Univerzálna diagnostika ELM 327
Univerzálna diagnostika ELM 327
ak mate nejake skusenosti s ELM 327, problemy, funkcie, moznosti SW, prosim podelte sa s nimi. chcel by som si túto diagnostiku ELM 327 kupit, aby som si mohol doplnit niektore funkcie ktore este nemam aktivne, cita pripadne chyby, konfigurovat jednotky... 66,- EUR za kazde programovanie v OPLI sa mi nechce davat.
- Reklama
Re: Univerzálna diagnostika ELM 327
Ahojte opláci,
kedže sa nikto neozval, nuž som sa rozhodol objednať si adaptér na ázijskom el_obchode. Skúsil som to pripojiť do diagnostickej zásuvky okamžite to spolupracovalo s telefónom. Následne som získal ukazovateľ teploty, ktorý som stále postrádal najme v letnom období pri jazde v kolóne. Celé to stalo 8€ a aplikácia v telefóne. Výhoda je že netreba kupovať žiadny ukazovateľ a ťahať nové vedenie funguje to cez bluetooth. Telefón je stále poruke a dá sa využitý nielen ako navigácia, ale aj ako jednoduchá diagnostická. Jediné čo ešte treba doriešenie je, aby adaptér nezostával trvale pod napätím a nebolo ho treba stále demontovať, aby zbytočne nevybíjal baterku. Aj to mam vymyslene preruším prívod referenčného napätia do diagnostickej zásuvky cez relé ktoré bude ovládané palubným napätím za kľúčikom.
kedže sa nikto neozval, nuž som sa rozhodol objednať si adaptér na ázijskom el_obchode. Skúsil som to pripojiť do diagnostickej zásuvky okamžite to spolupracovalo s telefónom. Následne som získal ukazovateľ teploty, ktorý som stále postrádal najme v letnom období pri jazde v kolóne. Celé to stalo 8€ a aplikácia v telefóne. Výhoda je že netreba kupovať žiadny ukazovateľ a ťahať nové vedenie funguje to cez bluetooth. Telefón je stále poruke a dá sa využitý nielen ako navigácia, ale aj ako jednoduchá diagnostická. Jediné čo ešte treba doriešenie je, aby adaptér nezostával trvale pod napätím a nebolo ho treba stále demontovať, aby zbytočne nevybíjal baterku. Aj to mam vymyslene preruším prívod referenčného napätia do diagnostickej zásuvky cez relé ktoré bude ovládané palubným napätím za kľúčikom.
Re: Univerzálna diagnostika ELM 327
no ona tu má většina lidí MKJ, co je mimo jiné i ukazatel teploty https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... &hilit=mkj
Re: Univerzálna diagnostika ELM 327
Ano, MKJ mam aj ja, ale toto riesenie je za 8 eur, nie za vyse desat nasobok v pripade MKJ.
Odo mna za napad a riesenie palec hore.
Odo mna za napad a riesenie palec hore.
Re: Univerzálna diagnostika ELM 327
Přesouvat z místa na místo se dá i na kole nebo pěšky. Netřeba auto co stojí spoustu peněz a spoustu peněz spotřebuje na provoz. Na druhou stranu auto poskytuje komfort. Stejně tak MKJ. Nastartuji a po dosažení 80 st. C nám hlášku o teplotě na displeji, nebo si ji nechám neustále zobrazenou na počitadle km. Nemusím připojovat nic do diagnostické zásuvky a přes BT ladit s mobilem, nebo řešit napájení. Navíc až praskne hadice při telefonování, nebudu o tom vědět a uvařím motor. A když budu mít přes BT připojené sluchátko, tak zase nebudu vědět jakou teplotu má motor. Ledaže bych si pořídil druhý chytrý telefon. Pak ovšem cena za informaci o teplotě motoru stojí 8 Euro plus cena chytrého telefonu.
...jakto, že tady není smajlík palec dole ...
...jakto, že tady není smajlík palec dole ...
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Univerzálna diagnostika ELM 327
Ak sa nemylim tak prasknutu hadicu nespozná ani MKJ, pokial nemám check control, aspon taku info som mal od PepaS ak som ho dobre pochopil.
