převodovka M32 identifikace vůle ložisek a jejich opotřebení
Napsal: 05 bře 2014, 23:19
Pro majitele at stavajiciho/budouciho vozu s prevodovkou GM M32 6 rychlostni manual, astra h, j /zafira b, c/ insignia. Tato prevodovka ma "vyrobni" neduhy s trvanlivosti lozisek a jejich nasledne destrukci.
Moje symptomy po 184 tis. km/ druhe auto 193 tis. km
1 vibrace auta pri akceleraci kdyz je studene, po zahrati temer OK
2 kulisa razeni, pri 3 a brzdeni motorem z 3000 ot pri nechani ruky na radicce a jejim mirnem vychyleni at dopredu nebo dozadu citelne vibrace radicky (obe auta stejne)
3 kulisa razeni, pri 4 a akceleraci pri nechani ruky na radicce a jejim mirnem vychyleni at dopredu nebo dozadu citelne vibrace radicky (obe auta stejne)
4 pri studenem motoru 3 prev. stupen cca 50km/h slysitelne chrasteni lozisek prevodovky
5 pri razeni z 5 na 6 stupen citelne skubnuti auta jako by byl clovek zacinajici ridic (obe auta stejne)
6 pri 6 a ubrani/pridani plynu slysitelne kovove cvakani z prevodovky zpusobene vuli lozisek (obe auta stejne)
7 ZADNE HUCENI PREVODOVKY SE NEKONALO ani u jednoho auta, huceni je asi posledni stace
Po vymene prevodovky za jinou z alfy 159 2010 88kw lehce pres 80 najeto, vsechny vyse uvedene symptomy zmizely. Druhe auto ceka komlet vymena VSECH lozisek vc. diferaku, cena s praci do 12.000.
PROSIM zdrzte se komentaru at je TOPIC kratky, jen pridavat vlastni zkusenosti jak se zavada projevila vam.
Moje symptomy po 184 tis. km/ druhe auto 193 tis. km
1 vibrace auta pri akceleraci kdyz je studene, po zahrati temer OK
2 kulisa razeni, pri 3 a brzdeni motorem z 3000 ot pri nechani ruky na radicce a jejim mirnem vychyleni at dopredu nebo dozadu citelne vibrace radicky (obe auta stejne)
3 kulisa razeni, pri 4 a akceleraci pri nechani ruky na radicce a jejim mirnem vychyleni at dopredu nebo dozadu citelne vibrace radicky (obe auta stejne)
4 pri studenem motoru 3 prev. stupen cca 50km/h slysitelne chrasteni lozisek prevodovky
5 pri razeni z 5 na 6 stupen citelne skubnuti auta jako by byl clovek zacinajici ridic (obe auta stejne)
6 pri 6 a ubrani/pridani plynu slysitelne kovove cvakani z prevodovky zpusobene vuli lozisek (obe auta stejne)
7 ZADNE HUCENI PREVODOVKY SE NEKONALO ani u jednoho auta, huceni je asi posledni stace
Po vymene prevodovky za jinou z alfy 159 2010 88kw lehce pres 80 najeto, vsechny vyse uvedene symptomy zmizely. Druhe auto ceka komlet vymena VSECH lozisek vc. diferaku, cena s praci do 12.000.
PROSIM zdrzte se komentaru at je TOPIC kratky, jen pridavat vlastni zkusenosti jak se zavada projevila vam.