Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Co se jinam nehodí pište sem
power2
Příspěvky: 2959
Registrován: 17 bře 2011, 22:03

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Příspěvek od power2 » 25 zář 2014, 21:13

Se spojkou se musí startovat aji nová Octávka a to bez start/stop. Já teda v Háčku musím startovat s brzdou a nebo spojkou

Reklama
 

Uživatelský avatar
hAstroš
Příspěvky: 61
Registrován: 13 lis 2013, 21:05
Bydliště: HMP

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Příspěvek od hAstroš » 25 zář 2014, 22:14

Se spojkou nebo brzdou se museli startovat i staré Chryslery Voyagery z počátku 90. let... Podle mě to je kvůli tomu, aby nikdo nemohl nastartovat se zařazenou rychlostí a auto neposkočilo a někoho nesrazilo - bezpečnost nadevše :-/

Uživatelský avatar
mironto
Příspěvky: 927
Registrován: 08 lis 2013, 10:28

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Příspěvek od mironto » 25 zář 2014, 22:18

Ja startujem automaticky so stlacenou spojkou, aj ked pri zaparkovani v 99% pripadov vyradim... jednoducho mam taky neprijemny pocit a par krat sa mi stalo, ze som zabudol, ze predo mnou soferoval niekto iny, kto zvykne nechavat zaradenu rychlost.

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6143
Registrován: 02 kvě 2008, 21:03
Bydliště: Ústecko

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Příspěvek od milosh » 25 zář 2014, 22:50

Ja startuju v rezimu P - da se na to zvyknout :mrgreen:
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
zichi
Příspěvky: 215
Registrován: 15 úno 2013, 10:27

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Příspěvek od zichi » 26 zář 2014, 09:07

Zajímalo by mě u Jéčka jak je to s vytáčením v neutrálu, jde to točit do plných nebo je tam omezovač? A plyn je už elektrický?

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Příspěvek od Frydex » 26 zář 2014, 09:20

Dotaz za 100 bodů :D
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

astros
Příspěvky: 177
Registrován: 03 zář 2012, 20:21

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Příspěvek od astros » 26 zář 2014, 10:02

Pri studenom motore len po obmedzovač, pri zohriatom je možné pretočiť budík 2-3x dookola :mrgreen:
Plyn elektrický, ale do budúcna pôjde cez wifi :mrgreen:

K téme:
H - páči sa mi vonkajší dizajn a jednoduchosť ovládania "čudlíkov" (ostatné plus mínus v porovnaní s J je OK)
J - páči sa mi interiér, škoda úbytku miesta pre zadných pasažierov a podľa mňa zlý krok ohľadom ovládania "čudlíkov"

matyfek
Příspěvky: 24
Registrován: 23 dub 2014, 15:00
Bydliště: město Dudáků

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Příspěvek od matyfek » 26 zář 2014, 10:41

Ještě přidám dvě věci:

1. co se mi na Jčku líbilo a v Hčku mi lehce chybí
Vzadu v kufru má Jčko už vyřešené takové ty boční výklenky s plastovou ohrádkou - takže taková plechovka na aditiva tam celkem pěkně sedne a nelítá to někde po kufru nebo v krabici.

Možná se pletu, ale to jsem ještě v Hčku neviděl. Nebo to někdo máte? (a já utřel???).


2. co má Hčko lépe řešeno pro nohy u řidiče
Když sedím blíže k pedálům, tak se mi koleno opírá o plast palubovky pod zapalováním. Hčko to tam má celkem dobře udělané, ale u Jčka jsem cítil nějakou hranku - rukou je mírně postřehnutelná, ale na koleni to po 200 km bylo cítit dost divně.
Stejně pak u dveří na druhou nohu - v Hčku když dám tempomat na dálnici, tak si pohodlně opřu koleno někde okolo dveří a jsem blízko u spojky (na reakci). V Jčku jsem tam prostě neměl kam tu nohu opřít a uvolnit. Takže po hodivnové jízdě jsem cítil vazy v koleni, jak musím nohu stále držet v pozici. Vím, že je tohle o zvyku, ale když se jednou namlsám, tak se mi toho nechce vzdát.

Uživatelský avatar
irmscher
Příspěvky: 1226
Registrován: 15 říj 2010, 17:20
Bydliště: Praha 10, Praha 22
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Příspěvek od irmscher » 26 zář 2014, 12:21

no,zajímavé vlákno,rád jsem přečetl, ..J,,éčko v kombajnu bych rád pořídil.Nicméně vyhlížim motor 2.0CDTi


Jinak moje dojmy s porovnání astry H OPC a Astry J OPC....v Jéčku už to jede jak na pravítku,už zmizel ten souboj a kontakt s řidičem,tashání se s volantem,syrovost kontaktu se silnicí..Sice to jede hezky,diferenciál maká poctive ,ABS spíná možná až moc brzo..Příplatkové 20"kola kazí tak trochu hravost auta,na 19" je to o dost lepší..Takže pro mě jako občasné svezení v této motorové verzi výtězí Háčko ;)
http://www.astraopc.estranky.cz/ Astra OPC
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT

power2
Příspěvky: 2959
Registrován: 17 bře 2011, 22:03

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Příspěvek od power2 » 26 zář 2014, 16:10

Trhavost se mi líbí, je to takový krocení. V kombinaci s tvrdým podvozkem je to super. I těch 200 koní dokáže škubat s volantem při plným plynu. Ty přeposilovaný auta sou dobrý do města. A 40 koní navíc musí byt ještě lepší. Přemýšlím od léta nad z20LEH, když už mám auto jenom jako víkendovku. Snad se poštěstí

Odpovědět