Motor 1,4
Re: Motor 1,4
jak jsem psal, podle rall, elit....netvrdím opak. jen si asi při objednávání dílů dávat pozor, když u H nemají Z 14xe.
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC
OP-COM v PL, EN, CZ, SK + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 480000km - žel nyní K.O.
OP-COM v PL, EN, CZ, SK + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 480000km - žel nyní K.O.
- Reklama
Re: Motor 1,4
Takže u H byl vždy motor twinport s objemem 1364? A do G jako Classic II se ten motor začal dávat až v roce 2006, je to tak?
Re: Motor 1,4
Na 100% bych to netvrdil, ale mělo by to tak být, příklad z minulosti : koupil jsem nové auto v roce 1999 - Tehdy Astru F jako Classic 1. Motor tam byl X14 NZ, tedy 8-mi ventil. Když jsem chtěl čidlo teploty vody, a prodávající mi dal díl do ruky, řek jsem mu, že tam je jiné. Donesl čidlo z 16-ti ventilu a tvrdil, že to tam nemůže být, že to patří jen do 16-ti ventilových motorů. Teprve až se na to kouknul fyzicky, nevěřícně kroutil hlavou a uznal to.
Takže kdoví, co jim za motory zůstali na skladě .. možná
Takže kdoví, co jim za motory zůstali na skladě .. možná
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC
OP-COM v PL, EN, CZ, SK + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 480000km - žel nyní K.O.
OP-COM v PL, EN, CZ, SK + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 480000km - žel nyní K.O.
Re: Motor 1,4
podle téhle stránky http://www.opel-infos.de/modelle/astra_h5t.html se do háčka dával jen motor Z14XEP s objemem 1364 cm3.
Re: Motor 1,4
Podle Světa motorů, kde jsem našel srovnání Astra H vs. Golf V, oba s motory 1.4 16V se do Astry H od roku 2004 dával motor 1.4 s rozvody řemenem a od roku 2006 1.4 s rozvody řetezem. Tak by mě fakt zajímalo, kde je pravda.
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,4
ja kdyz jsem to auto kupoval v roce 2008 tak mi bylo receno ze ten motor 1.4 16V je zmodernizovanej nez zname prej z predchozich modelu..ja tenhle motor znam treba z corsy B kde mel tento motor rozvodovej remen,ale jak to bylo pak u gecek to uz nevim..me tenhle motor dost vychvaloval,mozna za ucelem prodeje..ja puvodne chtel 1.6 77KW ten mi ale vymluvil
Opel Astra OPC
Re: Motor 1,4
Podle Opel Infos.de
Motor Z14XE Astra G
Obsah: 1389cm3
Výkon: 66kW/6000ot.
Rozvody: řemen
Vrtání: 77.6mm
Zdvih: 73.4mm
Je to motor podčtvercový
výhoda:menší střední pístová rychlost a menší opotřebení pístu a válců
nevýhoda:velké tlaky na pohyblivé díly (ložiska, pístní čepy, ojnice a kliková hřídel)
Motor: Z14XEP Astra H od 03/2004 (písmeno P= Twinport)
Obsah: 1364cm3
Výkon: 66kW/5600ot.
Rozvody: řetěz
Vrtání: 73.4mm
Zdvih: 80.6mm
Je to motor nadčtvercový (opak výhod a nevýhod motoru podčtvercového)
Již podle jiného zdvihu a vrtání je vidět, že to jsou rozdílné motory.
Od r. 2004 jsou motory Z14XEP (Twinport) montované i do Astry G (Classic II)
Motor Z14XE Astra G
Obsah: 1389cm3
Výkon: 66kW/6000ot.
Rozvody: řemen
Vrtání: 77.6mm
Zdvih: 73.4mm
Je to motor podčtvercový
výhoda:menší střední pístová rychlost a menší opotřebení pístu a válců
nevýhoda:velké tlaky na pohyblivé díly (ložiska, pístní čepy, ojnice a kliková hřídel)
Motor: Z14XEP Astra H od 03/2004 (písmeno P= Twinport)
Obsah: 1364cm3
Výkon: 66kW/5600ot.
Rozvody: řetěz
Vrtání: 73.4mm
Zdvih: 80.6mm
Je to motor nadčtvercový (opak výhod a nevýhod motoru podčtvercového)
Již podle jiného zdvihu a vrtání je vidět, že to jsou rozdílné motory.
Od r. 2004 jsou motory Z14XEP (Twinport) montované i do Astry G (Classic II)
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Motor 1,4
V kolika má Z14XEP omezovač otáček? V manuálu se píše o maximálních povolených otáčkách motoru - trvalý provoz 6200, ale dnes jsem vytočil motor na 6500 bez jakéhokoliv zásahu omezovače.