Pokec o čemkoliv a OT

Co se jinam nehodí pište sem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nerez
Příspěvky: 1885
Registrován: 20 úno 2011, 15:37
Bydliště: Haná

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Příspěvek od Nerez » 24 dub 2013, 14:06

Dík, zkusím sehnat za rozumný peníz ty schwalbáky, až tyhle ojedu. Ale aby ten plášť neměl po 500 km vzorek, to je docela silný kafé a ne zrovna dobrá reklama pro Michelin :roll:

Reklama
 

Uživatelský avatar
beavis
Příspěvky: 1119
Registrován: 05 říj 2009, 00:36
Bydliště: Severní Čechy

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Příspěvek od beavis » 24 dub 2013, 14:26

Ono jestli fakt vic jezdis na asfaltu nez v lese apod., tak ti bude ubejvat kazdej terenni plast. To je pak dalsi volbou nejaky "turisticky" plast. Ja jsem treba svojeho Race Kinga menil po temer neuveritelnych 6000 km! Ale nejezdim s nim temer vubec asfalt, max. jen presuny do terenu. Ale staci abych treba v zime kdy je vsude okolo humus jezdil jen po silnici, daval to co jezdim, cili hodne kopce a taky vidim jak mi mizi pred ocima ;-) Je potreba si zvolit kde hodlas nejvic jezdit, jestli jsi ochoten slevit z komfortu, .... a pak budes mit jasno co obout 8-)
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)

Uživatelský avatar
Nerez
Příspěvky: 1885
Registrován: 20 úno 2011, 15:37
Bydliště: Haná

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Příspěvek od Nerez » 24 dub 2013, 14:35

Pokud jezdím pro radost, tak do lesů, takže šotolinové, kamenité hlíněné cesty, samozřejmě přesuny po asfaltu. Ale jezdím hodně i do práce, kde je asfalt asi 70% cesty. A to nesmykuju a nebrzdím jak prase. Musím najít nějakej kompromis :)

Uživatelský avatar
beavis
Příspěvky: 1119
Registrován: 05 říj 2009, 00:36
Bydliště: Severní Čechy

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Příspěvek od beavis » 24 dub 2013, 14:41

Cili moje rada: kup treba toho Rocketa at si to muzes v lese poradne uzit. To je zaklad :lol: Do prace se da jezdit i na sjetym plasti :mrgreen:
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)

Uživatelský avatar
Nerez
Příspěvky: 1885
Registrován: 20 úno 2011, 15:37
Bydliště: Haná

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Příspěvek od Nerez » 24 dub 2013, 15:16

Jenže když ho sjedu na asfaltu, v terénu bude taky na pikaču :mrgreen: A pořád je přehazovat nehodlám, kdo má potom pořád seřizovat ty brzdy :roll:
Co jsem hledal na bike-foru, co vozí na kolech ostatní, tak nejvíc jich vozí asi Schwalbe Racing ralph, pak už méně Schwalbe Nobby nic nebo Rocket ron. Potom hodně chválí Continentaly Raceking nebo X-king. Jezdím stejně většinou za sucha, takže nějakej extra grip v bahně nepotřebuju. Zkušenosti s těmahle?

Uživatelský avatar
beavis
Příspěvky: 1119
Registrován: 05 říj 2009, 00:36
Bydliště: Severní Čechy

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Příspěvek od beavis » 24 dub 2013, 19:45

V podstate kazdej plast je dobrej, zbytek je uz mezi sedlem a riditkama:-) Kazdopadne Nobby Nic je tzv. all-mountainovej plast, cili je mekej, dobre drzi v terenu ale katastrofa je s nim po asfaltu:-( Racing Ralph je klasickej XC plast urceny hlavne na zadovy. Je rychlej ale zase tak nedrzi hlavne na hladkym a mokrym povrchu. Ale pokud to mas v rukach, tak s nim das to co s Nobby Nicem 8-) Cili na tvoje jezdeni tak jak pises bych jednoznacne videl treba i toho Ralpha. Mimo jine prave Ralphy je mozny videt na plno znackach kol. Nekdy mam pocit ze je oblikaji snad vsichni vyrobci :mrgreen: Na druhou stranu se u Raplhu dost diskutovalo o jejich ponekud tenkych stenach, coz melo za nasledek dost castky defekty. V okoli u kamaradu jsem pichlych RR taky uz dost videl :-( Vyrobce totiz jejich vahu stahl opravdu na minimum, coz je super, ale bohuzel na ukor zivotnosti. Kazdopadne plaste to nejsou vubec spatne! Cili zkus treba RR a uvidis jak se ti s nim bude jezdit. Contiky X-Kingy jsou designem podobne RR. Kamarad je jezdi a bez problemu. Kupodivu i na sjetych se da, pokud mas techniku stale jeste hodne vyjet ;-) A to same plati i Contikach Race King;-) Mrkni na ceny jaky jsou v tvojich moznostech a hlavne jestli jsou kevlarovy, do drataku bych uz v dnesni dobe zasadne nesel;-)
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)

Uživatelský avatar
Nerez
Příspěvky: 1885
Registrován: 20 úno 2011, 15:37
Bydliště: Haná

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Příspěvek od Nerez » 24 dub 2013, 20:10

Dráty už nechci, jsem se zhýčkal těma kevlarovýma Michelinama. Jsem rád, že jsi mi potvrdil můj názor, že výběr bude mezi Ralfem a nějakým z těch Contíků. Až smetu tyhle i ten rezervní co mám, tak mrknu na ceny a něco vyberu 8-)

Uživatelský avatar
corsaczek
Příspěvky: 2416
Registrován: 16 říj 2008, 10:45
Bydliště: město piva

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Příspěvek od corsaczek » 25 dub 2013, 14:59

Nejlepší XC plášť máte tady (a nebudete mít problém ani s krátkou životností):
http://www.wtb-bike.eu/cz/products.htm? ... id=11&id=6

Uživatelský avatar
beavis
Příspěvky: 1119
Registrován: 05 říj 2009, 00:36
Bydliště: Severní Čechy

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Příspěvek od beavis » 25 dub 2013, 15:24

Ten taky neni spatnej, kamos ho vozil a ja sem dlouhou dobu jezdil kevlarovy WTB ExiWolf. No vlastne je jeste jezdim na "zimakovi". No a makaj furt dobre!
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)

Uživatelský avatar
beavis
Příspěvky: 1119
Registrován: 05 říj 2009, 00:36
Bydliště: Severní Čechy

Re: Pokec o čemkoliv a OT

Příspěvek od beavis » 27 dub 2013, 09:32

Pred chvili v Autosalonu testovali Opel Cascada. Snad se na tom shodnem vsichni, ze je to min. po strance designu krasnej vytvor 8-) Bohuzel tak jak jsem ocekaval, redakce Autosalonu opet odvedla svoji praci ja se patri :x Hlavne ze ukazali jaky auta jezdi v Monacu nebo kde to tocili, hlavne ze ukazali kudy se jezdi zavody Formule 1,..... no mam z toho pocity ze snad ani nechteli moc z Cascady ukazat jelikoz je to auto vic nez zajimavy. Takze krome nekolika jejich oblibenych rychlych a nic nerikajicich zaberu samotneho auta, do toho vyjimecne dali par sekundovy zaber interieru, o motoru toho take moc nerekli,....... proste to holt asi nebylo nic koncernoveho ze ano :(
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)

Odpovědět