Vibrace 1,7 CDTI-74 kW
Re: Vibrace 1,7 CDTI-74 kW
DOBRY DEN,SEM TADY NOVÝ ALE,CO SE TÝČE TADY TOHO PROBLÉMU S TĚMA VIBRACEMI U MNA JE TO STEJNÝ OD 1800-2200 OTÁČEK TO VIBRUJE NE,ALE POKAŽDÉ STEJNĚ,ALE JÁ SI MYSLÍM ŽE VIBRACE SE ODEZÝVÁJÍ OD ŘEMENICE NA KLIKOVÉM HŘÍDELI PROTOŽE PŘI VÝMĚNĚ ROZVODŮ SE ŘEMENICE SUNDÁVÁ A JE POGUMOVÁNA A TA SE MNE ZDÁLA ŽE NENÍ AŽ TAK V POHODĚ. PO OPĚTOVNÉ MONTÁŽI BYLO VŠE V POHODĚ VIBRACE SKONČILI ALE TEĎ SE TO POMALU PO 3.MĚS. VRACÍ.JELIKOŽ ONA TA ŘEMENICE NENÍ TAK LEVNÁ ZÁLEŽITOST TAK ASI POČKÁM AŽ TO KLEKNE ÚPLNĚ.
- Reklama
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace 1,7 CDTI-74 kW
Pro začátek si můžeš vypnout "CAPS LOCK"
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Vibrace 1,7 CDTI-74 kW
Zdrávím po delší době na fóru a musím se pochlubit. Z mé Astry r.v.2004 se po 8letech co ji mám stalo po výměně oleje v převodovce mnohem lepší auto, než když jsem je koupil v roce 2007 v BS Auto na Veslařské v Brně.
V té době dle prodejce jako téměř zánovní auto, jehož prvním majitelem bylo BS auto a dle prodejce mělo najeto 65tkm-potvrdil mně to tenkrát diagnostikou i RomanK porovnáním stavu v budíkách a v ECU.
Brzo po koupi mně začaly vadit vibrace motoru při přechodu otáček 1800-2000 viz. popis v příspěvku výše. Vibrace tam byly již při koupi, ale chování motoru jsem dával za vinu mému špatnému jízdnímu stylu s novým autem a technik v bazaru tvrdil, že je vše OK. Nikdo mně nebyl schopen poradit (ani v BS Auto) jak tyto vibrace odstranit, silentbloky držící motor byly v pořádku, tak jsem se snažil pokud možno tyto otáčky nevyužívat, popřípadě je co nejrychleji překonat. Měl jsem podezření na setrvačník, ale najel jsem od té doby asi 70tkm a chování setrvačníku je beze změny.
S tímto stavem jsem žil až do minulého týdne, kdy jsem měnil poprvé olej v převodovce a při demontáži krytu pod baterií, kde je plnící otvor převodovky jsem zjistil, že je utržený šroub M12 silentbloku držící převodovku. Po namontování nového šroubu jsou vibrace pryč a mám pocit, jako bych jel v jiném autě. Tento šroub byl tedy prasklý již při koupi v BS Auto. Při mojí první výměně oleje v motoru jsem tenkrát zjistil, že je naražená převodovka a pravděpodobně to byla větší rána, při které praskl šroub silentbloku a pánům v BS Autu změna chování motoru vůbec nevadila a auto klidně pustili dál.
Doufám, že chyba není ještě někde jinde a šroub za chvíli nepraskne znovu. Pokud s tím máte někdo zkušenosti nebo je to dokonce normální (praskání tohoto šroubu) dejte vědět.
V té době dle prodejce jako téměř zánovní auto, jehož prvním majitelem bylo BS auto a dle prodejce mělo najeto 65tkm-potvrdil mně to tenkrát diagnostikou i RomanK porovnáním stavu v budíkách a v ECU.
Brzo po koupi mně začaly vadit vibrace motoru při přechodu otáček 1800-2000 viz. popis v příspěvku výše. Vibrace tam byly již při koupi, ale chování motoru jsem dával za vinu mému špatnému jízdnímu stylu s novým autem a technik v bazaru tvrdil, že je vše OK. Nikdo mně nebyl schopen poradit (ani v BS Auto) jak tyto vibrace odstranit, silentbloky držící motor byly v pořádku, tak jsem se snažil pokud možno tyto otáčky nevyužívat, popřípadě je co nejrychleji překonat. Měl jsem podezření na setrvačník, ale najel jsem od té doby asi 70tkm a chování setrvačníku je beze změny.
S tímto stavem jsem žil až do minulého týdne, kdy jsem měnil poprvé olej v převodovce a při demontáži krytu pod baterií, kde je plnící otvor převodovky jsem zjistil, že je utržený šroub M12 silentbloku držící převodovku. Po namontování nového šroubu jsou vibrace pryč a mám pocit, jako bych jel v jiném autě. Tento šroub byl tedy prasklý již při koupi v BS Auto. Při mojí první výměně oleje v motoru jsem tenkrát zjistil, že je naražená převodovka a pravděpodobně to byla větší rána, při které praskl šroub silentbloku a pánům v BS Autu změna chování motoru vůbec nevadila a auto klidně pustili dál.
Doufám, že chyba není ještě někde jinde a šroub za chvíli nepraskne znovu. Pokud s tím máte někdo zkušenosti nebo je to dokonce normální (praskání tohoto šroubu) dejte vědět.
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004