Re: Univerzálna diagnostika ELM 327
Dle foto to je zapojeno u BIDu a s BID zatím MKJ nekomunikuje.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Univerzálna diagnostika ELM 327
Ahojte opláci,
toto fórum je vytvorene na pomoc a podporu majiteľom oplov rozhodol som sa aj ja pripojiť myslím dobrou radou. No zostal som sklamaný reakciou pána RomanK ktorého si vážim a beriem ako najväčšieho odborníka na naše auta. Poúčanie o tom ako sa presúvame ja ovládam dobre nakoľko som jazdil na Jawe 21 v roku 1969. Koľko stoji auto tiež viem síce astru h som dostal grátis od syna, ale tiež sa vozím na Audi Q7 S line kde nemám potrebu riešiť nejaké dorob-doma. Súhlasím dane riešenie nie je komfortne, že sa musí pripájať cez BT je po prvotnom pripojení hračka. Aplikácia obsahuje alarm konkrétne na teplotu na čo vývojári nezabudli. Na uvarenie motora mysleli „nemecký s...“ a dali tam kontrolku či funguje zistime možno už bude neskoro, praskne hadica tak neviem kto prenesie informáciu na snímač o teplote chladiaceho média ktoré tam už nebude - vytieklo, ak nemáme snímač výšky hladiny vo vyrovnávacej nádržke. Čo je tiež jednoduché riešenie pripevniť bezkontaktný snímač hladiny a natiahnuť vodiče na alarm alebo kontrolku. Dnes nie je veľký problém za malé náklady kúpiť 7palcový tablet ktorý bude pracovať ako palubný počítač, navigácia, diagnostika a prvotný problém riešenia MKJ - chýbajúci teplomer. Veľmi ma mrzí, že som do môjho predošlého príspevku uviedol cenu, priložené foto je účelové, aby bolo jasne vidieť čo sa dá ľahko, pekne farebne nahradiť jednoduchým nekomfortným riešením podstatne je že auto získa pridanú hodnotu a vodič sa dozvie to čo ho v daný moment zaujíma pretože aplikácia umožňuje pomerne hodne informácii.
Vážený pán RomanK neberte môj príspevok do fóra osobne ak áno vopred sa Vám ospravedlňujem, ale veľmi by ma potešilo Vaše zhodnotenie uvedeného zariadenia nakoľko máte možnosť porovnania profesionálnych diagnostik. Súčasné sa ospravedlňujem aj ostatným účastníkom fóra za môj príspevok ktorý v podstate otvorený list.
Ďakujem.
S úctou.
Ivan 1
toto fórum je vytvorene na pomoc a podporu majiteľom oplov rozhodol som sa aj ja pripojiť myslím dobrou radou. No zostal som sklamaný reakciou pána RomanK ktorého si vážim a beriem ako najväčšieho odborníka na naše auta. Poúčanie o tom ako sa presúvame ja ovládam dobre nakoľko som jazdil na Jawe 21 v roku 1969. Koľko stoji auto tiež viem síce astru h som dostal grátis od syna, ale tiež sa vozím na Audi Q7 S line kde nemám potrebu riešiť nejaké dorob-doma. Súhlasím dane riešenie nie je komfortne, že sa musí pripájať cez BT je po prvotnom pripojení hračka. Aplikácia obsahuje alarm konkrétne na teplotu na čo vývojári nezabudli. Na uvarenie motora mysleli „nemecký s...“ a dali tam kontrolku či funguje zistime možno už bude neskoro, praskne hadica tak neviem kto prenesie informáciu na snímač o teplote chladiaceho média ktoré tam už nebude - vytieklo, ak nemáme snímač výšky hladiny vo vyrovnávacej nádržke. Čo je tiež jednoduché riešenie pripevniť bezkontaktný snímač hladiny a natiahnuť vodiče na alarm alebo kontrolku. Dnes nie je veľký problém za malé náklady kúpiť 7palcový tablet ktorý bude pracovať ako palubný počítač, navigácia, diagnostika a prvotný problém riešenia MKJ - chýbajúci teplomer. Veľmi ma mrzí, že som do môjho predošlého príspevku uviedol cenu, priložené foto je účelové, aby bolo jasne vidieť čo sa dá ľahko, pekne farebne nahradiť jednoduchým nekomfortným riešením podstatne je že auto získa pridanú hodnotu a vodič sa dozvie to čo ho v daný moment zaujíma pretože aplikácia umožňuje pomerne hodne informácii.
Vážený pán RomanK neberte môj príspevok do fóra osobne ak áno vopred sa Vám ospravedlňujem, ale veľmi by ma potešilo Vaše zhodnotenie uvedeného zariadenia nakoľko máte možnosť porovnania profesionálnych diagnostik. Súčasné sa ospravedlňujem aj ostatným účastníkom fóra za môj príspevok ktorý v podstate otvorený list.
Ďakujem.
S úctou.
