po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
Ahoj,
mozna mam blby dotaz, ale preci jenom se zeptam. Chystam se na vymenu stabilizatoru doma. Musi se po vymene stabilizatoru delat nova geometrie? A jsou v tom nejake zaludnosti nebo to jde v pohode?
Diky
mozna mam blby dotaz, ale preci jenom se zeptam. Chystam se na vymenu stabilizatoru doma. Musi se po vymene stabilizatoru delat nova geometrie? A jsou v tom nejake zaludnosti nebo to jde v pohode?
Diky
Opel Astra H 1,7 Cdti, 74 kW
- Reklama
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
Geometrie se nemusi a pokud mas dobre naradi tak to jde o.k.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
Takze staci jen zvednout auto na hever, sundat kolo, odsroubovat dve matky, vyndat stabilizator a vymenit za novy? Dotahovat klasika klicem nebo momentovym?vojtavojta píše:Geometrie se nemusi a pokud mas dobre naradi tak to jde o.k.
Opel Astra H 1,7 Cdti, 74 kW
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
Tak nejak. Ja vsechno dotahuju momentakem.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
Tak už mám výměnu kostí za sebou , dělal jsem to sám na heveru.Má zkušenost s výdrží kostí je ca 40-50tis km. Pak už už je to rozdrncané, po výměně zas pohoda.Ještě že jsou tak levné a montáž jednoduchá
Astra H 2006 Z19DT chip 106kw-340nm, bez DPF
S pomocí tohoto fóra dodělán tempomat,PP,ovladače na volantu atd..
OP-COM
S pomocí tohoto fóra dodělán tempomat,PP,ovladače na volantu atd..
OP-COM
Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
ja som menil pri 222000km,nakolko som teraz zvolil drahsiu variantu, som zvedavy ci vydrzia dalsich 222000km
Astra H r.v.2006 1.6. 77kw
Autoscanner Profi Czech U581 - CAN OBD-II, live data
Autoscanner Profi Czech U581 - CAN OBD-II, live data
Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
No potřebuješ 2 hevery. Jedním zvedneš auto a druhým nápravu. Když kosti (kost) odšroubuješ padne to dolů tak je lepší to zvednout heverem. Rukou to asi nedáš nahoru. 2x už jsem je měnil sám tak vím o čem mluvím. Jinak jsem dotahoval klasickou golou bez momenťáku.Tomas20 píše:Takze staci jen zvednout auto na hever, sundat kolo, odsroubovat dve matky, vyndat stabilizator a vymenit za novy? Dotahovat klasika klicem nebo momentovym?vojtavojta píše:Geometrie se nemusi a pokud mas dobre naradi tak to jde o.k.
Opel Astra H Caravan 2007 1,6 77 kW (105 k) a 150 Nm modrošedá metalíza
http://lukinb6.rajce.idnes.cz/Opel_Astra_H/
Prodej motopříslušenství - http://www.motoprislusenstvi.com
http://lukinb6.rajce.idnes.cz/Opel_Astra_H/
Prodej motopříslušenství - http://www.motoprislusenstvi.com
Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
Tak jsem dneska vyměnil kosti.Na pravé byl jeden čep volný.Dělal jsem to podle návodu zde uveřejněného.Šlo to celkem dobře.Kotouč brzdy jsem podepřel špalkem a mezi nápravu a karoserii jsem dal dřevěný klín.Už nic netluče.Za rady zde zveřejňované oplákům děkuji.
Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
Ahoj všem , omlouvám se předem , jestli píšu do špatné rubriky . Dal jsem vyhledat brzdy a nejnovější témata . Ještě jsem sem nic nepsal , takže nevím úplně přesně jak to funguje .
K věci : prosím o radu , vyměnil jsem všechny kotouče a desky + výměna kapaliny , pístky jsem zmáčknul přípravkem . Vše proběhlo dobře . Problém je dnes po odvzdušnění brzd . Udělal jsem to jako u každého auta , zadní nejdelší hadice , další zadní atd.. Po odvzdušnění jsem to jel zkusit a brzda brzdí až dole u podlahy a je to jak gumový . Znovu opakoval odvzdušnění a to stejné . Po pár telefonátech jsem od známých nasbíral pár informací .
podle "Jak na to" jsem odsál stříkačkou trochu kapaliny , dolil novou a začal odvzdušňovat , auto jsem měl nastartované , pravidelně doléval kapalinu , a dle návodu (+ zkušenosti s jinými auty ) odvzdušnil , v systému již není žádný vzduch
-Údajně jsem šlapáním otočil gumičky v brzdovém válci a je to na výměnu hlavního brzdového válce
-Možná stačí přes počítač udělat něco s ABS , nebo tak něco a bude to OK
PROSÍM JE Z TOHO CESTA VEN ? Nebo je to na nový válec a servis ?
Opel Atra H 1,9 CDTI 16V 88kW r.v. 2005
Díky moc za čas a cenné rady
Ríša - Brno
K věci : prosím o radu , vyměnil jsem všechny kotouče a desky + výměna kapaliny , pístky jsem zmáčknul přípravkem . Vše proběhlo dobře . Problém je dnes po odvzdušnění brzd . Udělal jsem to jako u každého auta , zadní nejdelší hadice , další zadní atd.. Po odvzdušnění jsem to jel zkusit a brzda brzdí až dole u podlahy a je to jak gumový . Znovu opakoval odvzdušnění a to stejné . Po pár telefonátech jsem od známých nasbíral pár informací .
podle "Jak na to" jsem odsál stříkačkou trochu kapaliny , dolil novou a začal odvzdušňovat , auto jsem měl nastartované , pravidelně doléval kapalinu , a dle návodu (+ zkušenosti s jinými auty ) odvzdušnil , v systému již není žádný vzduch
-Údajně jsem šlapáním otočil gumičky v brzdovém válci a je to na výměnu hlavního brzdového válce
-Možná stačí přes počítač udělat něco s ABS , nebo tak něco a bude to OK
PROSÍM JE Z TOHO CESTA VEN ? Nebo je to na nový válec a servis ?
Opel Atra H 1,9 CDTI 16V 88kW r.v. 2005
Díky moc za čas a cenné rady
Ríša - Brno
Re: po kolika měníte "kosti" (stabilizátory)?
@Beri
Zkus tady a na www.astra-g.cz prohledat příspěvky uživatele "Denny" týkající se tohoto tématu. Najdeš podrobný popis, co všechno jsi udělal špatně.
Dej to do kvalitního servisu a řekni jim, co všechno jsi s tím páchal, ať to dají do cajku.
Zkus tady a na www.astra-g.cz prohledat příspěvky uživatele "Denny" týkající se tohoto tématu. Najdeš podrobný popis, co všechno jsi udělal špatně.
Dej to do kvalitního servisu a řekni jim, co všechno jsi s tím páchal, ať to dají do cajku.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE