Snížení podvozku
Re: Snížení podvozku
Ne prokliknul se mi sem předtím odkaz. Rozhodoval jsem se mezi formou JOM a TA Technix. Když jsem zavítal na stránku TAtechnix.cz, tak mi automaticky vyskočil chat a prodavač se mě poptal co potřebuji se vším poradil a dal i doporučení na TA Technix podvozek, který jak už jsem četl tady na Opel foru je kvalitnější a zpět se vrací na reklamaci prý jen okolo 4% podvozků a u JOM to bylo okolo 7-10% podvozků.
Tak jsem zakoupil tento štelovák jde až o 70mm dolu. Až dorazí a nasadím na auto napíšu nějakou recenzi jak se auto chová oproti originálu, zda li je o tolik tvrdší jak sedí atd...
http://tatechnix.cz/40006-vyskove-stavi ... 44524.html
Tak jsem zakoupil tento štelovák jde až o 70mm dolu. Až dorazí a nasadím na auto napíšu nějakou recenzi jak se auto chová oproti originálu, zda li je o tolik tvrdší jak sedí atd...
http://tatechnix.cz/40006-vyskove-stavi ... 44524.html
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]
- Reklama
Re: Snížení podvozku
super Kneblis, a ty nemas snizeno pomoci pruzin? mel sem za to ze ano..
urcite dej i foto montaze samotne, a hlavne pak napis jaxe auto chova a vubec, co nejvic info, budu rad, diky moc a tesim se!
urcite dej i foto montaze samotne, a hlavne pak napis jaxe auto chova a vubec, co nejvic info, budu rad, diky moc a tesim se!
Opel Astra H Caravan Z17DTL 59kW
Re: Snížení podvozku
Nene auto snížené nemám. Dám foto před a po a během demontáže montáže udělám také pár foto, ale demontáž nebude nijak náročná. Dnes jsem se na to díval a budu muset sehnat stahovák na pružiny a pak už jen gola sada a klasické klíče a máš hotovo. Máš taky zájem o podvozek jo?
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]
Re: Snížení podvozku
dost mozna..
snizeno mam, pruziny Eibach ProKit -30 vpredu vzadu.. spokojenost ale poslal bych to klidne jeste k zemi znas to.. vyhledove.. no pokud se tento tvuj vybrany set osvedci budu velice premyslet
priprav se na prvni svezeni po snizeni, neskutecne, a jak pak bude auto sedet, no .. skoda mluvit, to poznas..
kolik to das dolu? plnych 70mm?
snizeno mam, pruziny Eibach ProKit -30 vpredu vzadu.. spokojenost ale poslal bych to klidne jeste k zemi znas to.. vyhledove.. no pokud se tento tvuj vybrany set osvedci budu velice premyslet
priprav se na prvni svezeni po snizeni, neskutecne, a jak pak bude auto sedet, no .. skoda mluvit, to poznas..
kolik to das dolu? plnych 70mm?
Opel Astra H Caravan Z17DTL 59kW
Re: Snížení podvozku
Nemohu posoudit jaké to je mít jen pružiny, každopádně 3cm není moc, ale zase je to rozumný a dá se ještě všude projet.
Hele uvidím o kolik cm to pošlu dolu, každopádně čím vím snižuješ tím je auto tvrdší a obtížnější s ním jezdit po našich hladkých přistávacích drahách.
Hele uvidím o kolik cm to pošlu dolu, každopádně čím vím snižuješ tím je auto tvrdší a obtížnější s ním jezdit po našich hladkých přistávacích drahách.
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]
Re: Snížení podvozku
ano to mas pravdu, uvidis jak to bude sedet a kolik si troufnes dat auto dolu, mozna to bude chtit zkusit napred tak pak jinak, vic dolu pak mozna pridas.. to se uvidi a nastavi dle gusta
ja mam vlastne pruziny za cenu, kolem 3-4tis, a ty mas do 6 komplet, proto me napada myslenka si to nechat projit hlavou a mozna prijit na zpusob zvazit moznou vymenu,.. se uvidi, tesim se na fotky a prvni dojem z jizdy po vymene
tak at se to podari a budu cekat! cau JKBN
ja mam vlastne pruziny za cenu, kolem 3-4tis, a ty mas do 6 komplet, proto me napada myslenka si to nechat projit hlavou a mozna prijit na zpusob zvazit moznou vymenu,.. se uvidi, tesim se na fotky a prvni dojem z jizdy po vymene
tak at se to podari a budu cekat! cau JKBN
Opel Astra H Caravan Z17DTL 59kW
Re: Snížení podvozku
Tak se opět hlásím po delší době. Včera mi akorát přišel stavitelný podvozek (ještě jednou jedná se o TA Technix váha 21kg za cenu 5980 i s poštovným). Když jsem začal podvozek následně vybalovat, tak jsem nebyl moc nadšenej, protože pružiny (asi aby se ušetřilo místo) byly v sobě pospojované zamotané a než jsem je dostal od sebe zabralo chvilku času a docela dost námahy. (V krabici se též nacházel list o homologaci).
Nejdříve jsme začali se zadní nápravou, která byla nejjednoduší a která by se dala udělat v pohodě i v domácích podmínkách na koleně, protože nebyl za potřebí žádný stahovák na pružiny a další blbosti... Na zadní nápravě se pouze povolil ráčnou tlumič a pružina je zde samostatně za tlumičem a ta šla ven sama.
Horší to bylo s přední nápravou. Jelikož nebyl na dílně pořádný stahovák na pružiny, tak se tlumiče s pružinama cpali na auto tak, že jsme je ze spodu podepřeli a auto jsme pomalu spouštěli, čímž se pružina zmačkla a po té jsme udělali uložení.
O kolik šlo auto přesně nevím jen jsem podvozek nedával na max, ale nechal jsem rezervu 1.5cm na přední i na zadní nápravě, takže by šlo dát auto ještě o 1.5cm dolu. Podvozek se šteluje pomocí přiloženého klíče a to tak, že otáčíte vymezovací maticí (stříbrný kroužek, který lze dobře vidět na fotce na zadní nápravě). Když už jsem měnil na autě podvozek rovnou jsem vyměnil zadní kotouče a destičky a kotouče jsem rovnou natřel do laku, aby nerezly a také k vůli estetice, protože za kolama to alespoň podle mě vypadá hezky, když na vás koukají zářící brzdiče. (Zatím pouze první vrstva, takže je to malinko naprasené a brzdiče jsou ještě ve starém laku, které nebyl čas dodělat).
(Foto přiložím později)
Ted k jízdě:
Vozidlo je opravdu o něco tužší než na klasickém podvozku, ale nic hrozného to opravdu není a to mám na Astřici 18" s 215/40 pneu. Pokud máte na vozidle 17" s vyšším profilem pneu, tak myslím, že se nemáte čeho bát.
Více se zatím rozepisovat nebudu, protože podvozek mám druhým dnem a tudíž je ještě čas psát jak Astřice sedí atd...
Nejdříve jsme začali se zadní nápravou, která byla nejjednoduší a která by se dala udělat v pohodě i v domácích podmínkách na koleně, protože nebyl za potřebí žádný stahovák na pružiny a další blbosti... Na zadní nápravě se pouze povolil ráčnou tlumič a pružina je zde samostatně za tlumičem a ta šla ven sama.
Horší to bylo s přední nápravou. Jelikož nebyl na dílně pořádný stahovák na pružiny, tak se tlumiče s pružinama cpali na auto tak, že jsme je ze spodu podepřeli a auto jsme pomalu spouštěli, čímž se pružina zmačkla a po té jsme udělali uložení.
O kolik šlo auto přesně nevím jen jsem podvozek nedával na max, ale nechal jsem rezervu 1.5cm na přední i na zadní nápravě, takže by šlo dát auto ještě o 1.5cm dolu. Podvozek se šteluje pomocí přiloženého klíče a to tak, že otáčíte vymezovací maticí (stříbrný kroužek, který lze dobře vidět na fotce na zadní nápravě). Když už jsem měnil na autě podvozek rovnou jsem vyměnil zadní kotouče a destičky a kotouče jsem rovnou natřel do laku, aby nerezly a také k vůli estetice, protože za kolama to alespoň podle mě vypadá hezky, když na vás koukají zářící brzdiče. (Zatím pouze první vrstva, takže je to malinko naprasené a brzdiče jsou ještě ve starém laku, které nebyl čas dodělat).
(Foto přiložím později)
Ted k jízdě:
Vozidlo je opravdu o něco tužší než na klasickém podvozku, ale nic hrozného to opravdu není a to mám na Astřici 18" s 215/40 pneu. Pokud máte na vozidle 17" s vyšším profilem pneu, tak myslím, že se nemáte čeho bát.
Více se zatím rozepisovat nebudu, protože podvozek mám druhým dnem a tudíž je ještě čas psát jak Astřice sedí atd...
Naposledy upravil(a) Kneblis dne 29 srp 2014, 11:26, celkem upraveno 1 x.
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]
Re: Snížení podvozku
Zadní náprava
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]
Re: Snížení podvozku
Přední náprava
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]