NÁVOD::Vrzání díky nepružnosti silenbloku u Opel Astra H
Napsal: 30 říj 2008, 20:33
Skřípot podvozku v zadní části vozu
Celková informace : Převzato a schválené použití materiálu od Sergeje z http://www.astra-h.ru
Přeloženo:D
Vrzání díky nepružnosti silenbloku u Opel Astra H
Popis:
Někdy se vyskytNE ,že zaregistrujete vrzání ze zadní části vašeho vozu!Vzniká díky nepružnosti silenbloku. Stačí akorát zajít pro spreja zvuk zmizí!Nebo se obratte na vašeho dealera,pokud máte auto v záruce (viz . dále).
Postup:
Auto postavíme tak aby mělo zadní část víš než přední,třeba takhle na obrubník!Nebo prostě tak abychom se lépe dostaly pod zadní část auta.
Zalehnu pod vůz ,v místech šipky.
Nastavím si spray s tyčinkou na část ,jež je vyznačena šipkou .
Prostříkneme.
Přibližně takhle vypadá proces promazávání zadních silenbloků.
Výsledek. Obvykle je doba trvání efektu několik měsíců.
Záruka:
Pokud máte auto v záruce, tak lze jednoduše zajet k nejbližšímu dealerovi a požádat jej at odstraní problém ze záruky. Na tento účet existuje nařízení GM (viz . nižší), v němž je psáno, že v případě ztěžování zákazníka na skřípot, je nutné vytáhnot nosník mostu z konzoly a stanovit nové speciální kroužky (číslo podrobnosti 13267216, katalogové číslo 54 02 639).
Jelikož je tento článek převzat z Ruských stránek ,tak je možné ,že se katalogová čísla nemusí shodovat s Českými!
Celková informace : Převzato a schválené použití materiálu od Sergeje z http://www.astra-h.ru
Přeloženo:D
Vrzání díky nepružnosti silenbloku u Opel Astra H
Popis:
Někdy se vyskytNE ,že zaregistrujete vrzání ze zadní části vašeho vozu!Vzniká díky nepružnosti silenbloku. Stačí akorát zajít pro spreja zvuk zmizí!Nebo se obratte na vašeho dealera,pokud máte auto v záruce (viz . dále).
Postup:
Auto postavíme tak aby mělo zadní část víš než přední,třeba takhle na obrubník!Nebo prostě tak abychom se lépe dostaly pod zadní část auta.
Zalehnu pod vůz ,v místech šipky.
Nastavím si spray s tyčinkou na část ,jež je vyznačena šipkou .
Prostříkneme.
Přibližně takhle vypadá proces promazávání zadních silenbloků.
Výsledek. Obvykle je doba trvání efektu několik měsíců.
Záruka:
Pokud máte auto v záruce, tak lze jednoduše zajet k nejbližšímu dealerovi a požádat jej at odstraní problém ze záruky. Na tento účet existuje nařízení GM (viz . nižší), v němž je psáno, že v případě ztěžování zákazníka na skřípot, je nutné vytáhnot nosník mostu z konzoly a stanovit nové speciální kroužky (číslo podrobnosti 13267216, katalogové číslo 54 02 639).
Jelikož je tento článek převzat z Ruských stránek ,tak je možné ,že se katalogová čísla nemusí shodovat s Českými!