Ahoj prosím o radu. V sobotu večer u mé Zafiry proběhla regenerace DPF filtu. Po dokončení ukázala MKJ 12% což je
asi normální. V neděli ráno jsem nastartoval a najednou na mě svítí kontrolka auta s klíčem. Mám doma OP-COM china clone, tak jsem auto napojil a byla tam chyba DPF ( jen já blb jsem se nekoukl jaký kód tam byl ). No, chybu jsem smazal znovu nastartoval
a chyba už tam nebyla. Jenže dnes ráno nastartuji a chyba je tam znova. Nevíte co by to mohlo být?
Díky za rady
chyba DPF
- Reklama
Re: chyba DPF
............no asi by to chtelo cislo ty chyby ne?a podle toho pokracovat.
nyní:Opel Astra Caravan cosmo 1,9CDTI 88kw. r.v 2010 s DPF a s MKJ
ex:Ford Focus 1,6 16V r.v 1999
Ford Escort 1,6 16V r.v1994
Op-Com v okolí Česká Lípa k dispozici
ex:Ford Focus 1,6 16V r.v 1999
Ford Escort 1,6 16V r.v1994
Op-Com v okolí Česká Lípa k dispozici
Re: chyba DPF
Tento isty problem som mal aj ja na astre h,auto islo normalne a svietilo auto s klucom,a bola len prasknuta hadicka zo spodu auta.
Opel Astra Combi
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
1.9Cdti 74kw
R.V:2007
Re: chyba DPF
jj ja to mel taky a chyba ECN245258,000175
nyní:Opel Astra Caravan cosmo 1,9CDTI 88kw. r.v 2010 s DPF a s MKJ
ex:Ford Focus 1,6 16V r.v 1999
Ford Escort 1,6 16V r.v1994
Op-Com v okolí Česká Lípa k dispozici
ex:Ford Focus 1,6 16V r.v 1999
Ford Escort 1,6 16V r.v1994
Op-Com v okolí Česká Lípa k dispozici
Re: chyba DPF
Regenerace nikdy není až na nulu. Můžeš to udělat nejlépe tak na 6%.
Ale to musíš až ti MKJ ukáže cca 75% zanesení DPF to rozjet na 2500 otáček po určitou dobu.
Nevím jak dlouho--- mně se to spustilo na dálnici a vyčistilo se mi to na 8%.
Já ale standardně vypaluju při 92% zanesení, a vyčistí se mi to permanentně na 16%.
Takže žádný problém s 12%. A teď tvůj problém s chybou po regeneraci.
Ve většině případů to je EGR ventil. Zanesená sedla sazema a karbony, stačí vyčistit.
Tady na foru je postup i s fotem. Už jsem to dělal asi 5x pomohlo to.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9 CDTI 110kW MKJ VCU UHP-4 CID
Ale to musíš až ti MKJ ukáže cca 75% zanesení DPF to rozjet na 2500 otáček po určitou dobu.
Nevím jak dlouho--- mně se to spustilo na dálnici a vyčistilo se mi to na 8%.
Já ale standardně vypaluju při 92% zanesení, a vyčistí se mi to permanentně na 16%.
Takže žádný problém s 12%. A teď tvůj problém s chybou po regeneraci.
Ve většině případů to je EGR ventil. Zanesená sedla sazema a karbony, stačí vyčistit.
Tady na foru je postup i s fotem. Už jsem to dělal asi 5x pomohlo to.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9 CDTI 110kW MKJ VCU UHP-4 CID
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID