Problémy s turbem u 1.7 TDCI 74kw
Re: Problémy s turbem u 1.7 TDCI 74kw
Tak mi vyměnil oba katy, zadní tlumič nechal. Tlakový "hrneček", před tím ještě ten tlakový měnič, z něhož de hadička do "hrnečku". Vyčistil egr a auto jezdí dobře, není hlučný, „nesmrdí“, zvuk zmizel a zatím je to super, tak uvidím. Mimo jiné se měnil pilový, naftový, vzduchový a samozřejmě i olejový filtr s olejem. Což dělám každý rok. Podařilo se mi sehnat katy z Belgie Bosal, jinak to ostatní originál včetně zadních destiček za 18 tis. Ten hrneček normálně stojí 6500,- oba katy v kelly 19 tis., Tak myslím, že desky, oba katy, hrneček, pilový a naftový filtr za 18 tis. je super cena. Nebýt známého, tak zaplatím víc, navíc ten mechanik to musel vyměnit zadarmo.
- Reklama
Re: Problémy s turbem u 1.7 TDCI 74kw
Ahoj, všem
tak nakonec to všechno bylo tím měničem tlaku, škoda jen, že se na to nepřišlo dřív. Hned po jeho výměně zvuk z 80% procent zmizel. Mimo tlakového kloboučku, který mechanik ustřelil, jsem ještě koupil oba katy, z Belgie Bosal, tak doufám, že budou OK. No každý tvrdil, že je pryč i to třetí turbo, ale nebylo, byl to ten měnič tlaku, který mě dlouho trápil, viz https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =14&t=3477 a který pravděpodobně odepsal i to druhé turbo. Kupoval jsem, pře známého, měnič tlaku (2500), tlakovou nádobu (6500), oba katy (20000), destičky, pilový a naftový filtr, vše mimo katů originál celkem za 20 000, což byla pro mě úžasná úspora. Auto v Chorvatsku bez problémů, žádná chyba, jezdí, jako když bylo nové, prostě super. Jen jsem chtěl upozornit, že tato chyba https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =14&t=3477 se kterou jsem se trápil je nefunkční tlakový měnič turba a pravděpodobně zatuhlé (páčka na turbu) podtlaky turba. Ano jezdilo to i tak jak se píše, že tato chyba nic nezpůsobuje, ale pak odešlo i turbo. Přitom by stačilo jen vyměnit ten měnič a někde, kde opravují turba ho nechat zkontrolovat a popřípadě opravit tu páčku. Navíc ty katy při 120 000 byly také pěkně zaprášená a přitom jezdím na naftu jen od jedné pumpy Agip a navíc jsem každý rok měnil naftový filtr, který nebyl "černý". Turbo i to poslední bylo hned u prvního katu po 500 km lehce očouzené a u těch nových nic, tak to asi taky není dobré.
Děkuji všem za rady.
tak nakonec to všechno bylo tím měničem tlaku, škoda jen, že se na to nepřišlo dřív. Hned po jeho výměně zvuk z 80% procent zmizel. Mimo tlakového kloboučku, který mechanik ustřelil, jsem ještě koupil oba katy, z Belgie Bosal, tak doufám, že budou OK. No každý tvrdil, že je pryč i to třetí turbo, ale nebylo, byl to ten měnič tlaku, který mě dlouho trápil, viz https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =14&t=3477 a který pravděpodobně odepsal i to druhé turbo. Kupoval jsem, pře známého, měnič tlaku (2500), tlakovou nádobu (6500), oba katy (20000), destičky, pilový a naftový filtr, vše mimo katů originál celkem za 20 000, což byla pro mě úžasná úspora. Auto v Chorvatsku bez problémů, žádná chyba, jezdí, jako když bylo nové, prostě super. Jen jsem chtěl upozornit, že tato chyba https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =14&t=3477 se kterou jsem se trápil je nefunkční tlakový měnič turba a pravděpodobně zatuhlé (páčka na turbu) podtlaky turba. Ano jezdilo to i tak jak se píše, že tato chyba nic nezpůsobuje, ale pak odešlo i turbo. Přitom by stačilo jen vyměnit ten měnič a někde, kde opravují turba ho nechat zkontrolovat a popřípadě opravit tu páčku. Navíc ty katy při 120 000 byly také pěkně zaprášená a přitom jezdím na naftu jen od jedné pumpy Agip a navíc jsem každý rok měnil naftový filtr, který nebyl "černý". Turbo i to poslední bylo hned u prvního katu po 500 km lehce očouzené a u těch nových nic, tak to asi taky není dobré.
Děkuji všem za rady.