Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

miruna
Příspěvky: 161
Registrován: 12 bře 2010, 01:44

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od miruna » 22 čer 2012, 13:47

Adriano2, tak auto zatím šlape. Tu hadici od turba měli špatně nasazenou, na turbu sice nasazená a utažená sponou byla, ale byl problém v tom, že nebyla nasazená až na doraz tak se na to podívej a pak napiš jak si dopadl.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od Adriano2 » 27 črc 2012, 08:20

Ja už tomu nechápem...tento týždeň jazdím do práce denne po dialnici. Dlho už sa mi nerozsvietilo auto s klúčom, ale vždy ostávalo na palubovke až než som naštartoval. Pred včerom to konečne uplne zmizlo. Tak som sa potešil. No hneď na druhý deň dobrzďovanie do kolóny a kontrolka opať svietila. Vypol som a zapol motor a zase nič. No v auguste už by mal mať kamarát v servise volno nech sa na to pozre , ozvali sa aj stabilizačné kosti (niet sa čomu čudovať) tak to porobím spolu.
Ale zaujímalo by ma čo to môže robiť , nechápem.....EGR alebo DPF to nemože byť?

EDIT: čo tak váha vzduchu? vyčistiť?
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od Adriano2 » 04 srp 2012, 11:48

Tak keďže už svieti auto s kľúčom stále tak mi vyhodí aj chybu :
ECN 19010F
Asi niečo s DPF zase...fakt už na to auto nemám nervy.....paráda
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Signum
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2011, 18:03

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od Signum » 04 srp 2012, 13:37

Adriano2 píše:Tak keďže už svieti auto s kľúčom stále tak mi vyhodí aj chybu :
ECN 19010F
Asi niečo s DPF zase...fakt už na to auto nemám nervy.....paráda
Dobehni zajtra do Sološnice a pozriem Ti na to ;)
Zafira B r.v. 2007 Z19DTH - 180PS
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od Adriano2 » 04 srp 2012, 14:33

Auto je bohuzial v nudzovom rezime takze do Solosnice by som s nim radsej nesiel :(
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 532
Registrován: 21 pro 2008, 20:45
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od denny » 04 srp 2012, 15:24

Chtělo by to lepší identifikaci a ne jen číselný kod chyby.
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, vysoké napětí C-032
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, nízké napětí C-032
P1901 Funkční porucha hadicového vedení čidla tlaku čističe prachových částic B-031
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, vysoký diferenciální tlak B-031
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, nízký diferenciální tlak B-031
P1901 Tlak čidla tlaku čističe prachových částic neodpovídá barometrickému tlaku B-031
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, vysoký tlak C-032
P1901 Čidlo tlaku čističe prachových částic, nízký tlak B-031

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od Adriano2 » 04 srp 2012, 20:15

Viac neviem nez to co mam na displeji..Vypalovanie nepodcenujem vzdy pojazdim okolie aby sa to vypalilo. Ale tym ze sa chyba zobrazovala pri spomalovano alebo zrychlovani by som to tipol ms nieco s tlakom.V utorok to veziem do servisu. :ugeek: b
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

mach00
Příspěvky: 177
Registrován: 14 čer 2009, 19:01
Bydliště: Praha

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od mach00 » 04 srp 2012, 20:51

Adriano2 píše:Tak keďže už svieti auto s kľúčom stále tak mi vyhodí aj chybu: ECN 19010F
P1901 0F = Tlak čidla tlaku čističe prachových částic neodpovídá barometrickému tlaku
PRODÁNO: Opel Zafira B 1.9 CDTi 110kW (2006) Sport, Panorama, AFL Bi-xenon, Open&Start, CID+DVD90 CZ, Quick Heat, DDS, UHP, HSA, IDS+, DPF, MKJ, Diagnostika OP-COM (Praha 4)

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku

Příspěvek od Adriano2 » 09 srp 2012, 10:50

Tak auto bolo dva krát v servise ...
Prvýkrát -
1.prasknutá hadica v motorovom priestore - auto ztrácalo výkon
2.prasknutá hadica u DPF takže čidlo zaznamenalo zmenu tlaku

PO 100 km opať chyba takže sa hladalo čo je zlé. Nakonec samotné čidlo vo výfuku.
Celé to stálo 190 eur
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

zajacov
Příspěvky: 10
Registrován: 26 dub 2015, 21:21

Re: Padání motoru 1,9 CDTI do nouzáku!

Příspěvek od zajacov » 06 kvě 2015, 21:30

ahoj chlapi,
mám podobný(ne stejný problém)....
Moje auto Z19DTH....občas svítí kontrolka motoru a občas ne....jakmile se kontrolka objeví tak nouzák a auto jede jakoby líně,nechce jet zespoda občas zatáhne,občas ne při plném plynu...poslední dobou mi přijde že vážne nejde vytočit...ale dělá to jen občas...je třeba chvíle kdy kontrolka nesvítí a při zátěží motoru (např.kopec atd.) buch! a bez výkonu...diagnostika jako jedinou závadu udala též netěsnost v sacím potrubí...
chlapi co by to mohlo bejt??zbláznim se z toho

tady automechanici umí všichni VW a na tohle koukaj s otevřenou hubou....
Z19DTH 145kw

Odpovědět