NÁVOD,POPIS::Komplet DynaBeam od Hella na Opel Astra H
Napsal: 08 led 2009, 00:00
Komplet DynaBeam od Hella na Opel Astra H
Celková informace : Převzato a schválené použití materiálu od Sergeje z http://www.astra-h.ru
Dopřeloženo
Popis:
Společnost Hella udělala zvláštní pozornost bezpečnosti provozu a zpracovává technologii, tím snižuje množství havarijních situací. Technologie DynaBeam je zapatentována zpracováním společnosti Hella. Daná technologie značně zlepšuje viditelnost při průjezdu zatáčkou a míří tok světla podle směru vašeho automobilu. Základní součástí je speciální blok, vestavěný ve světlometu. Blok kopíruje směr točení volantu a hýbese do hloubky zvratu na 15 stupňů, tímto, automaticky zabezpečuje viditelnost "mrtvých" zón na neosvětlených nebo máloosvětlených cestách.
S DynaBeam oblast osvětleného obvodu se odlišuje skoro jednou tolik oproti standardním potkávacím světlům. Při vytvoření byla použita také bi- halogen systém - potkávací i dálkové světlo pracuje z jednoho zdroje. Na srovnávacích fotografiích je zřejmá skutečná přednost DynaBeam.
Normální potkávací světlo DynaBeam světlo
Práce systému DynaBeam při pohybu automobilu:
vlevo rovně vpravo
Normální světlo DynaBeam světlo
INSTALOVÁNÍ:
Odkaz na origo site ZDE
Celková informace : Převzato a schválené použití materiálu od Sergeje z http://www.astra-h.ru
Dopřeloženo
Popis:
Společnost Hella udělala zvláštní pozornost bezpečnosti provozu a zpracovává technologii, tím snižuje množství havarijních situací. Technologie DynaBeam je zapatentována zpracováním společnosti Hella. Daná technologie značně zlepšuje viditelnost při průjezdu zatáčkou a míří tok světla podle směru vašeho automobilu. Základní součástí je speciální blok, vestavěný ve světlometu. Blok kopíruje směr točení volantu a hýbese do hloubky zvratu na 15 stupňů, tímto, automaticky zabezpečuje viditelnost "mrtvých" zón na neosvětlených nebo máloosvětlených cestách.
S DynaBeam oblast osvětleného obvodu se odlišuje skoro jednou tolik oproti standardním potkávacím světlům. Při vytvoření byla použita také bi- halogen systém - potkávací i dálkové světlo pracuje z jednoho zdroje. Na srovnávacích fotografiích je zřejmá skutečná přednost DynaBeam.
Normální potkávací světlo DynaBeam světlo
Práce systému DynaBeam při pohybu automobilu:
vlevo rovně vpravo
Normální světlo DynaBeam světlo
INSTALOVÁNÍ:
Odkaz na origo site ZDE