NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
chjo, takže všem quick heat funguje ? nikdo neví jak odstranit tuto chybu?
- Reklama
Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
B0992 Obvod topného tělesa 2, funkční porucha B-007
B0993 Obvod topného tělesa 3, funkční porucha
Zapalování VYP
Všechny spotřebiče vypnuty
Elektrické součásti vytáhnout z patice:
FB4 Pojistka
Konektor svazku kabelů stáhnout z:
A12 Přídavné topení
Elektricky zajištěný kabelový můstek připojit na:
FB4 Pojistka
Kontakt na výstupní straně
&
Napětí baterie
Zkontroluj následující součást z hlediska správné funkce:
Pojistka elektricky jištěného kabelového můstku
Zkrat na kostru mezi:
FB4 Pojistka
Kontakt na výstupní straně
&
A12 Přídavné topení
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 1P
Vadné součásti:
A12 Přídavné topení
nebo
Došlo k dočasnému proudovému přetížení v systému za pojistkou FB4.
Upozornění:
Jestliže porouchaná řídicí jednotka, může být závada v obvodu za tímto dílem.
V případě dočasného proudového přetížení je důležité zjistit příčinu, proč došlo k přepálení pojistky, a to v obvodu za řídicí jednotkou/dílem.
Tyto obvody by měly být dále zkontrolovány na zkrat proti zemi (kostře).
Vadné součásti:
A12 Přídavné topení
nebo
Došlo k dočasnému proudovému přetížení v systému za pojistkou FB4.
Upozornění:
Jestliže porouchaná řídicí jednotka, může být závada v obvodu za tímto dílem.
V případě dočasného proudového přetížení je důležité zjistit příčinu, proč došlo k přepálení pojistky, a to v obvodu za řídicí jednotkou/dílem.
Tyto obvody by měly být dále zkontrolovány na zkrat proti zemi (kostře).
Napětí měřit mezi následujícími svorkami:
A12 Přídavné topení
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 1P (RD)
&
A12 Přídavné topení
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 1P (BN
Vadné součásti:
A12 Přídavné topení
B0993 Obvod topného tělesa 3, funkční porucha
Zapalování VYP
Všechny spotřebiče vypnuty
Elektrické součásti vytáhnout z patice:
FB4 Pojistka
Konektor svazku kabelů stáhnout z:
A12 Přídavné topení
Elektricky zajištěný kabelový můstek připojit na:
FB4 Pojistka
Kontakt na výstupní straně
&
Napětí baterie
Zkontroluj následující součást z hlediska správné funkce:
Pojistka elektricky jištěného kabelového můstku
Zkrat na kostru mezi:
FB4 Pojistka
Kontakt na výstupní straně
&
A12 Přídavné topení
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 1P
Vadné součásti:
A12 Přídavné topení
nebo
Došlo k dočasnému proudovému přetížení v systému za pojistkou FB4.
Upozornění:
Jestliže porouchaná řídicí jednotka, může být závada v obvodu za tímto dílem.
V případě dočasného proudového přetížení je důležité zjistit příčinu, proč došlo k přepálení pojistky, a to v obvodu za řídicí jednotkou/dílem.
Tyto obvody by měly být dále zkontrolovány na zkrat proti zemi (kostře).
Vadné součásti:
A12 Přídavné topení
nebo
Došlo k dočasnému proudovému přetížení v systému za pojistkou FB4.
Upozornění:
Jestliže porouchaná řídicí jednotka, může být závada v obvodu za tímto dílem.
V případě dočasného proudového přetížení je důležité zjistit příčinu, proč došlo k přepálení pojistky, a to v obvodu za řídicí jednotkou/dílem.
Tyto obvody by měly být dále zkontrolovány na zkrat proti zemi (kostře).
