Problémy s turbem u 1.7 TDCI 74kw

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...
Uživatelský avatar
Rosta
Příspěvky: 29
Registrován: 02 zář 2011, 18:30

Re: Problémy s turbem u 1.7 TDCI 74kw

Příspěvek od Rosta » 22 čer 2014, 14:29

Tak mi vyměnil oba katy, zadní tlumič nechal. Tlakový "hrneček", před tím ještě ten tlakový měnič, z něhož de hadička do "hrnečku". Vyčistil egr a auto jezdí dobře, není hlučný, „nesmrdí“, zvuk zmizel a zatím je to super, tak uvidím. Mimo jiné se měnil pilový, naftový, vzduchový a samozřejmě i olejový filtr s olejem. Což dělám každý rok. Podařilo se mi sehnat katy z Belgie Bosal, jinak to ostatní originál včetně zadních destiček za 18 tis. Ten hrneček normálně stojí 6500,- oba katy v kelly 19 tis., Tak myslím, že desky, oba katy, hrneček, pilový a naftový filtr za 18 tis. je super cena. Nebýt známého, tak zaplatím víc, navíc ten mechanik to musel vyměnit zadarmo.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Rosta
Příspěvky: 29
Registrován: 02 zář 2011, 18:30

Re: Problémy s turbem u 1.7 TDCI 74kw

Příspěvek od Rosta » 10 srp 2014, 08:41

Ahoj, všem
tak nakonec to všechno bylo tím měničem tlaku, škoda jen, že se na to nepřišlo dřív. Hned po jeho výměně zvuk z 80% procent zmizel. Mimo tlakového kloboučku, který mechanik ustřelil, jsem ještě koupil oba katy, z Belgie Bosal, tak doufám, že budou OK. No každý tvrdil, že je pryč i to třetí turbo, ale nebylo, byl to ten měnič tlaku, který mě dlouho trápil, viz https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =14&t=3477 a který pravděpodobně odepsal i to druhé turbo. Kupoval jsem, pře známého, měnič tlaku (2500), tlakovou nádobu (6500), oba katy (20000), destičky, pilový a naftový filtr, vše mimo katů originál celkem za 20 000, což byla pro mě úžasná úspora. Auto v Chorvatsku bez problémů, žádná chyba, jezdí, jako když bylo nové, prostě super. Jen jsem chtěl upozornit, že tato chyba https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =14&t=3477 se kterou jsem se trápil je nefunkční tlakový měnič turba a pravděpodobně zatuhlé (páčka na turbu) podtlaky turba. Ano jezdilo to i tak jak se píše, že tato chyba nic nezpůsobuje, ale pak odešlo i turbo. Přitom by stačilo jen vyměnit ten měnič a někde, kde opravují turba ho nechat zkontrolovat a popřípadě opravit tu páčku. Navíc ty katy při 120 000 byly také pěkně zaprášená a přitom jezdím na naftu jen od jedné pumpy Agip a navíc jsem každý rok měnil naftový filtr, který nebyl "černý". Turbo i to poslední bylo hned u prvního katu po 500 km lehce očouzené a u těch nových nic, tak to asi taky není dobré.
Děkuji všem za rady.

Odpovědět