NÁVOD::"cvrčci" v přístrojové desce Opel Astra H
Napsal: 16 lis 2008, 00:53
"cvrčci" v přístrojové desce Opel Astra H
Celková Informace: Převzato a schválené použití materiálu od Sergeje z http://www.astra-h.ru
Dopřeloženo!Jen to nco jsem vůbec nerozuměl nebo nechápal jsem nechal být abych to nezkomolil.
Informace :
Hlavní důvod "cvrčení" v přístrojové desce Opel Astra H – je materiál, ze kterého je vyrobené zadní víko.
Informaci predostavil © Sergej K. (fotka Sergej K./Martin Schmidt)
Proces :
Napřed demontujeme vrchnímu plášt kolem volantu. Proto máme obracený volant na 90 stupňů, plochým nožíkem pečlivě demontujeme dekorační uzávěr. Pod ním je běžný šroub.
Další přesně stejný šroub je i na druhé straně. Odmontujeme oba šrouby a nadzvedáme kryt nahoru
Pod krytem jsou dva šrouby .
Poznámka: pro pohodlné rozdělání je lepší využít otvertku "pod zvezdočku" T20 zdéli kolem 40 cm, protože prostor pro demontáž je malý.
Dále popotáhnu dolní část přístrojové desky málo natahuje její na sebe . Otsoediniv jediná smyčka, plně demontujeme kombinaci příborů. Zámek rozežeru smyčka svědectví na fotku.
Poznámka: před vypnutím smyčky přístrojové desky ,doporučujeme odpojit akumulátor. Pokud udělat to je na ranou etapu, to otáčí volant na prvním i druhém jde bude třeba bez elektrousilitelja
Hřbet je připevňen na mnoho jemných šroubů "pod zvezdočku" (jejich rozmístění zobrazeno na fotce). Snjav zadní stenku, obhospodařovaný madelinom "problemnye prostoru", sv.e. všichni přívěsek trupu i spoj. Mějte na paměti že na zadní straně víka doléhají k plošným spojům (kvůli tomu demontujeme aji zadní stenku).
Podobným způsobem obhospodařovaným celým tělesem přístrojovou desku.
Na krytu volantu je další "cvrček" , pro jeho odstranění provedeme kusem madeliny. Jak je vyznačeno šipkama..
Opracovaný vrch přístrojové desky. Prostor opracování je vyznačeno šipkama.
Celková Informace: Převzato a schválené použití materiálu od Sergeje z http://www.astra-h.ru
Dopřeloženo!Jen to nco jsem vůbec nerozuměl nebo nechápal jsem nechal být abych to nezkomolil.
Informace :
Hlavní důvod "cvrčení" v přístrojové desce Opel Astra H – je materiál, ze kterého je vyrobené zadní víko.
Informaci predostavil © Sergej K. (fotka Sergej K./Martin Schmidt)
Proces :
Napřed demontujeme vrchnímu plášt kolem volantu. Proto máme obracený volant na 90 stupňů, plochým nožíkem pečlivě demontujeme dekorační uzávěr. Pod ním je běžný šroub.
Další přesně stejný šroub je i na druhé straně. Odmontujeme oba šrouby a nadzvedáme kryt nahoru
Pod krytem jsou dva šrouby .
Poznámka: pro pohodlné rozdělání je lepší využít otvertku "pod zvezdočku" T20 zdéli kolem 40 cm, protože prostor pro demontáž je malý.
Dále popotáhnu dolní část přístrojové desky málo natahuje její na sebe . Otsoediniv jediná smyčka, plně demontujeme kombinaci příborů. Zámek rozežeru smyčka svědectví na fotku.
Poznámka: před vypnutím smyčky přístrojové desky ,doporučujeme odpojit akumulátor. Pokud udělat to je na ranou etapu, to otáčí volant na prvním i druhém jde bude třeba bez elektrousilitelja
Hřbet je připevňen na mnoho jemných šroubů "pod zvezdočku" (jejich rozmístění zobrazeno na fotce). Snjav zadní stenku, obhospodařovaný madelinom "problemnye prostoru", sv.e. všichni přívěsek trupu i spoj. Mějte na paměti že na zadní straně víka doléhají k plošným spojům (kvůli tomu demontujeme aji zadní stenku).
Podobným způsobem obhospodařovaným celým tělesem přístrojovou desku.
Na krytu volantu je další "cvrček" , pro jeho odstranění provedeme kusem madeliny. Jak je vyznačeno šipkama..
Opracovaný vrch přístrojové desky. Prostor opracování je vyznačeno šipkama.