Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
Takže som čerstvo po výmene termostatu. Mal som rovnaký problém ako väčšina tu - sice auto kurilo,ale termostat sa skoro otváral a nepúšťal teplotu nad 80st.
V pripade ze mate DPF je dobre vedieť presný postup pred tým nez začnete, pretoze celú výmenu komplikuje ten posr.. EGR ventil so svojim príslušenstvom ala chladicom výfukových plynov, ktorý je prisrobovany k termostatu. Prikladám fotky...
Inak to bola posledná kvapka, pri najbližšom probléme to pôjde celé aj s DPF do pr..ec a potom verím že mi tá stará 1.9 na CID napíše že GRAZIE...
Postup:
-Batéria a jej drziak von, drziak má 3 sroby a 2 snimace,
-Vypustiť chlad. kvapalinu., vypust. otvor je pod pravou hmlovkou, kryť motora ani nemusí dole.
-Egr ventil môže ale nemusí von, ked je von je lepší pristup k chladicu pre egr ktorý sa musí demontovať tiež.
Nemusí sa vybrať no je nutné ho min."odklonit" - s termostatom totiž má spoločny srob (spodny).
- odsponkovat vsetky hadice, tu má opäť nasral daný chladic, ku ktorému boli trochu priskvarene. Taktiež ma zdrzali tie spony z výroby. Najviac na ne platili obycajne blicky.
-Odmontovat chladic egr, 1 matku na tom spodnom srobe termostatu a 2 sroby zo zadu pod egr. Odkloniť ho.
-Odmontovat a vymenit termostat, 2 sroby,1 matka
-vsetko vratit na povodne miesto, naliat chladiacu kvapalinu a skontrolovat ci to vsetko tesni. Tu som opat dostal chut odtial ten chladic pre egr vytrhnut, pretoze mi to z jednej hadice na nom trochu prepustalo a sponu som musel dotiahnut fakt ze na fest, aby tesnila...
...no a na zaver odvzdusnit (postup sa mi nechce rozpisovat, napiste ak to chcete pocut:) - tu vsak nastal najväčší problem!!! Viď foto. Odvzdusnovaci otvor má fakt trápny plastovy uzáver a ten nepovolil ani po 2 hod. trápenia.
Takže som to neodvzdusnil, čo myslíte je to vážny problem? Chladi to už ako má, na 88st. Iný otvor som už nenašiel...na Fiat fóre sa niektorí utvrdzuju že sa to odvzdusni samo.
Cele mato teda stalo iba cenu termostatu - ten som zohnal zn. BEHR za 35€. Inak staci naradie a vediet postup. Zdvihat auto netreba.
V pripade ze mate DPF je dobre vedieť presný postup pred tým nez začnete, pretoze celú výmenu komplikuje ten posr.. EGR ventil so svojim príslušenstvom ala chladicom výfukových plynov, ktorý je prisrobovany k termostatu. Prikladám fotky...
Inak to bola posledná kvapka, pri najbližšom probléme to pôjde celé aj s DPF do pr..ec a potom verím že mi tá stará 1.9 na CID napíše že GRAZIE...
Postup:
-Batéria a jej drziak von, drziak má 3 sroby a 2 snimace,
-Vypustiť chlad. kvapalinu., vypust. otvor je pod pravou hmlovkou, kryť motora ani nemusí dole.
-Egr ventil môže ale nemusí von, ked je von je lepší pristup k chladicu pre egr ktorý sa musí demontovať tiež.
Nemusí sa vybrať no je nutné ho min."odklonit" - s termostatom totiž má spoločny srob (spodny).
- odsponkovat vsetky hadice, tu má opäť nasral daný chladic, ku ktorému boli trochu priskvarene. Taktiež ma zdrzali tie spony z výroby. Najviac na ne platili obycajne blicky.
-Odmontovat chladic egr, 1 matku na tom spodnom srobe termostatu a 2 sroby zo zadu pod egr. Odkloniť ho.
-Odmontovat a vymenit termostat, 2 sroby,1 matka
-vsetko vratit na povodne miesto, naliat chladiacu kvapalinu a skontrolovat ci to vsetko tesni. Tu som opat dostal chut odtial ten chladic pre egr vytrhnut, pretoze mi to z jednej hadice na nom trochu prepustalo a sponu som musel dotiahnut fakt ze na fest, aby tesnila...
...no a na zaver odvzdusnit (postup sa mi nechce rozpisovat, napiste ak to chcete pocut:) - tu vsak nastal najväčší problem!!! Viď foto. Odvzdusnovaci otvor má fakt trápny plastovy uzáver a ten nepovolil ani po 2 hod. trápenia.
Takže som to neodvzdusnil, čo myslíte je to vážny problem? Chladi to už ako má, na 88st. Iný otvor som už nenašiel...na Fiat fóre sa niektorí utvrdzuju že sa to odvzdusni samo.
