páté dveře
Re: páté dveře
Tak něco málo k těm zadním dveřím.
Problémy:
- V zimě mi několikrát vypověděl poslušnost zadní stěrač. Prostě nefungoval. Nejspíše vodička v hlavním konektoru připojující celý svazek dveří. Byla tam krásná mapyčka od vody.
- Později jsem se nedostal do kufru. Uhnilé vodiče u mikrospínače + pěkně vybarvený konektor mezi lištou a vnitřkem (na fotce). Uhnilý spínač jsem nevyfotil. Po demontáži jsem vydlabal zbytek vrchního už dávno ne medově průhledného epoxidu, který už beztak nedržel a byl zteřelý. Vyndal jsem mikrospínač z toho plastu a drátky byly uhnilé u tentokrát pevného epoxidu v mikrospínači u kterého to uhnilo. Pučil jsem si v práci Dremela a odfrézoval jsem epoxid z mikrospínače až na kontakty. Proměřil jsem jej a byl funkční. Napájel jsem nové drátky, ale protože to s páječkou moc neumím, tak jsem jej usmažil a už necvaká.
Další fotka je už nový svazek olemtaný silikonem jednak místo části horního epoxidu, který byl tak šuntově (Oplově???) zalitý, že z vrchu vypadal OK, ale z boku odkud vycházejí drátky byla připravena cestička/tunýlek pro vodu.... To jsem se pokoušel vyfotit, ale nepovedlo se to ostrý. Silikonem jsem nahradil nejen oloupaný epoxid až na konec tunýlku, ale také jsem trochu mázl na povrch zbylého epoxidu, aby k němu nemohl vzduch a vlhkost a nezteřel tak rychle. Tedy pokud to bylo tím a ne "kvalitou" použitého epoxidu, který se časem rozpadne prostě sám. Tak snad jsem zvedl životnost mikrospínače. Posuďte sami. Tahle je před finální montáži. Tedy zacvaknutí do lišty. Na liště samotné je vidět ta černá sranda gumička přes kterou to vrchem tak fajn protéká. Na místo, kam by měla dosedat jsem nalepil těsnění na okna. Také je vidět jak jsem olemtal dosedací plochu na lištu spínače a po zacvaknutí do lišty to jak doufám měkký silikon dobře utěsnil a přilepil. A jako bonus jsem našel krásnou bublinu na rovné ploše tak cca. 10cm nad lištou. To že se těsně od lišty dolů loupala barva vím, ale teď jsem zjistil, že mám tak kvalitní pozink, že už to tam kde se to ulouplo kvete. Kvalita povrchovky zadních dveří kombála ala felda. Teď přemýšlím co s tím. Zda to nechat jen zaflikovat, nebo raději nechat stříknout celý vrata pořádným polyuretanem... Z důvodu financí asi vyhraje to flikování, ale poslední rozhodnutí nechám po konzultaci s lakýrníkem.
P.S.: Jo a rozborku jsme dělali s Perrym a sborku s Dimim. Oba kucí by mohli vyprávět své story jak jim hnijou drátečky a konektory na různých místech. Nejchutnější jsou ty Peryho u kol. (od tlumičů, ABS a ještě něčeho) Takže sám rozhodně nejsem. Já měl ještě dříve chybu xxx74 a když jsem při montáži spodního plastového krytu motoru, kdy šly dolů i přední kola, preventivně rozpojil a prostříkl konektor ABS tak zmizela a dosud se neobjevila znovu.
Problémy:
- V zimě mi několikrát vypověděl poslušnost zadní stěrač. Prostě nefungoval. Nejspíše vodička v hlavním konektoru připojující celý svazek dveří. Byla tam krásná mapyčka od vody.
- Později jsem se nedostal do kufru. Uhnilé vodiče u mikrospínače + pěkně vybarvený konektor mezi lištou a vnitřkem (na fotce). Uhnilý spínač jsem nevyfotil. Po demontáži jsem vydlabal zbytek vrchního už dávno ne medově průhledného epoxidu, který už beztak nedržel a byl zteřelý. Vyndal jsem mikrospínač z toho plastu a drátky byly uhnilé u tentokrát pevného epoxidu v mikrospínači u kterého to uhnilo. Pučil jsem si v práci Dremela a odfrézoval jsem epoxid z mikrospínače až na kontakty. Proměřil jsem jej a byl funkční. Napájel jsem nové drátky, ale protože to s páječkou moc neumím, tak jsem jej usmažil a už necvaká.
