Moje Astra H caravan č.2
Re: Moje Astra H caravan č.2
Taky jsem přemejšlel, co pořídit, bohužel éra jednoduchých a nenáročných benzinových atmosféráků je asi u konce . Pokud chceš auto 2009 a novější, je to peklo, když vynecháš jednašestky, jednaosmiček je jen pár.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
- Reklama
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Astra H caravan č.2
moc dobre anspany a souhlasim ze era dieselu co by meli byt takzani drzaci uz jsou davno pryc,dnes je ojetej diesel vetsinou smrt pro kupujiciho...
Opel Astra OPC
Re: Moje Astra H caravan č.2
Tady nesouhlasím! On je rozdíl ojetý auto a vylítaný auto!
Kdyby u všech aut byl uváděnej skutečnej nájezd, tak by se asi hodně lidí divilo, co dnešní auta vydrží. Ale když má každý auto v čr na tachometru 100 000 naježděných, tak taky nechápu, proč se nafťáky tolik serou
Kdyby u všech aut byl uváděnej skutečnej nájezd, tak by se asi hodně lidí divilo, co dnešní auta vydrží. Ale když má každý auto v čr na tachometru 100 000 naježděných, tak taky nechápu, proč se nafťáky tolik serou
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Re: Moje Astra H caravan č.2
TAk isto nesluhlasim svami a najlepsie auto je to kto ma kazdy je jedno ci je diesel alebo benzin tu ide o to co kto ma rad a pisat kraviny ako je diesel ma vacsie naklady na opravu a porovnavat dve auta s inym obsahom kilowatmi a ja neviem ci je uplne od veci ako davat na porovnavanie hrusky a jablka,
tymto nechcem nikoho urazit ani nic podobne ale ked si niekto chce kupit auto je len na nom co si vyberie, co samu paci tisic ludi tisic chuti nemam rad skatulkovanie lebo moja kamarat povedal toto a znamy tamto. Pokym nejdes davat okruhy a kupujes auto do mesta ci dediny je to jedno aby to islo a bolo akot ak spolahlive....auto co sa nekazi neexistuje co sa vnom nemenia bezne veci ktore sa opotrebuju tak isto neexistuje a kokoi zerie???? tolko kolko ma ked nemas na stavu tak si kupujte bikei alebo chodte pesi. JA mam diesel vzdy som ho mal a budem mat pretozesami paci zvukklepot nejde mi os potrebu jazdim len mesto prevazne a naklady nevidim vysoke alebo zeby boli oproti benzinu ine. Mam aj benzinove auto rozdiel vnich nevidim ked idu idu a ked nie niekde je chyba opravi sa a ide sa dalej iba tolko
tymto nechcem nikoho urazit ani nic podobne ale ked si niekto chce kupit auto je len na nom co si vyberie, co samu paci tisic ludi tisic chuti nemam rad skatulkovanie lebo moja kamarat povedal toto a znamy tamto. Pokym nejdes davat okruhy a kupujes auto do mesta ci dediny je to jedno aby to islo a bolo akot ak spolahlive....auto co sa nekazi neexistuje co sa vnom nemenia bezne veci ktore sa opotrebuju tak isto neexistuje a kokoi zerie???? tolko kolko ma ked nemas na stavu tak si kupujte bikei alebo chodte pesi. JA mam diesel vzdy som ho mal a budem mat pretozesami paci zvukklepot nejde mi os potrebu jazdim len mesto prevazne a naklady nevidim vysoke alebo zeby boli oproti benzinu ine. Mam aj benzinove auto rozdiel vnich nevidim ked idu idu a ked nie niekde je chyba opravi sa a ide sa dalej iba tolko
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kw chip
Re: Moje Astra H caravan č.2
Děkuji za hodnocení.
Q-čkovi: asi jsi to nečetl celé, ISUZU jsem měl a hodnotím kladně. ALe shořelo mi!!! Tak si svoje dobré auto užívej a ať na něm najedeš min. půl milionu bez závad.
Q-čkovi: asi jsi to nečetl celé, ISUZU jsem měl a hodnotím kladně. ALe shořelo mi!!! Tak si svoje dobré auto užívej a ať na něm najedeš min. půl milionu bez závad.
Opel Astra H caravan 1.8 103kw
VW T5 9míst, 1.9 TDI, - NOVĚ možnost půjčit třeba na dovolenou.
ex: Opel Vivaro 2.5dti
ex: Astra H caravan 1.7cdti
Sherpaski.cz
lyžařská, snowboardová, telemarková škola Hrubá Voda
Skicamp.cz
Private Ski School
Chcibytinstruktor.cz
VW T5 9míst, 1.9 TDI, - NOVĚ možnost půjčit třeba na dovolenou.
ex: Opel Vivaro 2.5dti
ex: Astra H caravan 1.7cdti
Sherpaski.cz
lyžařská, snowboardová, telemarková škola Hrubá Voda
Skicamp.cz
Private Ski School
Chcibytinstruktor.cz
Re: Moje Astra H caravan č.2
praveze cital cele , dakujem podobne prajem aaj vela km bez nehody
ja len pisem, moj nazor je ze nemozes porovnavat tie dva motory ani isuzu, je to otom ze mam diesiel som spokojny a bodaj by sa tvoje prianie vyplnilo ale niesom na strane dieseilu ci benzinu ide o kazde auto zvlast kazde sa inak chova inak reaguje ano spolocne maju mozno obsah , znacku niektore parametre ale vyber je na kazdom co sa komu paci tak nech sa dari
ja len pisem, moj nazor je ze nemozes porovnavat tie dva motory ani isuzu, je to otom ze mam diesiel som spokojny a bodaj by sa tvoje prianie vyplnilo ale niesom na strane dieseilu ci benzinu ide o kazde auto zvlast kazde sa inak chova inak reaguje ano spolocne maju mozno obsah , znacku niektore parametre ale vyber je na kazdom co sa komu paci tak nech sa dari
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kw chip
Re: Moje Astra H caravan č.2
Me by zajimala jedna vec, pokud by naftak mel stejnou spotrebu jako benzinak, kupoval by ho nekdo?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Moje Astra H caravan č.2
osobne som ho kupil lebo mi bolo to to jedno, chcel som a potreboval som auto, verim ze je takych viac
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kw chip
Re: Moje Astra H caravan č.2
To Adriano2:
rozhodně jsem nechtěl, aby někdo měl dojem, že na focus mrčím. Dělají to servisáci. Co se podvozku týká v FFI, nic lepšího dlouho nebylo a asi ani není za ty peníze. S tím autem se dalo "carvovat" v zatáčkách. Problémem bylo při 240tis km ztráta oleje, případná výměna polomotoru, což nyní ford za 25tis nabízí. Druhá věc, kterou vidím jako problém je rez na zadních dveřích od mladých kusů-musel jsem reklamovat až u importéra. Třetí problém elektrika, drátky tenké jak do walkmana, časem to přestávalo fungovat. Např. mi vyhořela celá elektrika od zkorodovaných sufitek nad zadní spz.
Jinak ford byl velká láska, a když jsem se později dočetl, že ta 1.6tka má původ u Yamahy, pochopil jsem, proč mi u verze Trend (jiná převodovka), držela 3ka do 150
To Skrolant:
s tím lpg mě to možná začne zajímat, tak se na Tebe obrátím.
To Milosh:
při těch novodobých Downsizingových šílenstvích (které se v USA moc neberou a např. japonci vyrábí diesel, právě kvůli evropě) se může stát, že 1.6 diesl bude papat papírových 4.1 a někdo (nejspíš ford nebo fiat) vyrobí něco jako 1.0T a ta bude papa 4.2. Pak už to bude na pováženou. Ale domnívám se, že ty nové benzínové motory jsou odladěné (a to mám potvrzené od mechanika motoráře po celorepublikovém školení) na kratší životnost kolem 200tis km a pak sbohem a šáteček. Podle EU je auto spotřební zboží jako výše zmíněný walkman (který už dnes seženeme jen v muzeu Sony)
To Q-čko:
Je to tvůj názor, máš na něj právo. Ale troufl jsem si tyto dvě auta shodnotit právě pro svoji blízkost. Jednak váhově, jednak charakteristikou. Co do výkonu si myslím, že jsem srovnal vhodně. Právě nejvíce se k sobě dají přiblížit tyto motory (výkonem a spotřebou). Rozhodně více než 1.6 nebo 2.0.
Korelace, že "vlevo" od 1.8 je 1.7 (74, 81, 92kw) a v "pravo" je 1.9 mi prišlo právě vhodné ke srovnání. Navíc 1.7(74kw) a 1.8 mají jen 5tku. Pocitová jízda je 74kw s turbem blížící se 103kw atmosféry. (upraveno 1x: při troše dobré vůle, jinak to stejné není samozřejmě).
A pokud to nebylo zřejmé, šlo mi o srovnání dvou - dle diskuzí - velmi spolehlivých motorů. (pro přiblížení v roce 2009 jsem si kupoval 1.7 74kw, kdy to nikdo nestáčel, nyní se situaci mění a i 1.7 už obchodují gauneři. Proto bylo moje uvažování z podstaty logické: benzín nebude mít tak "natrháno" než diesel. Když se člověk podívá na mobile.de, a zadá soukromý prodejce, často u garáže rodinného domu najdeš zafiru, která jezdila tak do 10tis km ročně jen s dětmi po výletech. To se dieslu stát nemůže z podstaty nákladů na pořízení a návratnosti.
Jinak každé auto je jiné, a proto jsem hledal servisované po jednom majiteli. Našel, díky bohu v Dánsku. Jen v něm mám mořský písek
PS: včera mi BC ukazovalo ujeté km 645. A průměr 8.1
spočítal jsem to na kalkulačce s natankovanými litry.....aaaaa? 7.1. !!! co víc si přát
rozhodně jsem nechtěl, aby někdo měl dojem, že na focus mrčím. Dělají to servisáci. Co se podvozku týká v FFI, nic lepšího dlouho nebylo a asi ani není za ty peníze. S tím autem se dalo "carvovat" v zatáčkách. Problémem bylo při 240tis km ztráta oleje, případná výměna polomotoru, což nyní ford za 25tis nabízí. Druhá věc, kterou vidím jako problém je rez na zadních dveřích od mladých kusů-musel jsem reklamovat až u importéra. Třetí problém elektrika, drátky tenké jak do walkmana, časem to přestávalo fungovat. Např. mi vyhořela celá elektrika od zkorodovaných sufitek nad zadní spz.
Jinak ford byl velká láska, a když jsem se později dočetl, že ta 1.6tka má původ u Yamahy, pochopil jsem, proč mi u verze Trend (jiná převodovka), držela 3ka do 150
To Skrolant:
s tím lpg mě to možná začne zajímat, tak se na Tebe obrátím.
To Milosh:
při těch novodobých Downsizingových šílenstvích (které se v USA moc neberou a např. japonci vyrábí diesel, právě kvůli evropě) se může stát, že 1.6 diesl bude papat papírových 4.1 a někdo (nejspíš ford nebo fiat) vyrobí něco jako 1.0T a ta bude papa 4.2. Pak už to bude na pováženou. Ale domnívám se, že ty nové benzínové motory jsou odladěné (a to mám potvrzené od mechanika motoráře po celorepublikovém školení) na kratší životnost kolem 200tis km a pak sbohem a šáteček. Podle EU je auto spotřební zboží jako výše zmíněný walkman (který už dnes seženeme jen v muzeu Sony)
To Q-čko:
Je to tvůj názor, máš na něj právo. Ale troufl jsem si tyto dvě auta shodnotit právě pro svoji blízkost. Jednak váhově, jednak charakteristikou. Co do výkonu si myslím, že jsem srovnal vhodně. Právě nejvíce se k sobě dají přiblížit tyto motory (výkonem a spotřebou). Rozhodně více než 1.6 nebo 2.0.
Korelace, že "vlevo" od 1.8 je 1.7 (74, 81, 92kw) a v "pravo" je 1.9 mi prišlo právě vhodné ke srovnání. Navíc 1.7(74kw) a 1.8 mají jen 5tku. Pocitová jízda je 74kw s turbem blížící se 103kw atmosféry. (upraveno 1x: při troše dobré vůle, jinak to stejné není samozřejmě).
A pokud to nebylo zřejmé, šlo mi o srovnání dvou - dle diskuzí - velmi spolehlivých motorů. (pro přiblížení v roce 2009 jsem si kupoval 1.7 74kw, kdy to nikdo nestáčel, nyní se situaci mění a i 1.7 už obchodují gauneři. Proto bylo moje uvažování z podstaty logické: benzín nebude mít tak "natrháno" než diesel. Když se člověk podívá na mobile.de, a zadá soukromý prodejce, často u garáže rodinného domu najdeš zafiru, která jezdila tak do 10tis km ročně jen s dětmi po výletech. To se dieslu stát nemůže z podstaty nákladů na pořízení a návratnosti.
Jinak každé auto je jiné, a proto jsem hledal servisované po jednom majiteli. Našel, díky bohu v Dánsku. Jen v něm mám mořský písek
PS: včera mi BC ukazovalo ujeté km 645. A průměr 8.1
spočítal jsem to na kalkulačce s natankovanými litry.....aaaaa? 7.1. !!! co víc si přát
Opel Astra H caravan 1.8 103kw
VW T5 9míst, 1.9 TDI, - NOVĚ možnost půjčit třeba na dovolenou.
ex: Opel Vivaro 2.5dti
ex: Astra H caravan 1.7cdti
Sherpaski.cz
lyžařská, snowboardová, telemarková škola Hrubá Voda
Skicamp.cz
Private Ski School
Chcibytinstruktor.cz
VW T5 9míst, 1.9 TDI, - NOVĚ možnost půjčit třeba na dovolenou.
ex: Opel Vivaro 2.5dti
ex: Astra H caravan 1.7cdti
Sherpaski.cz
lyžařská, snowboardová, telemarková škola Hrubá Voda
Skicamp.cz
Private Ski School
Chcibytinstruktor.cz
Re: Moje Astra H caravan č.2
Nejake fotky ukaz
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005