Cele mato teda stalo iba cenu termostatu - ten som zohnal zn. BEHR za 35€. Inak staci naradie a vediet postup. Zdvihat auto netreba.
Naposledy upravil(a) mihinoo dne 04 bře 2014, 08:49, celkem upraveno 5 x.
Astra H Combi 1.9CDTI 88kW ..
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
- Reklama
Re: Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
Este mám foto bez baterie:
Astra H Combi 1.9CDTI 88kW ..
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Re: Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
Ahoj neviem, či ti poviem správny postup, ale na kadette som to riešil pri výmene náplne tak, že som vypustil studenú náplň. Potom som nalial plnú expanzku a naštartoval jeď sa otvoril termostat pekne si to začalo ťahať vodu a len som dolieval pri otvorenej expanzke. potom som ju zavrel previezol sa skontroloval a bolo. Ale do tom kadett 1,6D
Ale myslím, že tu to bude tak podobne, palubák ti nič nehlási?
Len ma nebite ak sa pletiem
Ale myslím, že tu to bude tak podobne, palubák ti nič nehlási?
Len ma nebite ak sa pletiem
EX Opel kadett 1,6D, Opel vectra B 1,6 16V CD, Opel astra H caravan 1,9CDTI 74KW 11/2009 (elegance)
Re: Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
No ono si to vzalo kvapaliny kolko potrebovalo aj v mojom pripade, vsetko vyzera byt ok, teplota jak ma byt, chladenie spusta jak ma, kuri.
Otazka je ci je mozne, ze sa to odvzdusni samo potom ako sa prvy krat spusti cely okruh alebo je to uzavrete a vzduch sa tam drzi, predpokladam v tej trubke kde je ten odvzd. otvor...
Otazka je ci je mozne, ze sa to odvzdusni samo potom ako sa prvy krat spusti cely okruh alebo je to uzavrete a vzduch sa tam drzi, predpokladam v tej trubke kde je ten odvzd. otvor...
Astra H Combi 1.9CDTI 88kW ..
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Re: Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
Neverim, ze som jediny koho zradil ten plastovy uzaver...nikto ste to neriesili?
A asi nie je vsetko v poriadku ako vyzeralo, vypisuje mi COOLANT LEVEL CHECK pricom je kvapaliny dost, akurat po rysku...
A asi nie je vsetko v poriadku ako vyzeralo, vypisuje mi COOLANT LEVEL CHECK pricom je kvapaliny dost, akurat po rysku...
Astra H Combi 1.9CDTI 88kW ..
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
- BikerMarius
- Příspěvky: 869
- Registrován: 04 dub 2012, 10:10
- Bydliště: Ústí nad Labem/Liberec
Re: Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
COOLANT LEVEL CHECK - odchází čidlo co je zespoda v nádržce na chladící kapalinu
Re: Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
Preco myslis ze odchadza cidlo a nema to suvis s vymenou termostatu a odvzdusnenim?
Astra H Combi 1.9CDTI 88kW ..
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
- BikerMarius
- Příspěvky: 869
- Registrován: 04 dub 2012, 10:10
- Bydliště: Ústí nad Labem/Liberec
Re: Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
V nádržce chladící kapaliny je čidlo a to přestává fungovat, stává se to celkem často. Taže pokuď máš chladící kapaliny dostatek za všech okolností tak bych to viděl že schodou okolností ti odešlo.
mrkni na téma ->https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... EVEL+CHECK
mrkni na téma ->https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... EVEL+CHECK
Re: Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
Odvzdusnene ) - univerzalny orech 14mm
Co sa tyka cidla na nadrzke, na take nahody, neverim....este ho poriadne preverim
Co sa tyka cidla na nadrzke, na take nahody, neverim....este ho poriadne preverim
- Přílohy
-
- index.jpg (3.62 KiB) Zobrazeno 9229 x
Astra H Combi 1.9CDTI 88kW ..
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Open&Start..AFL..CID..Navi..Bluetooth..AUX..Park.senzory
Re: Vymena termostatu 1.9cdti + odvzdusnenie?
Nazdar, dnes som si dal v servise vymeniť Termostat pretože max. dosiahnutá teplota bola 65°C , Všetko OK. až nato že stým bolo vraj veľmi veľa roboty,a dobre že som to nerobil doma lebo že by som sa natrápil, ale odvtedy počujem také syčanie , možno egr, žeby zle dosiahnutá hadička alebo niečo ? predtým to nerobilo... Neviem čo všetko demontoval ale hovoril že niečo aj s výfukovými plynmi... Auto neukazuje žiadnu chybu... tak neviem či to riešiť alebo nie, možno sa to musí zabehnúť alebo niečo také ? poraďte Vďaka.
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTi 74kw Z19DTL r.v 2006... CD70Navi, CID, MKJ
Opel Vectra B 1.8 85kw X18XE r.v 1997 -EX
OP-Com -Diagnostika,Aktivácia BC
Opel Vectra B 1.8 85kw X18XE r.v 1997 -EX
OP-Com -Diagnostika,Aktivácia BC