Ivan 1
Re: Univerzálna diagnostika ELM 327
Ivane když už sis to koupil, mohl bys na to napsat nějakou krátkou recenzi pro ostatní, co mají pouze display TID a BID a nemohou tak využít Pepasův modul. Dát sem i nějaké foto rozhraní, prozatimní zkušenosti a hodnocení. Jaké jsou možnosti diagnostiky - např. mazání chyb a pod.. Ti co už nějakou diagnostiku mají ( např. opcom china clon) si už toto nekoupí, takže se srovnání s jinou diagnostikou asi nedočkáš. Ostatním by to mohlo pomoci při rozhodování.
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kW Z17DTH 2/2005 Elegance
http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=41&t=3557
OPCOM China Clon
http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=41&t=3557
OPCOM China Clon
Re: Univerzálna diagnostika ELM 327
Na pomoc pri rozhodovaní:
Na úvod je potrebné zvážiť náklady na výmenu TID a BID za vyššiu formu zobrazovacej jednotky, ktorá dokáže zobrazovať informácie a spolupracovať s modulom. Pre využívanie diagnostiky a GPS je potrebné tiež doplniť ovládanie na volante, výmenu antény pre príjem GPS signálu.
Tieto náklady porovnať s nadobúdacou cenou nového smartfonu /Android 4...WIFI,GPS, BT/ - výhoda telefónu flexibilita nie len v aute. Množstvo možnosti čo poskytujú aplikácie pre chytré telefóny v našom bežnom živote. Pre používanie telefónu v aute je potrebný: držiak, auto – nabíjačka, BT adaptér, karta na rozšírenie pamäte je len na Vás o koľko GB, ale ako ukazuje prax nikdy nie je dosť veľa a aplikáciu Tor...Pro, alebo inú ktorá podporuje protokol BT modulu.
Zobrazovanie:
Využívať mobil ako zobrazovaciu jednotku. Neviem posúdiť rozdiel kvalitu zobrazovania nakoľko som zatiaľ nevidel originál vyššej zobrazovacej jednotky od firmy Opel. Telefóny disponujú kvalitnými parametrami displejov a veľkosťou čo je ľahko porovnateľné.
Chýbajúci teplomer:
Základná požiadavka pre ktorú bolo vyvíjaný modul je splnená okamžite po pripojení bez potreby nastavovania. Je nutné len aktivovať signalizáciu prekročenia teploty. Aplikácia umožňuje veľké množstvo informácií a tiež rôzne možností zobrazovania ukazovateľov jednotlivých veličín ktoré nás zaujímajú.
Diagnostika:
Aplikácia umožňuje skontrolovať chybové hlásenia - ľahká diagnostika motora. Nie je potrebná návšteva servisu. Súčasťou BT adaptéra je aj voľne šíriteľný program na CD. BT adaptér komunikuje okrem operačného systému Android aj s Windows čo umožní pripojenie k notebooku a je možnosť diagnostikovať auto pomocou iných softwarov pre porovnanie výsledkov rôznych diagnostík.
Navigácia:
Ja používam Syg..Au.. nie je potrebné zháňať aktualizácie na CD alebo DVD stačí sa pripojiť na internet aplikácia to ma ošetrené. Nie je nutné hľadať lokalizácie je určená v základnom nastavení výberom z rôznych jazykov.
Zobrazovacia jednotka:
Je možnosť pozerať video, foto, tiež sa pripojiť na internetovú televíziu a používať ako čítačku kníh napr. „Jako na to“ bez potreby ďalšej jednotky na pomoc zobrazovať Nie je potrebné diaľkové ovládanie pretože displej je viacdotykový. Flexibilita je úžasná, nie len sledovať pevný displej v strede palubnej dosky, ale aj v pohodlí zadných sedačiek stačí jeden držiak naviac. Ďalšia výhoda telefónu je možnosť pohotového fotografovania a filmovania v pomerne dobrej kvalite ak sú dobré svetelné pomery.
Handsfree:
Je možnosť pripojenie BT sluchátka k mobilu a odpadá nutnosť kupovania samostatnej sady HF.
Záver:
Je potrebné posúdiť aké máte v aute zabudované senzory , aby bolo možné maximálne využitie danej investície pretože aplikácia je schopná podať informácie jednoduchého palubného počítača. Napr.:
Výkon a moment. Zobrazenie teploty. Čierna skrinka pre Váš automobil. Odčítanie emisie CO2.
GPS rýchlomer. Podpora motívov (vybrať z rôznych tém zmeniť vzhľad prístrojovej dosky) atď...