Další fotka je už nový svazek olemtaný silikonem jednak místo části horního epoxidu, který byl tak šuntově (Oplově???) zalitý, že z vrchu vypadal OK, ale z boku odkud vycházejí drátky byla připravena cestička/tunýlek pro vodu.... To jsem se pokoušel vyfotit, ale nepovedlo se to ostrý. Silikonem jsem nahradil nejen oloupaný epoxid až na konec tunýlku, ale také jsem trochu mázl na povrch zbylého epoxidu, aby k němu nemohl vzduch a vlhkost a nezteřel tak rychle. Tedy pokud to bylo tím a ne "kvalitou" použitého epoxidu, který se časem rozpadne prostě sám. Tak snad jsem zvedl životnost mikrospínače. Posuďte sami. Tahle je před finální montáži. Tedy zacvaknutí do lišty. Na liště samotné je vidět ta černá sranda gumička přes kterou to vrchem tak fajn protéká. Na místo, kam by měla dosedat jsem nalepil těsnění na okna. Také je vidět jak jsem olemtal dosedací plochu na lištu spínače a po zacvaknutí do lišty to jak doufám měkký silikon dobře utěsnil a přilepil. A jako bonus jsem našel krásnou bublinu na rovné ploše tak cca. 10cm nad lištou. To že se těsně od lišty dolů loupala barva vím, ale teď jsem zjistil, že mám tak kvalitní pozink, že už to tam kde se to ulouplo kvete. Kvalita povrchovky zadních dveří kombála ala felda. Teď přemýšlím co s tím. Zda to nechat jen zaflikovat, nebo raději nechat stříknout celý vrata pořádným polyuretanem... Z důvodu financí asi vyhraje to flikování, ale poslední rozhodnutí nechám po konzultaci s lakýrníkem.
P.S.: Jo a rozborku jsme dělali s Perrym a sborku s Dimim. Oba kucí by mohli vyprávět své story jak jim hnijou drátečky a konektory na různých místech. Nejchutnější jsou ty Peryho u kol. (od tlumičů, ABS a ještě něčeho) Takže sám rozhodně nejsem. Já měl ještě dříve chybu xxx74 a když jsem při montáži spodního plastového krytu motoru, kdy šly dolů i přední kola, preventivně rozpojil a prostříkl konektor ABS tak zmizela a dosud se neobjevila znovu.
Naposledy upravil(a) JirkaF dne 08 bře 2011, 17:41, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: páté dveře
Scheiße opel!
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: páté dveře
caute, mohol by mi niekto poradit ako sa daju otvorit 5dvere, dnes som mal vybratu baterku, na vozidle samozrejme dvere isli otvorit , ale 5dvere som nevedel otvorit zvonka, cize ked neni elektrika tak mechanicky sa nedaju otvorit???
mal som tam nakup, zabudol som ho predtym vybrat a musel som z kabiny
vdaka
mal som tam nakup, zabudol som ho predtym vybrat a musel som z kabiny
vdaka
Re: páté dveře
Tak se taky pridam do klubu....
Mikrospinac byl slyset ze cvaka, takze doslo na nouzove otevreni dveri pres diru v tapecirunku patych dveri...
rozberano a zjisteno ze nejde rozendat konektor co vede k mikrospinaci a osvetleni spz. Takze stipacky, ucvaknout nic jineho neslo pac ani hrube nasili nefungovalo. Pak jsem si vsiml ze 2 z tech uchytu te listy jaksi samovolne odpadly a navic to tesneni co je na hrane listy tak jaksi nedrzelo .
Takze duvod proc tam zatekalo je jednak ta odpadla guma a navic ty uchyty diky kterym to v miste toho konektoru netesnilo pac tam nebyl dostatecny kontakt mezi tesnenim na pruchodce a plechem dveri. Hlavni problem vidim v tom ze je strasne osizeny material na tech uchytech, temi vibracemi prasknou pak to prestane tesnit a je o zabavu postarano......
