Ahoj, tak jsem pročetl celý vlákno, jestli někdo nemá stejný problém.
Zhruba před měsícem se mi povedl natankovat benzín, na který jsem najel asi 15 km, než to dojelo....Benzín se vycucal, vyčistila nádrž, vyměnil pal. filtr, přitom se vyměnil i olej s filtrem a vzduch filtr, včetně pročištění EGR.
Od té doby mi auto začalo jemně cukat kolem 1900 ot. Později se to celkem i udobřilo, ale měl jsem tam prozatímní mech. část EGR, která propouštěla saze k solenoidu. Když jsem vyčistil předchozí mech. část, kterou neprochází saze na solenoid, tak jsem ji tam vrátil.
Potom začalo překvapení, ne však hned (zhruba po 20km ujetých), auto začalo doslova škubat kolem 2000 až 2200 ot, kdy to škube než se dostanu k 3000 ot.
Otázka, co s tím je
![Šokovaný :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
OP COM nemám, střiky proměřit nemůžu.
Nečekám žádnou závratnou radu, spíš jestli s tím někdo nemá zkušenost. Díky za případný postřehy.
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006