Napětí měřit mezi následujícími svorkami:
A12 Přídavné topení
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 1P (RD)
&
A12 Přídavné topení
Konektor svazku kabelů (na straně svazku kabelů), svorka 1P (BN
Vadné součásti:
A12 Přídavné topení
chyba 017152
Dokáže mi někdo poradit jak odstranit příčinu chyby 017152 - Chudá směs pro plný výkon
Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
Všechny zde diskutující jako nováček pěkně zdravím a zároveň i prosím o pomoc. Od května 2011 jsem majitelem vozu Opel Zafira a teď jsem se dostal do pro mne nepříjemné situace. Auťáček přestal dělat to co má, rozsvítila se kontrolka emisí (žlutý symbol motoru), mírně se zvedla spotřeba PHM a motor v nízkých otáčkách nemá tah,tzv. nejde za plynem. Po nějaké chvilce ale vystřelí vpřed, jako když se nic neděje a má tah. Nedalo mi to a tak jsem zabrouzdal na toto fórum. Zde jsem si vyčetl, jak zjistit při sešlápnutí brzdy a plynu v kombinaci s pootočením klíčku kódy chybových hlášení. Pro mé překvapení hned vyskočila 4 chybová hlášení a to: 010507, 011011, 040004 a 227956. Tankuji na čerpacích stanicích Benzina, OMV, Shell a Agip. Nikde jinde. Najde se zde prosím někdo, kdo by mi mohl sdělit o jaké závady se jedná a případně i jejich způsob řešení. Je to můj první Opel a jsem v tomto směru dost mimo mísu......Předem veliké díky.
Opel Zafira 1.9 CDTI (16 V), 88 kw, Z 19 DT, r.v. 06/2007
Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
P0105 Obvod snímače plnicího tlaku, vysoká vstupní úroveň C-012
P0105 Obvod snímače plnicího tlaku, nízká vstupní úroveň C-012
P0105 Obvod snímače plnicího tlaku, signál nepřijatelný pro snímač hmotnosti nasávaného vzduchu C-012
P0105 Barometrický tlak není s plnícím tlakem realizovatelný
P0110 Příliš silný signál obvodu čidla teploty nasávaného vzduchu C-014
P0110 Slabý vstupní signál obvodu čidla teploty nasávaného vzduchu C-014
P0110 Teplota nasávaného vzduchu, vysoké napětí C-014
P0110 Teplota nasávaného vzduchu, nízké napětí C-014
P0110 Snímač teploty stlačeného vzduchu za turbodmychadlem, vysoká vstupní hodnota C-015
P0110 Snímač teploty stlačeného vzduchu za turbodmychadlem, nízká vstupní hodnota
P0400 Detekován nadměrný průtok recirkulace výfukových plynů B-042
P0400 Detekován nedostatečný průtok recirkulace výfukových plynů B-034
P0400 Obvod recirkulace výfukových plynů, vysoké napětí C-018
P0400 Obvod recirkulace výfukových plynů, nízké napětí B-023
P0400 Rozpojený obvod recirkulace výfukových plynů B-023
P0400 Výkonový stupeň ventilu vratného vedení výfukových plynů, vysoká teplota
P2279 Zjištěn únik v systému nasávaného vzduchu
Trochu dost na práci bez servisního vybavení.Začal bych asi kolem EGR ventilu,nejspíš bude potřeba nový,protože čištění tohoto nemá moc smysl.Odzkoušeno v dlouholeté praxi.
