Dotaz

PetrKH
Příspěvky: 6
Registrován: 10 kvě 2013, 18:10

Dotaz

Příspěvek od PetrKH » 10 kvě 2013, 18:21

Mám 14 dní Astru H, 1.7 cdti 81kw. O poslední dobou pozoruju, že mi kolísají otáčky na volnoběh (když je zahřátej motor), mírně, ale je slyšet na motoru + je spotřeba 2,3 l/h + namodralej kouř z vejfuku + beží sahara.
Spotřeba je vysoká i při jízdě. Po nějaké době se to zase vrátí do normálu.
Říkal sem si, že to bylo vypalování dpf tak sem čekal. až se spotřeba vrátí do normálu a až pak vypl motor, ale děje se to při každé cestě. Když si nechám přes brzdu plyn vypsat chyby tak nic.

Reklama
 

nsRED
Příspěvky: 61
Registrován: 26 bře 2012, 01:18
Bydliště: Hlohovec

Re: Dotaz

Příspěvek od nsRED » 10 kvě 2013, 19:04

Len ťa uistím že to normálne neni :?
Astra H 2008 combi 1.7 CDTI 74 kw

Uživatelský avatar
Couba
Příspěvky: 11
Registrován: 20 pro 2012, 12:32
Bydliště: Brno

Re: Dotaz

Příspěvek od Couba » 10 kvě 2013, 19:06

na tom samým motoru mě taky kolísaly otáčky a bylo to regulačním ventilem u common-railu, v záruce vyměněno a je to OK

add2) s vysokou spotřebou mám problém tak nějak dlouhodobě, běžně 6.3l/100km
Astra Caravan Classic 1.7CDTi 81kw

PetrKH
Příspěvky: 6
Registrován: 10 kvě 2013, 18:10

Re: Dotaz

Příspěvek od PetrKH » 10 kvě 2013, 20:09

Ty otáčky ti kolísali furt?? Mě se to děje jen když je motor zahřátý. Ale když někde zastavím a nechám motor nějakou dobu běžet tak se to srovná i spotřeba na volnoběh klesne na 0,4 l/h a taky přestane z výfuku jít ten namodralý kouř.

EDIT:
Teď sem byl zkusit vypsat chyby a vyjelo mi tam ecn 200257. Neví někdo co to je?

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz

Příspěvek od swabel » 11 kvě 2013, 09:16

Vypaluje filter pevnych castic (vtedy je spotreba vysoka) a po urcitom case na nautrale alebo za jazdy prestane. Je tu o tom vela tem.
A kolisanie otacok moze mat na svedomi regulacny ventil vstrekovacieho cerpadla.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

PetrKH
Příspěvky: 6
Registrován: 10 kvě 2013, 18:10

Re: Dotaz

Příspěvek od PetrKH » 11 kvě 2013, 11:21

Na to vypalování sem to tipoval, ale je mi divné že se vypaluje každou cestu. I když po dojetí počkám, než se vše vrátí do normálu. (když spotřeba na volnoběh klesne na 0.4 L/h).

Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Dotaz

Příspěvek od vojtavojta » 11 kvě 2013, 11:26

Kup si MKJ na,kterem budes videt jestli vypalovani je ukonceno.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM

PetrKH
Příspěvky: 6
Registrován: 10 kvě 2013, 18:10

Re: Dotaz

Příspěvek od PetrKH » 11 kvě 2013, 15:04

Do MKJ 100% investuji. Nemůže to kolísání otáček způsobovat také ta regenerace? Je nějakej způsob jak poznat 100% dokončení regenerace bez MKJ? Nerad bych dpf oddělal ještě předtím než kopím MKJ

Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Dotaz

Příspěvek od vojtavojta » 11 kvě 2013, 15:34

To nevim,protoze chvala bohu nemam DPF-ko :idea: .Zeby Ti fungovalo MKJ musis mit GID anebo CID displej.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM

mach00
Příspěvky: 177
Registrován: 14 čer 2009, 19:01
Bydliště: Praha

Re: Dotaz

Příspěvek od mach00 » 11 kvě 2013, 15:59

PetrKH píše: Teď sem byl zkusit vypsat chyby a vyjelo mi tam ecn 200257. Neví někdo co to je?
Chyba P 2002 znamená: Nedokončena regenerace filtru pevných částic
PRODÁNO: Opel Zafira B 1.9 CDTi 110kW (2006) Sport, Panorama, AFL Bi-xenon, Open&Start, CID+DVD90 CZ, Quick Heat, DDS, UHP, HSA, IDS+, DPF, MKJ, Diagnostika OP-COM (Praha 4)

Odpovědět