Žhaviče
Žhaviče
Ahoj, mám problém se žhavičema. Diagnostika a samodiagnostika brzda+plyn hlásí chybu ECN 68302 a 68304, což je nízké napětí žhavení a přerušený obvod žhavení. Problémy se startem zatím nemám, ale ráda bych si to nechala opravit, protože starty v zimě by pak mohly bejt problém.
Nemáte někdo tušení jak ta oprava probíhá, co to obnáší a kolik to tak stojí? A jestli se musí vyměnit žhaviče všechny nebo stačí jen ten jeden (nebo víc) špatnejch...?? Já jen abych začala shánět.
Nemáte někdo tušení jak ta oprava probíhá, co to obnáší a kolik to tak stojí? A jestli se musí vyměnit žhaviče všechny nebo stačí jen ten jeden (nebo víc) špatnejch...?? Já jen abych začala shánět.
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
- Reklama
Re: Žhaviče
No to není dobrá zpráva,ty žhaviče to je celkem pálka.
Astra H Enjoy 1,7CDTI-2005-čtyřkotouč,ABS,AAC,CD30MP3,8XAirbag,El okna i zrcátka,centrál,multifunkční kožený volant,origo 16 Opel,Opc křídlo,zlatá metalíza.
Re: Žhaviče
myslím, že to zas taková pálka není, dají se pořídit od 300 (starline-nekupovat) do 800 (febi) za ks dle značky a slevy. Proti vstřkům a jiným věcem co se můžou podělat je to celkem dobrý
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004
Re: Žhaviče
Taky sem slyšela, že se daj za 300 Kč koupit. Ale je otázka, jestli se musej měnit všechny nebo stačí jen ten vadnej, nevíte?...a RomanK mluvil i o nějakym relé, že se tam taky mění...
Žhaviče by mi asi mohl táta sehnat se slevou, ale stejně je to vopruz, servis a tak.
A k těm vstřikům, s těma nic nemám, ale RomanK řikal, že můj motor je náchylnej na poruchy vstřiků, ach jo. V octávce sme je taky chtěli nechat měnit (auto se na volnoběh hodně cukalo), ale nakonec stačilo vyměnit jen nějakou hadici a ušetřili jsme přes 25 tisíc.
Žhaviče by mi asi mohl táta sehnat se slevou, ale stejně je to vopruz, servis a tak.
A k těm vstřikům, s těma nic nemám, ale RomanK řikal, že můj motor je náchylnej na poruchy vstřiků, ach jo. V octávce sme je taky chtěli nechat měnit (auto se na volnoběh hodně cukalo), ale nakonec stačilo vyměnit jen nějakou hadici a ušetřili jsme přes 25 tisíc.
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: Žhaviče
Žhaviče by sa mali meniť všetky naraz, aspoň takto mi to bolo doporučené. Tiež som ich menil asi pred 2 týždňami. Dával som FEBI Bilstein, 19 Eur/ks. Mechanik čo mi to menil, hovoril, že nie je to nič zložité, ale treba dávať pozor, pretože zlé žhaviče sa môžu rozlomiť a úlomok môže spadnúť do motora a potom, že je to "prácička"!
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1
Re: Žhaviče
Pepco
Takže 4*19 eur a práce tě vyšla na kolik cca? A nějaký to relé tam si měnil?
Takže 4*19 eur a práce tě vyšla na kolik cca? A nějaký to relé tam si měnil?
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: Žhaviče
Takže vyšlo ma to 80 eur, ale ja som menil naraz rozvody, vodnú pumpu a žhaviče. Žiadne relatko som nemenil. Malo by sa meniť aj nejaké to relatko s tým súvisiace, keď sa menia žhaviče?
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1
Re: Žhaviče
Pepco
Já to právě nevim, ale RomanK mi o tom něco povídal. Já se ho zeptám, až ho příště uvidim.
Záleží taky asi na tom, jestli si je měnil preventivně nebo kvůli nějaký závadě...
Já to právě nevim, ale RomanK mi o tom něco povídal. Já se ho zeptám, až ho příště uvidim.
Záleží taky asi na tom, jestli si je měnil preventivně nebo kvůli nějaký závadě...
Moje holka: Astra H, hatchback, 2006, 1.3 cdti 66 kW
Re: Žhaviče
Ja som ich menil kvôli tomu, že som bol diagnostike a mechanik mi povedal, že by bolo treba ich vymeniť. Svietila mi kontrolka elektronika motora, tak som ich vymenil a teraz O.K.
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1
Re: Žhaviče
Pepco
Určitě máš 16-ti ventilový motor. Tam je měnit je pohoda. Ale na 8-mi ventilu jsou schované za sáním a ještě za trubkama ke vstřikům. Vidět na Zafiře vůbec nejsou a jenom sundat z nich konektor je problém.
edit: Teď koukám, že máš 16-ti ventil. 8-mi ventil nemá chybu P1109.
Určitě máš 16-ti ventilový motor. Tam je měnit je pohoda. Ale na 8-mi ventilu jsou schované za sáním a ještě za trubkama ke vstřikům. Vidět na Zafiře vůbec nejsou a jenom sundat z nich konektor je problém.
edit: Teď koukám, že máš 16-ti ventil. 8-mi ventil nemá chybu P1109.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301