Takze original pruchodka provrtana, kabely nastaveny a puvodni konektor nahrazen jinym konektorem. Uchyty na liste "privareny" plastem zpet na puvodni misto a doufam ze vydrzi, jinak vymena te listy.
Opet Opel nezklamal tohle nejsou auta na dlouhe pouzivani pac pri normalnim pouzivani dochazi k samovolnemu rozpadu auta
Mikrospinac byl slyset ze cvaka, takze doslo na nouzove otevreni dveri pres diru v tapecirunku patych dveri...
rozberano a zjisteno ze nejde rozendat konektor co vede k mikrospinaci a osvetleni spz. Takze stipacky, ucvaknout nic jineho neslo pac ani hrube nasili nefungovalo. Pak jsem si vsiml ze 2 z tech uchytu te listy jaksi samovolne odpadly a navic to tesneni co je na hrane listy tak jaksi nedrzelo .
Takze duvod proc tam zatekalo je jednak ta odpadla guma a navic ty uchyty diky kterym to v miste toho konektoru netesnilo pac tam nebyl dostatecny kontakt mezi tesnenim na pruchodce a plechem dveri. Hlavni problem vidim v tom ze je strasne osizeny material na tech uchytech, temi vibracemi prasknou pak to prestane tesnit a je o zabavu postarano......
Takze original pruchodka provrtana, kabely nastaveny a puvodni konektor nahrazen jinym konektorem. Uchyty na liste "privareny" plastem zpet na puvodni misto a doufam ze vydrzi, jinak vymena te listy.
Opet Opel nezklamal tohle nejsou auta na dlouhe pouzivani pac pri normalnim pouzivani dochazi k samovolnemu rozpadu auta
Naposledy upravil(a) falconik dne 01 čer 2013, 15:50, celkem upraveno 1 x.
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: páté dveře
dalsi foto
Naposledy upravil(a) falconik dne 01 čer 2013, 19:01, celkem upraveno 2 x.
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: páté dveře
A jelikoz mame doma 2 zirafy tak probehla preventivni prohlidka i druheho auta.....
Sice konektor rozendat sel, ale jinak to same, upadle 2 uchyty a navic celkem velika rez vcetne puchyru okolo pruchodu konektoru, takze az se budou opravovat dvere co polovicka odrela tak se to bude muset rozberat a opravit aby to nekvetlo dal....
Scheiße opel!
Sice konektor rozendat sel, ale jinak to same, upadle 2 uchyty a navic celkem velika rez vcetne puchyru okolo pruchodu konektoru, takze az se budou opravovat dvere co polovicka odrela tak se to bude muset rozberat a opravit aby to nekvetlo dal....
Scheiße opel!
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: páté dveře
Tak mi to nedalo a šel jsem to teď taky rozdělat. Zjistil jsem, že tam mám také puchýře okolo toho konektoru z obou stran, ostatní je zatím ok. Už vím,co zítra budu dělat.
Opel Zafira 1,9CDTI 110KW
Re: páté dveře
Tak nakonec po důkladném umytí lišty jsou tři úchyty prasklé z jedné strany skoro úplně -drží jen na kousíčku plastu zhruba na 1mm. Těch deset šroubů držících tu chromovou lištu k autu je pěkně rezavých (hlava šroubu a podložka), rez stéká zvenku po laku a dovnitř postupuje přes závit, takže super. Sada šroubů (10ks) 5176727 stojí „jen“ 678Kč. Takže jsem to zase složil než se rozhodnu co s tím.
Opel Zafira 1,9CDTI 110KW
Re: páté dveře
Dotaz, zda se to někomu již nestalo. Při zavírání pátých dveří u HB se je podařilo zavřít (zaklapnout) až asi na desátý pokus. Zatím se závada dále neprojevila, ale je to špatný pocit, kdyby by nešly zavřít (zaklapnout) a tak ani uzamknout auto.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: páté dveře
Jj spatnej spinac, mi to dela taky a nekdy v zime zase nechce otevrit, holt bude vymena brzy at je kara ve 100% i nadale
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet