Vibrace 1,7 CDTI-74 kW

bohus
Příspěvky: 25
Registrován: 22 črc 2013, 20:49
Bydliště: Vsetín

Re: Vibrace 1,7 CDTI-74 kW

Příspěvek od bohus » 31 pro 2013, 15:51

DOBRY DEN,SEM TADY NOVÝ ALE,CO SE TÝČE TADY TOHO PROBLÉMU S TĚMA VIBRACEMI U MNA JE TO STEJNÝ OD 1800-2200 OTÁČEK TO VIBRUJE NE,ALE POKAŽDÉ STEJNĚ,ALE JÁ SI MYSLÍM ŽE VIBRACE SE ODEZÝVÁJÍ OD ŘEMENICE NA KLIKOVÉM HŘÍDELI PROTOŽE PŘI VÝMĚNĚ ROZVODŮ SE ŘEMENICE SUNDÁVÁ A JE POGUMOVÁNA A TA SE MNE ZDÁLA ŽE NENÍ AŽ TAK V POHODĚ. PO OPĚTOVNÉ MONTÁŽI BYLO VŠE V POHODĚ VIBRACE SKONČILI ALE TEĎ SE TO POMALU PO 3.MĚS. VRACÍ.JELIKOŽ ONA TA ŘEMENICE NENÍ TAK LEVNÁ ZÁLEŽITOST TAK ASI POČKÁM AŽ TO KLEKNE ÚPLNĚ.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Vibrace 1,7 CDTI-74 kW

Příspěvek od Frydex » 31 pro 2013, 17:14

Pro začátek si můžeš vypnout "CAPS LOCK" ;)
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
pmo
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2008, 15:06
Bydliště: Rosice

Re: Vibrace 1,7 CDTI-74 kW

Příspěvek od pmo » 04 čer 2015, 20:53

Zdrávím po delší době na fóru a musím se pochlubit. Z mé Astry r.v.2004 se po 8letech co ji mám stalo po výměně oleje v převodovce mnohem lepší auto, než když jsem je koupil v roce 2007 v BS Auto na Veslařské v Brně.

V té době dle prodejce jako téměř zánovní auto, jehož prvním majitelem bylo BS auto a dle prodejce mělo najeto 65tkm-potvrdil mně to tenkrát diagnostikou i RomanK porovnáním stavu v budíkách a v ECU.

Brzo po koupi mně začaly vadit vibrace motoru při přechodu otáček 1800-2000 viz. popis v příspěvku výše. Vibrace tam byly již při koupi, ale chování motoru jsem dával za vinu mému špatnému jízdnímu stylu s novým autem a technik v bazaru tvrdil, že je vše OK. Nikdo mně nebyl schopen poradit (ani v BS Auto) jak tyto vibrace odstranit, silentbloky držící motor byly v pořádku, tak jsem se snažil pokud možno tyto otáčky nevyužívat, popřípadě je co nejrychleji překonat. Měl jsem podezření na setrvačník, ale najel jsem od té doby asi 70tkm a chování setrvačníku je beze změny.

S tímto stavem jsem žil až do minulého týdne, kdy jsem měnil poprvé olej v převodovce a při demontáži krytu pod baterií, kde je plnící otvor převodovky jsem zjistil, že je utržený šroub M12 silentbloku držící převodovku. Po namontování nového šroubu jsou vibrace pryč a mám pocit, jako bych jel v jiném autě. Tento šroub byl tedy prasklý již při koupi v BS Auto. Při mojí první výměně oleje v motoru jsem tenkrát zjistil, že je naražená převodovka a pravděpodobně to byla větší rána, při které praskl šroub silentbloku a pánům v BS Autu změna chování motoru vůbec nevadila a auto klidně pustili dál.

Doufám, že chyba není ještě někde jinde a šroub za chvíli nepraskne znovu. Pokud s tím máte někdo zkušenosti nebo je to dokonce normální (praskání tohoto šroubu) dejte vědět.
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004

Odpovědět