Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
Potom daj vedieť ako to dopadlo
Astra H caravan,
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)
- Reklama
Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
Ahojte,takže převodovka spravená,museli se vyměnit všechny ložiska,jedno bylo úplně rozbité a ostatní chycené.....
Opel Astra H Caravan 1.9 DTH 110kw 11/2007
- BikerMarius
- Příspěvky: 869
- Registrován: 04 dub 2012, 10:10
- Bydliště: Ústí nad Labem/Liberec
Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
Tak ať slouží
Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
Pánové pročítal jsem celé forum, protože momentálně mi stojí auto na dvoře protože mi asi také odešla převodovka nebo spojka, protože také mi hučela převodovka na 2,5a6 př. stupeň. Takže pokud to budou pouze ložiska dají se koupit běžně na netu nebo nemátě prosím nějaký kontakt, protože za repasovanou převodovku 18 000,- se mi vážně dávat nechce.
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]
Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
Cau
skús sa pozrieť na ebay. Ja som tak zbežne pozeral a komplet sada ložísk pre M32 sa dá zohnať okolo 280€ aj s poštou.
skús sa pozrieť na ebay. Ja som tak zbežne pozeral a komplet sada ložísk pre M32 sa dá zohnať okolo 280€ aj s poštou.
Astra H caravan,
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)
r.v. 2006
Z19DTL (1,9CDTi, 74kW)
Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
Ja som kupoval ložiská do mojej prevodovky odtiaľto http://www.dimensor.cz/ a mali celkom fajn ceny. Ale aj tak sa nevyhnem celkovému vybratiu a otvoreniu prevodovky, čaká ma cesta k susedom do PL kde to otvoria a pozrú sa na to za pijateľnú cenu a nie tu každý expert chce 700€ za výmenu kus za kus, a pritom treba vymeniť ložisko.. Sú to špekulanti všetci..
Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
maddoxx píše:Ak mate moznost chlapi, urcite si ho vymente, bude to citit ten rozdiel a davajte iba kvalitku nesetrite na tom.. Mne teraz huci od prevodovky nieco co ani neviem popisat taky kovovy zvuk, skoda ze nemam video.. Je to zavisle iba na rychlosti auta, cim rychlejsie tym viac.., ci so zaradenou rychlostou alebo s neutralom to je jedno huci iba od rychlosti.. V kabine pocut take bzucanie ake ked som bol pod zdvihnutym autom a strýco zaradil a dal to na 30km/h vo vzduchu tak pekny rachot.. Loziska kolies to niesu to je skontrolovane, prevodovka je ok /menene lozisko/, tak uz iba poloos a este diferencial. Mate s tym niekto skusenosti??
Zdravím,
mám asi stejný problém, tak jsem se chtěl zeptat, jestli už to máš vyřešený. Mě tento zvuk ale reaguje i na vychýlení řadící páky do strany - k sobě horší, od sebe to skoro přestane. Dle popisu závady by to teoreticky mohlo být i ze spoje hnacích hřídelích - náhodně jsem na tuhle informaci narazil
na stránkách http://www.autodilyplzen.com/luk - kovový hluk z pohonu-identifikace.
Dej vědět
Bororo1
Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
Tak a mam taky rymicku pokud je auto studene tak na 3 cca kolem 50km/h tak mam pocit ze mi nekdo nasypal do prevodovky hrst maticek, chrasteni po zahrati OK. Lozisko spojky by to nemelo byt, komplet spojka delana ve 150 ted 185. Navic jako vedlesi efekt tu jsou vibrace celeho auta jako kdyz jsou rozvazena kola, ale chvili to dela pak nedela a tak..... po kunzultaci s RomanemK je podezreni na neco okolo diferaku a plus loziska. Ma nekdo zkusenosti z dily z PL, nasel jsem nejbliz k nasim hranicim
http://www.skrzyniebiegow.net.pl/
Bohuzel je pro me neralne odstavit auto na nekolik dni a pak teprv resit co je pryc a objednavat to co tomu bude chybet.
http://www.skrzyniebiegow.net.pl/
Bohuzel je pro me neralne odstavit auto na nekolik dni a pak teprv resit co je pryc a objednavat to co tomu bude chybet.
