Chlapi, nechcem zbytocne zakladat novu temu, mam tiez problem so stratou vykonu. EGR som kvoli tomu dal vycistit, pretoze mi aj svietila kontrolka servisu. Po vycisteni auto necukalo a malo opat tah. Po prejdeni niekolkych kilometrov kontrolka zhasla a cukanie sa stratilo. No teraz zacalo znova, sice v mensej intenzite, ale predsa zacalo. Citim to hlavne vtedy, ked idem vo vyssich otackach a snazim sa udrziavat rychlost. Napriklad idem 70 na stvorke, pustim plyn a vzapati ho trosku stlacim, tak auto jemne cukne dva tri krat. Zacalo to znova zhruba po 2000 km po vycisteni EGR.
Myslite, ze by som mal zajst do Oplu a opytat sa na ten novy softver cez Tech II, ako sa tu uz pisalo v suvislosti s DPF? Popripade mam nechat ciastocne zaslepit EGR? Popripade uplne vyhodit DPF? Niekde na recenziach Astry H som cital, ze strata vykonu moze suvisiet aj s vadnym meracom tlaku vzduchu...
Dakujem za rady, lebo toto je uz momentalne jedina vec co ma na mojej Astre stve.
![Zlý :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)