Stránka 1 z 12

Quick Heat - dodatečná montáž

Napsal: 30 zář 2008, 20:23
od IvanP
Dá se do Astry (1.9TD 88kW) dodatečně nainstalovat elektrické topení Quick Heat? (Za kolik?)

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Napsal: 07 čer 2010, 20:36
od JirkaF
Přidávám se s dotazem. Víte něco o Quick Heat? Jak to funguje, je to jako bufík, třeba Webasto? Já vyhrabal jen tohle z materiálu Oplu:
Quickheat.JPG

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Napsal: 07 čer 2010, 20:49
od Westler
Melo by to fungovat jako fen (topna spirala) pridany do systemu ventilace.

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Napsal: 07 čer 2010, 20:57
od JirkaF
Westler píše:Melo by to fungovat jako fen (topna spirala) pridany do systemu ventilace.
Jestli máš pravdu, tak to zní zajímavě. Vyvolává to však další otázky. Dá se to sehnat a zamontovat "bezbolestně", nebo musí dojít k výměně půlky auta? Třeba silnější alternátor, jiný roury VZT, kabeláž, atp. ? Dá se ten přímotop koupit od výrobce? Od Opla si dovedu představit tu palbu. A tím pádem to vyjde na ranec....?

Haloooo, odborníci, Vojto, RomaneK, ....

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Napsal: 07 čer 2010, 21:25
od vojta
je jiný topení takže všechno jde ale bude to stát baťoch

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Napsal: 07 čer 2010, 21:50
od Haczek
Funguje to tak, že jsem RomanaK překecal aby otestoval zda to vůbec funguje.... :mrgreen: (funguje)

Pro srovnání začne to topit rychle jako benzíňák(1,4), avšak při srovnání s naftou bez Quick Heat je to tak o 50procent rychlejší.

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Napsal: 07 čer 2010, 22:00
od JirkaF
vojta píše:je jiný topení takže všechno jde ale bude to stát baťoch
Jak jiný? Mě to zatím přijde, že je to přídavné k stávajícímu a tak se nějaký topný něco se spirálama, napájený elektricky zařadí do větracího okruhu připojí na regulaci. (má to mít 1000W což je cca. 84A odběru při plném knedlíku) Potenciální problém vidím v alternátoru. Mám 100A altík, takže nevím, nevím... V nějakém ceníku AstraIII jsem to viděl jako příplatek za 7 000,-. Dodatečná montáž je asi náročnější, ale kdyby se to vlezlo do cca. 10 000,-, tak bych v našem podnebí o tom začal uvažovat. Webasto je přes 20 000,- v základu. Lepší ovladač a už to skáče.

Mohl bys to nějak blíž zjistit, prosím?

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Napsal: 07 čer 2010, 22:07
od JirkaF
Haczek píše:Funguje to tak, že jsem RomanaK překecal aby otestoval zda to vůbec funguje.... :mrgreen: (funguje)
Pro srovnání začne to topit rychle jako benzíňák(1,4), avšak při srovnání s naftou bez Quick Heat je to tak o 50procent rychlejší.
Chudák RomanK, takhle ho všichni trénujou. :D Dajte slobodníka tomu vojakovi. :D No a protože mám Astřičku "fdechtu" a zde je zima 6 měsíců, tak bych místo 20-30min. Odhazoval a škrábal třeba jen 5. A se vzdáleným nebo načasovaným startem a vyhříváním sedaček..., no ...

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Napsal: 08 čer 2010, 00:27
od vojta
tak sem to trochu poštudoval a neni to jistý ale z toho co sem zjistil vyplývá že topení by mohlo bejt stejný (myšleno jako celek topení co je pod palubkou v nemž je filtr, radiátor, rozvody vzduchu atd.) akorát se někde zespodu topení nahradí dekl za jinej dekl do kterýho se dá dát quickheat (topná část s řídící jednotkou), problém ovšem je že v oplu to stojí víc jak 20tis (jako náhradní díl), dál by bylo potřeba natáhnout napájení a to nevídaně tlustým kabelem (10mm2 - běžné kabely které jsou vidět v autosvazcích mají tak 0,5 až 2,5 mm2 - pokud nepočítám kabely od aku) a dál kostra taktéž silným kabelem a jeden kabel CAN a jedno napájení řj quickheatu

pacholci ste mi nasadili pěknýho brouka do hlavy :?:

pokud by to nakrásně bylo takhle jednoduchý tak bych do toho asi šel, otázka je kde sehnat ten quickheat

PS: toto platí jen pro manuální klimu, jak to je pro automatickou nebo elektronickou klimu sem neštudoval
PS2: co na to alternátor a aku? nejsou pro quickheat silnější?

Re: Quick Heat - dodatečná montáž

Napsal: 08 čer 2010, 08:32
od JirkaF
vojta píše: ..., problém ovšem je že v oplu to stojí víc jak 20tis (jako náhradní díl),
Tak to "trošku" problémešek bude. To pak raději Webasto, nebo něco na ten způsob včetně montáže a záruk. Ale určo to někdo pro soudruhy z Oplu někdo vyrábí. Sami si to sto péro nedělaj. Ale rozdíl 13 000,-, vlastně víc, protože ještě + montáž, atd. to je mazec.
vojta píše:dál by bylo potřeba natáhnout napájení a to nevídaně tlustým kabelem (10mm2) - a dál kostra taktéž silným kabelem a jeden kabel CAN a jedno napájení řj quickheatu
Se nediv. 84A nepřeneseš po kaničce a pokud jo, tak Ti shoří autí, poněvadž Ti toho bude topit drobet víc než má :) .
vojta píše:pacholci ste mi nasadili pěknýho brouka do hlavy :?:
Doufal jsem, že Ti naočkuju červíčka do šišky. Já bych to pozjišťovat nebyl schopen. Tímto Ti děkuju za investovaný čas a energii do toho zjišťování.
vojta píše:pokud by to nakrásně bylo takhle jednoduchý tak bych do toho asi šel, otázka je kde sehnat ten quickheat
Ty si budeš vědět rady. Provětráš své cestičky a ono se Ti něco vyloupne.
vojta píše:PS: toto platí jen pro manuální klimu, jak to je pro automatickou nebo elektronickou klimu sem neštudoval
PS2: co na to alternátor a aku? nejsou pro quickheat silnější?
Jestli to jsou zbývající otazníky, tak určitě nejsou od věci. Já mám tu elektronickou. :)