1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Odpovědět
raduz61
Příspěvky: 44
Registrován: 19 led 2014, 08:38
Bydliště: Nitra

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od raduz61 » 18 kvě 2015, 19:24

Ano je to ten regulator tlaku treba ho vybrat natiahnut pruzinu a popripade znovu nakodovat z autom.podla mna je nakodovany od vyroby a casom ako sa unavuje a opotrebuvava material v tom regulatore! znovu nakodovanie by sa mal prispôsobit spoluprace z RJ. mozno ze sa mylim ale myslim si to :oops:

Reklama
 

Signum
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2011, 18:03

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od Signum » 18 kvě 2015, 21:29

raduz61 píše:Ano je to ten regulator tlaku treba ho vybrat natiahnut pruzinu a popripade znovu nakodovat z autom.podla mna je nakodovany od vyroby a casom ako sa unavuje a opotrebuvava material v tom regulatore! znovu nakodovanie by sa mal prispôsobit spoluprace z RJ. mozno ze sa mylim ale myslim si to :oops:
nie vždy sa to podarí
Zafira B r.v. 2007 Z19DTH - 180PS
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect

matom
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2015, 16:53

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od matom » 21 kvě 2015, 23:00

Ahojte. Dnes som bol v servise regulatorr vyčištěny, strrunka natiahnuta. Vymazane závady ,sskusobna jazda ok. Asi po 4 starte kolissanie otacok 600-1000 motor už zdochynal tak som přidal a hned SSA rozsvielilo auticko s klucom. Takže asi to nepomohlo. Spotřeba za poslední nadrrz mi stoupla na 6,7 l . Takže asi sa nevyhnem výměně rregulatora za novy. Može ten tegulator sposobovat tu zvýšení sspotrebu?
Vdaka za rady.

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od swabel » 22 kvě 2015, 09:24

Môže. Keď budeš mať záujem, nový mám na predaj.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

matom
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2015, 16:53

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od matom » 22 kvě 2015, 09:42

Aka je tam cena a od kial si? Je zlozita ta vymena? Vdaka

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od swabel » 22 kvě 2015, 11:46

OBJEDNAJ TU A NAPÍŠ, ŽE CHCEŠ ZĽAVU 10 % AKO ČLEN ASTRA FÓRA + NICK.
http://www.opel-shop.sk/www-opel-shop-s ... DTJ-A17DTR
Posielam balíky denne kurierom DPD a poštou. V pondelok viem poslať, v utorok u teba.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

matom
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2015, 16:53

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od matom » 28 kvě 2015, 21:26

Ahojte. Toho čo som sa obával sa stalo. V servise vymenili regulátor za nový , vymazali chyby cez diagnostiku . Viac krát štartovali , všetko v poriadku bez závad . Po vychladnutí motora sa stalo to čo pred tým: po naštartovaní začali kolísať otáčky 600-1000 až motor zhasol. Pri následnom štartovaní mi to nechcelo naštartovať, až asi na 3 krát. Všetko išlo ok . Po príchode som zhasol a skúsil naštartovať , všetko v poriadku. Mám pocit že ked mi to spravilo bol motor studený, buď ráno alebo keď som išiel z roboty. Neviete mi pomôcť kde by mohla byť chyba? Keby to je v čerpadle alebo tryskách tak by to robilo aj pri zohriatom motore ??
Prosím poraďte.
Ďakujem. Martin

Uživatelský avatar
fidlerp
Příspěvky: 68
Registrován: 27 led 2012, 23:09

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od fidlerp » 28 kvě 2015, 23:54

Vycisti EGR ventil
Zafira B, 2009 A17DTJ
OPCOM
Obrázek

matom
Příspěvky: 9
Registrován: 12 kvě 2015, 16:53

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od matom » 29 kvě 2015, 06:59

Egr som menil asi pred 6.mesiacmi. Na inom fore bol spomenuty snimac teploty motora alebo snimac teploty chladiacej kvapaliny ?
Vdaka . Martin

Uživatelský avatar
quicky
Příspěvky: 786
Registrován: 18 pro 2014, 09:43
Bydliště: Bad Mergentheim / Bratislava

Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk

Příspěvek od quicky » 29 kvě 2015, 10:12

Mne to obcas tobi to vrrr-vrrr a troska kolisu otacky, to by som tipol na regulator ako to tu popisujete, ale nedeje sa to velmi casto.
Ale co som uz viackrat spozoroval, ze mi na volnobeh toci tak o 100-200 otacok viac ako bezne. Nieco ako ked je studeny motor a ma vyssie otacky trocha. Deje sa to pri beznej prevadzke (nevypaluje DPF), teplota kvapaliny 90C. Moze to byt tiez ten regulator? Dakujem za pomoc
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014

Odpovědět