P0105 Obvod snímače plnicího tlaku, nízká vstupní úroveň C-012
P0105 Obvod snímače plnicího tlaku, signál nepřijatelný pro snímač hmotnosti nasávaného vzduchu C-012
P0105 Barometrický tlak není s plnícím tlakem realizovatelný
P0110 Příliš silný signál obvodu čidla teploty nasávaného vzduchu C-014
P0110 Slabý vstupní signál obvodu čidla teploty nasávaného vzduchu C-014
P0110 Teplota nasávaného vzduchu, vysoké napětí C-014
P0110 Teplota nasávaného vzduchu, nízké napětí C-014
P0110 Snímač teploty stlačeného vzduchu za turbodmychadlem, vysoká vstupní hodnota C-015
P0110 Snímač teploty stlačeného vzduchu za turbodmychadlem, nízká vstupní hodnota
P0400 Detekován nadměrný průtok recirkulace výfukových plynů B-042
P0400 Detekován nedostatečný průtok recirkulace výfukových plynů B-034
P0400 Obvod recirkulace výfukových plynů, vysoké napětí C-018
P0400 Obvod recirkulace výfukových plynů, nízké napětí B-023
P0400 Rozpojený obvod recirkulace výfukových plynů B-023
P0400 Výkonový stupeň ventilu vratného vedení výfukových plynů, vysoká teplota
P2279 Zjištěn únik v systému nasávaného vzduchu
Trochu dost na práci bez servisního vybavení.Začal bych asi kolem EGR ventilu,nejspíš bude potřeba nový,protože čištění tohoto nemá moc smysl.Odzkoušeno v dlouholeté praxi.
Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
For Denny...........Veliké díky. Zítra, tedy 18.1.2012 mažu za známým a s ním to udělám. On mi přislíbil pomoc, že už to taky čistil. Uvidím, vyčistíme a když to nebudo to pravé ořechové, tak se bude muset pořídit nový....Ještě jednou díky.
Takže dnes 19.1.2012 AGR ventil vyměněn. Auťák dělá to co má, ale občas se rozsvítí kontrolka (symbol auta s klíčem, oranžová barva) a háže to chybové hlášení 242F75. Vůz je poté pomalejší (nouzák). Dle výsledku diagnostiky a rady kamaráda (mechanik) se jedná o problém zanešení filtru pevných částic a plně postačí jen jeho regenerace. Poté má kontrolka zhasnout. Jinak ještě jednou díky.
Takže dnes 19.1.2012 AGR ventil vyměněn. Auťák dělá to co má, ale občas se rozsvítí kontrolka (symbol auta s klíčem, oranžová barva) a háže to chybové hlášení 242F75. Vůz je poté pomalejší (nouzák). Dle výsledku diagnostiky a rady kamaráda (mechanik) se jedná o problém zanešení filtru pevných částic a plně postačí jen jeho regenerace. Poté má kontrolka zhasnout. Jinak ještě jednou díky.
Opel Zafira 1.9 CDTI (16 V), 88 kw, Z 19 DT, r.v. 06/2007
Re: chyba 017152
Typ motoru?tony1401 píše:Dokáže mi někdo poradit jak odstranit příčinu chyby 017152 - Chudá směs pro plný výkon
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
DÍKY Denny!! ještě poprosím o radu, kde najdu FB4 pojistku? to je někde na QH nebo v pojistkove skrini v motoru?denny píše:B0992 Obvod topného tělesa 2, funkční porucha B-007
B0993 Obvod topného tělesa 3, funkční porucha
Zapalování VYP
Všechny spotřebiče vypnuty
Elektrické součásti vytáhnout z patice:
FB4 Pojistka
ještě doplním, že chyba se mi po vymazání OP-Comem vrací, tak snad nebude v háji celej QH
Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H
For Denny, nebo kdo tomu rozumí........19.1.2012 jsem nechal AGR ventil vyměnit. Auťák dělá to co má, ale občas se rozsvítí kontrolka (symbol auta s klíčem, oranžová barva) a háže to jediné chybové hlášení 242F75. Vůz je poté pomalejší (nouzák). Dle výsledku diagnostiky a rady kamaráda (mechanik) se jedná o problém zanešení filtru pevných částic (36% a od poslední regenerace najeto 275 km, teď už 500 km a pořád nic) a plně postačí jen jeho regenerace. Poté má kontrolka zhasnout. Je to pravda ???? Jsem z toho už poměrně nervózní. Za odpověď veliké díky.
Opel Zafira 1.9 CDTI (16 V), 88 kw, Z 19 DT, r.v. 06/2007