Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
Se spojkou se musí startovat aji nová Octávka a to bez start/stop. Já teda v Háčku musím startovat s brzdou a nebo spojkou
- Reklama
Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
Se spojkou nebo brzdou se museli startovat i staré Chryslery Voyagery z počátku 90. let... Podle mě to je kvůli tomu, aby nikdo nemohl nastartovat se zařazenou rychlostí a auto neposkočilo a někoho nesrazilo - bezpečnost nadevše :-/
Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
Ja startujem automaticky so stlacenou spojkou, aj ked pri zaparkovani v 99% pripadov vyradim... jednoducho mam taky neprijemny pocit a par krat sa mi stalo, ze som zabudol, ze predo mnou soferoval niekto iny, kto zvykne nechavat zaradenu rychlost.
Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
Ja startuju v rezimu P - da se na to zvyknout
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
Zajímalo by mě u Jéčka jak je to s vytáčením v neutrálu, jde to točit do plných nebo je tam omezovač? A plyn je už elektrický?
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
Dotaz za 100 bodů
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
Pri studenom motore len po obmedzovač, pri zohriatom je možné pretočiť budík 2-3x dookola
Plyn elektrický, ale do budúcna pôjde cez wifi
K téme:
H - páči sa mi vonkajší dizajn a jednoduchosť ovládania "čudlíkov" (ostatné plus mínus v porovnaní s J je OK)
J - páči sa mi interiér, škoda úbytku miesta pre zadných pasažierov a podľa mňa zlý krok ohľadom ovládania "čudlíkov"
Plyn elektrický, ale do budúcna pôjde cez wifi
K téme:
H - páči sa mi vonkajší dizajn a jednoduchosť ovládania "čudlíkov" (ostatné plus mínus v porovnaní s J je OK)
J - páči sa mi interiér, škoda úbytku miesta pre zadných pasažierov a podľa mňa zlý krok ohľadom ovládania "čudlíkov"
Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
Ještě přidám dvě věci:
1. co se mi na Jčku líbilo a v Hčku mi lehce chybí
Vzadu v kufru má Jčko už vyřešené takové ty boční výklenky s plastovou ohrádkou - takže taková plechovka na aditiva tam celkem pěkně sedne a nelítá to někde po kufru nebo v krabici.
Možná se pletu, ale to jsem ještě v Hčku neviděl. Nebo to někdo máte? (a já utřel???).
2. co má Hčko lépe řešeno pro nohy u řidiče
Když sedím blíže k pedálům, tak se mi koleno opírá o plast palubovky pod zapalováním. Hčko to tam má celkem dobře udělané, ale u Jčka jsem cítil nějakou hranku - rukou je mírně postřehnutelná, ale na koleni to po 200 km bylo cítit dost divně.
Stejně pak u dveří na druhou nohu - v Hčku když dám tempomat na dálnici, tak si pohodlně opřu koleno někde okolo dveří a jsem blízko u spojky (na reakci). V Jčku jsem tam prostě neměl kam tu nohu opřít a uvolnit. Takže po hodivnové jízdě jsem cítil vazy v koleni, jak musím nohu stále držet v pozici. Vím, že je tohle o zvyku, ale když se jednou namlsám, tak se mi toho nechce vzdát.
1. co se mi na Jčku líbilo a v Hčku mi lehce chybí
Vzadu v kufru má Jčko už vyřešené takové ty boční výklenky s plastovou ohrádkou - takže taková plechovka na aditiva tam celkem pěkně sedne a nelítá to někde po kufru nebo v krabici.
Možná se pletu, ale to jsem ještě v Hčku neviděl. Nebo to někdo máte? (a já utřel???).
2. co má Hčko lépe řešeno pro nohy u řidiče
Když sedím blíže k pedálům, tak se mi koleno opírá o plast palubovky pod zapalováním. Hčko to tam má celkem dobře udělané, ale u Jčka jsem cítil nějakou hranku - rukou je mírně postřehnutelná, ale na koleni to po 200 km bylo cítit dost divně.
Stejně pak u dveří na druhou nohu - v Hčku když dám tempomat na dálnici, tak si pohodlně opřu koleno někde okolo dveří a jsem blízko u spojky (na reakci). V Jčku jsem tam prostě neměl kam tu nohu opřít a uvolnit. Takže po hodivnové jízdě jsem cítil vazy v koleni, jak musím nohu stále držet v pozici. Vím, že je tohle o zvyku, ale když se jednou namlsám, tak se mi toho nechce vzdát.
- irmscher
- Příspěvky: 1226
- Registrován: 15 říj 2010, 17:20
- Bydliště: Praha 10, Praha 22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
no,zajímavé vlákno,rád jsem přečetl, ..J,,éčko v kombajnu bych rád pořídil.Nicméně vyhlížim motor 2.0CDTi
Jinak moje dojmy s porovnání astry H OPC a Astry J OPC....v Jéčku už to jede jak na pravítku,už zmizel ten souboj a kontakt s řidičem,tashání se s volantem,syrovost kontaktu se silnicí..Sice to jede hezky,diferenciál maká poctive ,ABS spíná možná až moc brzo..Příplatkové 20"kola kazí tak trochu hravost auta,na 19" je to o dost lepší..Takže pro mě jako občasné svezení v této motorové verzi výtězí Háčko
Jinak moje dojmy s porovnání astry H OPC a Astry J OPC....v Jéčku už to jede jak na pravítku,už zmizel ten souboj a kontakt s řidičem,tashání se s volantem,syrovost kontaktu se silnicí..Sice to jede hezky,diferenciál maká poctive ,ABS spíná možná až moc brzo..Příplatkové 20"kola kazí tak trochu hravost auta,na 19" je to o dost lepší..Takže pro mě jako občasné svezení v této motorové verzi výtězí Háčko
http://www.astraopc.estranky.cz/ Astra OPC
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT
Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J
Trhavost se mi líbí, je to takový krocení. V kombinaci s tvrdým podvozkem je to super. I těch 200 koní dokáže škubat s volantem při plným plynu. Ty přeposilovaný auta sou dobrý do města. A 40 koní navíc musí byt ještě lepší. Přemýšlím od léta nad z20LEH, když už mám auto jenom jako víkendovku. Snad se poštěstí