Spotreba, alebo dvojhmotný zotrvačník??
Spotreba, alebo dvojhmotný zotrvačník??
Zdravim. Vlastním Zafiru B 1.9 CDTI 74 kW. Nemám ju dlho. Napr. keď idem 50 km/h mám zaradenú 3 pri 2000 ot/min. To isté pri 90 km/h 5 stupeň, 2000 ot/min. Nejako mi nesedí priemerná spotreba 7.5 l/100km. Ak pri 50 km/h zaradím 4, mám 1500 ot/min a pri 90 km/h to isté, zaradím 6 a 1500 ot/min. Momentálna spotreba je nižšia. Čítal som o dvojhmotnom zotrvačníku http://www.autorubik.sk/technika/co-je- ... otrvacnik/ a práve 1500 je hranica nadmerného opotrebovania súčiastky. Akým štýlom jazdíte? Menili ste už zotrvačník? Pri koľkých km??
Zafira B, 1.9 CDTI (Z19DT) 74kW, 2008
- Reklama
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Spotreba, alebo dvojhmotný zotrvačník??
Staci hledat a ne zakladat novy topic: https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =dvouhmota
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
- marek291993
- Příspěvky: 26
- Registrován: 23 úno 2012, 12:23
- Bydliště: Bardejov
Re: Spotreba, alebo dvojhmotný zotrvačník??
držať motor vždy ked sa da kolo hranici 2000ot/m kludne aj viac... nepodtáčať!
Opel astra H caravan sport 1.9CDTI 88kw 8v
OP-COM
OP-COM
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotreba, alebo dvojhmotný zotrvačník??
Můžeš jet plynulou jízdou i na 1200 ot., ale pokud potřebuješ akcelerovat, tak je lepší podřadit i když si to motor veme od spodu....to namáhá dvouhmotu,dále nejezdit na otáčky těsně nad hranicí volnoběhu atd.....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Spotreba, alebo dvojhmotný zotrvačník??
vojtavojta, daná téma sa týka problémov s dvojhmotným zotrvačníkom. Ja sa snažím problému predísť, aj keď mi je jasné, že to raz odíde. Vyskúšam, porovnám spotrebu.
Zafira B, 1.9 CDTI (Z19DT) 74kW, 2008