, je to v klidu, zkusenost s 18" nemam
v zime pri pneu jak balony je to naprosto v poradku a zadna hruza, akorat problem nove napadeny snih a vyjete koleje, to si jak cestar shrnovac proste drhnes a to ne jen prednim gumakem ale i dost casto skrkas spodkem, ale je to jen snih a led, snad by nemel velice nic poskodit
nastesti sem si nevsiml u nasich h aster, ze by trcely hadicky a ruzne casti podvozku na volno, jak to vidam u starsich aut a privesu voziku apod.
co dal, je nas vic, kteri maji eibach ci jine pruziny, Irmscher doporucuje H&R, pac je vozi, ci vozil vlastne.. stejnako podobne reakce!
jeste dalsi, pred vymenou s 17" HNUS po vymene
mam par let po vymene pruzin za Eibach ProKit, vyslo to asi -30 kazda strana
objednane v Renocaru Brno, fajn pristup dodani vse naprosto OK
prikladam fotku pred a po, zmena opticky k nezaplaceni, fajn pocit
(bylo by treba k origo pruzinam tak 20" kola aby se mezera mezi koly a blatnikem dorovnala.. ale to su mimo ted) prvni dojem znovu- k nezaplaceni, myslel sem, ze budu drhnout prdeli o cestu
jizdni vlastnosti se samozrejme zmenily
auto, jak se pise vyse, se chova citelneji, čitelneji a mas vetsi jistotu pri prujezdu zatacek vyssi rychlosti
minus je to, ze nase cesty nejsou uplne Ok a pri horsi ceste auto v zatacce odskakuje, je to fakt znat! ale zadna hruza
pri brzdeni se auto tolik nenaklani dopredu, v zatacce je klidne a sedis rovne a ne ze si zamackly v boku sedaku (ktere nema moc dobre bocni vedeni - ja teda ne)
komfort zustava, nezda se mi, ze bych mel kostitras i po tech letech
minus je to, ze je treba davat si bacha na obrubniky na parkovistich (ale mame vetsina gumove litazko takze oK), bacha na retardery, najezdy do garaze apod.
minus je taky to, mas li nizsi pneu
ja mam 215/45 17tky, je to v klidu, zkusenost s 18" nemam
v zime pri pneu jak balony je to naprosto v poradku a zadna hruza, akorat problem nove napadeny snih a vyjete koleje, to si jak cestar shrnovac proste drhnes a to ne jen prednim gumakem ale i dost casto skrkas spodkem, ale je to jen snih a led, snad by nemel velice nic poskodit
nastesti sem si nevsiml u nasich h aster, ze by trcely hadicky a ruzne casti podvozku na volno, jak to vidam u starsich aut a privesu voziku apod.
co dal, je nas vic, kteri maji eibach ci jine pruziny, Irmscher doporucuje H&R, pac je vozi, ci vozil vlastne.. stejnako podobne reakce!
jeste dalsi, pred vymenou s 17" HNUS po vymene
Opel Astra H Caravan Z17DTL 59kW
Re: Snížení podvozku
dik, za komentare.
hmm, prave ze ja by som chcel okrem znizenia vysky aj ten kostritras.
vie mi niekto povedat, ktory vyrobca robi pruziny tvrdsie ako eibach , samozrejme pri znizeni 30 - 35 mm ?
hmm, prave ze ja by som chcel okrem znizenia vysky aj ten kostritras.
vie mi niekto povedat, ktory vyrobca robi pruziny tvrdsie ako eibach , samozrejme pri znizeni 30 - 35 mm ?
Re: Snížení podvozku
trilijonkrat sem se ptal, nikdo mi nerekl, presto si to myslim..
s "tvrdsim" podvozkem, pruzinami, pocitam teda aspon ja s daleko vetsim namahanim ostatnich casti jako treba tlumice.. uz sem menil tycky stabilizatoru, zhruba rok dva po vymene pruzin.
to jen tak mimochodem
tak at s tim pocitas...
s "tvrdsim" podvozkem, pruzinami, pocitam teda aspon ja s daleko vetsim namahanim ostatnich casti jako treba tlumice.. uz sem menil tycky stabilizatoru, zhruba rok dva po vymene pruzin.
to jen tak mimochodem
tak at s tim pocitas...
Opel Astra H Caravan Z17DTL 59kW
Re: Snížení podvozku
Ja by som okrem toho ratal aj s tym ze interier ti zace vydavat krasne pazvuky ak ho vystavis vacsim otrasom.
@jkbn hovoris, ze s tymi eibach to neni o moc tvrdsie? ja uz mam od vyroby sportovy podvozok co by mal byt tvrdsi oproti kombiku, tak potom asi velky rozdiel by som nepocitil.
Teraz akoze citim aj ked si pneumatiky nafukam namesto 2.2 na 2.5bar
@jkbn hovoris, ze s tymi eibach to neni o moc tvrdsie? ja uz mam od vyroby sportovy podvozok co by mal byt tvrdsi oproti kombiku, tak potom asi velky rozdiel by som nepocitil.
Teraz akoze citim aj ked si pneumatiky nafukam namesto 2.2 na 2.5bar
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Re: Snížení podvozku
na interier se vy... prece jen nemame luxusni limuziny no ne? s tim se pocita
quicky z meho pohledu rozdil samo ze je
tvrdsi to je, o to lip se auto ovlada a muzes si vic dovolit na okreskach, dlouhe zatacky projedes s vetsi touhou projet ji jeste rychlej a mas daleko vetsi cit a zpetnou vazbu od auta
prudke zatacky taky tak, to co bych si netroufl si po vymene troufnu a uzivam si. pac vim, ze auto sedi a neutece, druha vec ze auto poskakuje na nerovnostech, z toho plyne asi to vetsi namahani ostatnich casti tlumice kosti a kdovico
je to jen muj pocit
mozna ten, kdo menil a snizil, doplni da svoje postrehy
co vim urcite, ze bych nemenil.. opak, po odejiti tlumicu dam asi sadu sport. snizeneho, tlumice plus pruziny, akorat nevim, kdyz de sada koupit docela levne, jakou bude odvadet sluzbu,..
quicky z meho pohledu rozdil samo ze je
tvrdsi to je, o to lip se auto ovlada a muzes si vic dovolit na okreskach, dlouhe zatacky projedes s vetsi touhou projet ji jeste rychlej a mas daleko vetsi cit a zpetnou vazbu od auta
prudke zatacky taky tak, to co bych si netroufl si po vymene troufnu a uzivam si. pac vim, ze auto sedi a neutece, druha vec ze auto poskakuje na nerovnostech, z toho plyne asi to vetsi namahani ostatnich casti tlumice kosti a kdovico
je to jen muj pocit
mozna ten, kdo menil a snizil, doplni da svoje postrehy
co vim urcite, ze bych nemenil.. opak, po odejiti tlumicu dam asi sadu sport. snizeneho, tlumice plus pruziny, akorat nevim, kdyz de sada koupit docela levne, jakou bude odvadet sluzbu,..
Opel Astra H Caravan Z17DTL 59kW
Re: Snížení podvozku
Ja sa o zivotnost podvozku a odskakovanie na hrboloch az tak neobavam, po rozbitych cetach nejazdim skoro nikde. Skor ma nebavi stale byt vytraseny, ked si to trielim po dialnici 180
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014