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
Takze mam po rymicce
po ne moc dlouhem vahani a postarseni mechanikem ze srba servisu co vsechno se muze stat, rozpdale lozisko, rozemlete kola prevodu a to vse se pak muze dostat do diferaku a ........stojim
Moje priznaky :
1 rano studene auto 3 cca 50km/h jizda po rovine chrasteni
2 jizda po dalnici rano auto se cele klepalo, vibroval volat jako by byla rozvazena kola, po zahrati lepsi ale nezmizelo to uplne
3 pri akceleraci auto tahlo do prava nekdy vic nekdy min, ale tahlo
4 6 pri ubrani/pridani bylo slyset cvak cvak plus nepatrny pohyb radicky cca 2-3mm ale bylo to citit
5 3 4 pri akceleraci/brzdeni motorem a nechani ruky na radicce citelne vibrace
6 razeni z 1 na 2 a z 2 na 3 neslo hladce vetsi odpor
Reseni :
Darcem prevodovky se stala afla 159 jtd 88kw 2010 pres strechu podle servisky najeto lehce pres 80 tis. Po overeni cisla co je na prevodovce idetifikovana jako prevodovka pro 19dt 74kw prevod 3.65. Muj puvodni prevod 3.83, po konzultaci s RomanemK , jeste jednou dekuju za ochotu a trpelivost jsem si dal vylet kousek od Zlina. Cena vic nez libova 8 tis normalne za ni chtej kolem 16 tis a nebo i vic. Pri vymene zjisten rozdil v krytu diferaku, jinak drzak takze prehozen z moji puvodni, kulisa razeni je stejna. Namontovano, dolit olej, vylet ohrat, vypustit a na doporuceni nezavisle od 2 lidi prevodovka prelita na 2,52 l oleje + 80 ml Xeramic Gear protector celkem 2,6l dolito pres hadicku pac pri cca 2,4l uz to vytekalo pres dolivaci diru, 2,4l je vyrobcem podcenovane mnozstvi oleje. Udajne duvod odchazeni je male mnozstvi, rano olej studeny a stekly dolu a nez se to dostane nahoru k loziskum tak to bezi "na sucho".
Vysledek
radi to krasneee hladce, auto netahne, neklepe se a je vic do rychla takze na dalnici by to mohlo zrat min, vyzkusim az bude cas to nekde protahnout, puvodne pri cca 3000 ot podle bc 150 km/h ted by to teoreticky melo byt cca 2800 ot na stejnou rychlost.
Bohuzel mame doma 2 zirafy a na druhe se uz zacinaji projevovat symptomy "rozvazenych kol" takze bud pujde opravit moje prevodovka a nebo budu schanet dal jinou alfa 159/fiat croma 2006 at 88 nebo 110 maji M32, pomer prevodu trochu slepe kontrolovan na webu http://auta.vsevedko.sk/.
Pridam pak fotky prevodovky, az se rozebere a plus video jak to chrastilo. Jinak zadne huceni se "nekonalo".
Moje KM 184 tis druhe auto 193 tis......takze temer stejne a stejna zavada sajs GM M32
po ne moc dlouhem vahani a postarseni mechanikem ze srba servisu co vsechno se muze stat, rozpdale lozisko, rozemlete kola prevodu a to vse se pak muze dostat do diferaku a ........stojim
Moje priznaky :
1 rano studene auto 3 cca 50km/h jizda po rovine chrasteni
2 jizda po dalnici rano auto se cele klepalo, vibroval volat jako by byla rozvazena kola, po zahrati lepsi ale nezmizelo to uplne
3 pri akceleraci auto tahlo do prava nekdy vic nekdy min, ale tahlo
4 6 pri ubrani/pridani bylo slyset cvak cvak plus nepatrny pohyb radicky cca 2-3mm ale bylo to citit
5 3 4 pri akceleraci/brzdeni motorem a nechani ruky na radicce citelne vibrace
6 razeni z 1 na 2 a z 2 na 3 neslo hladce vetsi odpor
Reseni :
Darcem prevodovky se stala afla 159 jtd 88kw 2010 pres strechu podle servisky najeto lehce pres 80 tis. Po overeni cisla co je na prevodovce idetifikovana jako prevodovka pro 19dt 74kw prevod 3.65. Muj puvodni prevod 3.83, po konzultaci s RomanemK , jeste jednou dekuju za ochotu a trpelivost jsem si dal vylet kousek od Zlina. Cena vic nez libova 8 tis normalne za ni chtej kolem 16 tis a nebo i vic. Pri vymene zjisten rozdil v krytu diferaku, jinak drzak takze prehozen z moji puvodni, kulisa razeni je stejna. Namontovano, dolit olej, vylet ohrat, vypustit a na doporuceni nezavisle od 2 lidi prevodovka prelita na 2,52 l oleje + 80 ml Xeramic Gear protector celkem 2,6l dolito pres hadicku pac pri cca 2,4l uz to vytekalo pres dolivaci diru, 2,4l je vyrobcem podcenovane mnozstvi oleje. Udajne duvod odchazeni je male mnozstvi, rano olej studeny a stekly dolu a nez se to dostane nahoru k loziskum tak to bezi "na sucho".
Vysledek
radi to krasneee hladce, auto netahne, neklepe se a je vic do rychla takze na dalnici by to mohlo zrat min, vyzkusim az bude cas to nekde protahnout, puvodne pri cca 3000 ot podle bc 150 km/h ted by to teoreticky melo byt cca 2800 ot na stejnou rychlost.