Celý tento príspevok je na pomoc a požiadanie kolegu v predošlom príspevku a má poslúžiť pri rozhodovaní majiteľom jednotiek TID a BID. Uvedené skutočnosti nie sú posudzované s finančného hľadiska, len praktického. Ceny jednotlivých komponentov a prace neviem posúdiť. ELM 327 BT používam krátky čas, ale prečítal som rôzne fóra kde boli pozitívne hodnotenia v prevahe.
Ivan 1
Na úvod je potrebné zvážiť náklady na výmenu TID a BID za vyššiu formu zobrazovacej jednotky, ktorá dokáže zobrazovať informácie a spolupracovať s modulom. Pre využívanie diagnostiky a GPS je potrebné tiež doplniť ovládanie na volante, výmenu antény pre príjem GPS signálu.
Tieto náklady porovnať s nadobúdacou cenou nového smartfonu /Android 4...WIFI,GPS, BT/ - výhoda telefónu flexibilita nie len v aute. Množstvo možnosti čo poskytujú aplikácie pre chytré telefóny v našom bežnom živote. Pre používanie telefónu v aute je potrebný: držiak, auto – nabíjačka, BT adaptér, karta na rozšírenie pamäte je len na Vás o koľko GB, ale ako ukazuje prax nikdy nie je dosť veľa a aplikáciu Tor...Pro, alebo inú ktorá podporuje protokol BT modulu.
Zobrazovanie:
Využívať mobil ako zobrazovaciu jednotku. Neviem posúdiť rozdiel kvalitu zobrazovania nakoľko som zatiaľ nevidel originál vyššej zobrazovacej jednotky od firmy Opel. Telefóny disponujú kvalitnými parametrami displejov a veľkosťou čo je ľahko porovnateľné.
Chýbajúci teplomer:
Základná požiadavka pre ktorú bolo vyvíjaný modul je splnená okamžite po pripojení bez potreby nastavovania. Je nutné len aktivovať signalizáciu prekročenia teploty. Aplikácia umožňuje veľké množstvo informácií a tiež rôzne možností zobrazovania ukazovateľov jednotlivých veličín ktoré nás zaujímajú.
Diagnostika:
Aplikácia umožňuje skontrolovať chybové hlásenia - ľahká diagnostika motora. Nie je potrebná návšteva servisu. Súčasťou BT adaptéra je aj voľne šíriteľný program na CD. BT adaptér komunikuje okrem operačného systému Android aj s Windows čo umožní pripojenie k notebooku a je možnosť diagnostikovať auto pomocou iných softwarov pre porovnanie výsledkov rôznych diagnostík.
Navigácia:
Ja používam Syg..Au.. nie je potrebné zháňať aktualizácie na CD alebo DVD stačí sa pripojiť na internet aplikácia to ma ošetrené. Nie je nutné hľadať lokalizácie je určená v základnom nastavení výberom z rôznych jazykov.
Zobrazovacia jednotka:
Je možnosť pozerať video, foto, tiež sa pripojiť na internetovú televíziu a používať ako čítačku kníh napr. „Jako na to“ bez potreby ďalšej jednotky na pomoc zobrazovať Nie je potrebné diaľkové ovládanie pretože displej je viacdotykový. Flexibilita je úžasná, nie len sledovať pevný displej v strede palubnej dosky, ale aj v pohodlí zadných sedačiek stačí jeden držiak naviac. Ďalšia výhoda telefónu je možnosť pohotového fotografovania a filmovania v pomerne dobrej kvalite ak sú dobré svetelné pomery.
Handsfree:
Je možnosť pripojenie BT sluchátka k mobilu a odpadá nutnosť kupovania samostatnej sady HF.
Záver:
Je potrebné posúdiť aké máte v aute zabudované senzory , aby bolo možné maximálne využitie danej investície pretože aplikácia je schopná podať informácie jednoduchého palubného počítača. Napr.:
Výkon a moment. Zobrazenie teploty. Čierna skrinka pre Váš automobil. Odčítanie emisie CO2.
GPS rýchlomer. Podpora motívov (vybrať z rôznych tém zmeniť vzhľad prístrojovej dosky) atď...
Celý tento príspevok je na pomoc a požiadanie kolegu v predošlom príspevku a má poslúžiť pri rozhodovaní majiteľom jednotiek TID a BID. Uvedené skutočnosti nie sú posudzované s finančného hľadiska, len praktického. Ceny jednotlivých komponentov a prace neviem posúdiť. ELM 327 BT používam krátky čas, ale prečítal som rôzne fóra kde boli pozitívne hodnotenia v prevahe.
Ivan 1