Bohuzel mame doma 2 zirafy a na druhe se uz zacinaji projevovat symptomy "rozvazenych kol" takze bud pujde opravit moje prevodovka a nebo budu schanet dal jinou alfa 159/fiat croma 2006 at 88 nebo 110 maji M32, pomer prevodu trochu slepe kontrolovan na webu http://auta.vsevedko.sk/.
Pridam pak fotky prevodovky, az se rozebere a plus video jak to chrastilo. Jinak zadne huceni se "nekonalo".
Moje KM 184 tis druhe auto 193 tis......takze temer stejne a stejna zavada sajs GM M32
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady
Taaak a je to....
No auto jezdi, radi a pri stejnych otackach o 8 km/h vyssi rychlost puvodne pri 3000 podle BC 150 ted 158km/h
Vibrace radicky zadne zero 0
Bohuzel .... se prevodovka musela otevrit, nekudy tekl olej a az po sundani krytu prevodovky zjistena mikrotrhlina....takze se pouzil obal z me ktery byl a je na 100% ok, no jo no darkyne sla pres strechu....hlinik to holt nevydrzel.
Jinak puvodni prevodovka rozebrana a zkontrolovana a "bohuzel" zadne viditelne opotrebeni neni videt, vule se po sundani deklu jaksi uz neda overit, ale uz zadne vibrace, drnceni a chveni celeho auta a ani zadne vibrace do radicky, nemluve o tom jak krasne jde radit.
M32 se bohuzel vesel pouziva i u novych modelu insignia/astra j /zafira c
jen pro zajimavost insignia, foto prevodovky vypada stejne jako moje http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Insi ... 1219526740
http://youtu.be/p9vel4Gbsok chrasteni lozisek, sry za nevhodna slova
http://youtu.be/fP4eCjmz-II vule lozisek prevodovky
Ted uz jen objednat celou sadu lozisek z UK a nechat to udelat, pak vymenit i na druhem aute....
P.S. duvod opravy je o tom, ze mi auto "vydelava" penize tim ze me doveze k zakaznikovy a bez auta se neobejdu. Cekat az to zacne hucet nebo nedej buh neco jineho.... uz takhle mi auto stalo 3 dny pac se delaly tlumice+ulozeni tlumicu, komplet zadni brzdy a predni desky + olej a spol. takze osobne nejsem zastancem 1/2 reseni a kdyz uz tak uz zeee
P.S. II Repas prevodovky neee nevite co vsechno vymenily...radsi svoji nebo koupit jinou. Sada vsech lozisek + gufera ebay UK s dopravou do 200 liber/6200kc/ + prace za vymenu lozisek kolem 4000 a clovek ma jistotu, polaci vetsinou vymeni jen stitova loziska a zbytek nechaji puvodni....
No auto jezdi, radi a pri stejnych otackach o 8 km/h vyssi rychlost puvodne pri 3000 podle BC 150 ted 158km/h
Vibrace radicky zadne zero 0
Bohuzel .... se prevodovka musela otevrit, nekudy tekl olej a az po sundani krytu prevodovky zjistena mikrotrhlina....takze se pouzil obal z me ktery byl a je na 100% ok, no jo no darkyne sla pres strechu....hlinik to holt nevydrzel.
Jinak puvodni prevodovka rozebrana a zkontrolovana a "bohuzel" zadne viditelne opotrebeni neni videt, vule se po sundani deklu jaksi uz neda overit, ale uz zadne vibrace, drnceni a chveni celeho auta a ani zadne vibrace do radicky, nemluve o tom jak krasne jde radit.
M32 se bohuzel vesel pouziva i u novych modelu insignia/astra j /zafira c
jen pro zajimavost insignia, foto prevodovky vypada stejne jako moje http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Insi ... 1219526740
http://youtu.be/p9vel4Gbsok chrasteni lozisek, sry za nevhodna slova
http://youtu.be/fP4eCjmz-II vule lozisek prevodovky
Ted uz jen objednat celou sadu lozisek z UK a nechat to udelat, pak vymenit i na druhem aute....
P.S. duvod opravy je o tom, ze mi auto "vydelava" penize tim ze me doveze k zakaznikovy a bez auta se neobejdu. Cekat az to zacne hucet nebo nedej buh neco jineho.... uz takhle mi auto stalo 3 dny pac se delaly tlumice+ulozeni tlumicu, komplet zadni brzdy a predni desky + olej a spol. takze osobne nejsem zastancem 1/2 reseni a kdyz uz tak uz zeee
P.S. II Repas prevodovky neee nevite co vsechno vymenily...radsi svoji nebo koupit jinou. Sada vsech lozisek + gufera ebay UK s dopravou do 200 liber/6200kc/ + prace za vymenu lozisek kolem 4000 a clovek ma jistotu, polaci vetsinou vymeni jen stitova loziska a zbytek nechaji puvodni....
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....