Teda, eště to bude myslím napínavé. Nemáš choutky to vzdát? Nebo jsi drsoň co "to dojede"?David B. píše:Každopádně ten 140A má jinou řemenici, tím pádem širší řemen a s tím spojené jiné řemenice na klimakompresoru, atd. atd.
Quick Heat - dodatečná montáž
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
- Reklama
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Je pravda, že času moc nemám, ale pokud je volná chvilka, tak si rád na svém autě něco dodělám. Zrovna tady v tom žádný velký problém nevidím, spíš je to spojené se sekundárními problémy, jako je třeba ten alternátor, jiný kryt vzduchotechniky a tím pádem dalšími náklady.
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Tak to ale určitě nefunguje. Prostě je to "jen" rychlejší nástup topení, toť vše. Jestli to stojí 20k a bufík stojí taky 20k, tak to je fakt skvělej nápad quickheat dodělávatJirkaF píše:Proč? Představuju si, že v zimě přijdu k zamrzlému autu (nebo nastartuji z okna dálkově). Přijdu k zahřátému autu, lehce odhrnu sníh, nebo jen rovnou odjedu.corsaczek píše:Bufíku se to vyrovná těžko.Od 20-25 v základu vejš. V plné výbavě s GSM ovládáním a tak myslím cca. 35...., mluvím o teplovodním bufíku co ohřívá motor a pak zbytek.corsaczek píše:Jinak by mi zajímalo, kolik cca stojí takovej dodatečně udělanej bufík?
U ostatních typů je vždy nějaký technický háčíček...
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
No, samozřejmě záleží jak to ve skutečnosti funguje. Má to mít kolem jedné kilowaty odběr, takže tepelný výkon bude o něco nižší. Ovšem i to se musí dost znatelně projevit. A to nejen rychlým nástupem teplého vzduchu, ale i ve výkonu topení jako takového. Pochopitelně záleží na regulaci. Jestli to "jen" vykrývá dobu mezi nastartováním a zahřátím motoru vlažným vzduchem, pak je to skoro jen drahá blbinka. Ale jestli se to zahřeje v desítkách sekund po startu a z větráků jde horký vzduch jako při zahřátém motoru, který rozmrazí skla a zahřeje interiér řekněme do 5min., tak z uživatelského hlediska dělá totéž co bufík. Proto mne zajímá praktická zkušenost.corsaczek píše:Tak to ale určitě nefunguje. Prostě je to "jen" rychlejší nástup topení, toť vše. Jestli to stojí 20k a bufík stojí taky 20k, tak to je fakt skvělej nápad quickheat dodělávat![]()
Zatím vidím tyto výhody:
Ve prospěch QH hovoří to, že je to dělaný přímo na to, mělo by to být odladěný a dobře fungující ala bufík s možná příznivější cenou. Nevýhodou je, že to v autě nejspíš zůstane, nešetří to motor a baterka asi taky nejásá.
Ve prospěch opravdového bufíku hovoří jeho použitelnost pro více aut, vyšší výkon, šetří motor. V neprospěch: opakovaná použitelnost je trochu sporná, náklady na demontáž a uvedení auta do původního stavu, jak se tváří baterka ze které jede, těžko říct a co se děje s motorovým olejem, jestli ho to nepřepaluje a tím mu nedělá zle, těžko říct.
A víc mě nenapadá.
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Postatou bufíku je, že ráno přijdeš k zahřátýmu autu (vč. motoru), odmraženým sklům, sundáš si péřovou bundu a komfortně sedáš do auta - neboli taková alternativa pokud nemáš garáž. QH "jen" kompenzuje pomalý nástup topení, což je dobrá věc za 8.500 jako příplatek k novýmu autu, ale nesmysl za 20k, za což můžeš mít ten bufík. Ale co, je dobře, že to někdo vůbec zkusí předělat.
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
No proto se o to zajímám jak to je. Proto tu je z mého pohledu tohle vlákno. Tedy kvůli zhodnocení poměru výkon/cena. Původně jsem měl představu, že bude cena někde kousek nad ceníkovou k novýmu autu. Nyní to čím dál víc vypadá že to bude více než 2x a to už na zajímavosti podstatně ztrácí. A naopak je víc zajímavý bufík, který za podobné peníze nabízí víc. Bohužel je to taková cena, která není zrovna lidová, což je překážka. Mít garáž, nebo reálnou vyhlídku ji koupit, tak o bufíku neuvažuju skoro vůbec. Takže je to asi přesně jak píšeš.corsaczek píše:QH "jen" kompenzuje pomalý nástup topení, což je dobrá věc za 8.500 jako příplatek k novýmu autu, ale nesmysl za 20k, za což můžeš mít ten bufík.
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Dodělávám teď ještě další věci na svou Astru, takže jsem si při jednom rozebírání už nachystal vodiče pro ŘJ QuickHeat (napájení, kostra, CAN Lowspeed). Příslušný konektor jsem našel na jednom starém svazku z Astry G, silové vodiče už mám koupené taky, kryt mám slíbený příští týden. Tak doufám, že dorazí. Mám tady jen malý problém, že průchodku, která je pro silové vodiče jsem už využil, tak budu doufat, že se mi tam ty vodiče vlezou.
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black
http://www.veramon.czweb.org
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
No, klobouk dolů. Škoda že nejsi po ruce. Chodil bych se dívat, abych se něco přiučil.David B. píše:.... tak budu doufat, že se mi tam ty vodiče vlezou.
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Téma zkomírá. Po pravdě se díky těm vedrům nedivím. ![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
V Lelekovicích jsem o tom prohodil pár slov s RomanemK. Ten chlap je fakt dobrej, chodící Opel skoro konstruktér.
No nic. Takto se to projevilo: Dal jsem mu jednu záludnou:
"Existuje nějaká alternativa mezi Quick Heatem a Webastem?"
On se zamyslel a vyšťáral z paměti že Rakouští soudruzi prý mají v poviné výbavě v autech nějakou naftovou obdobu Quick Heatu. Ta prý má tu výhodu, že nezatěžuje baterku. A mluvil o docela lidové ceně. Samotný todlenc je prý kolem 1500(snad myslel KČ
) + nějaká ta ovládačka (DO, nebo časovač, atp. což bych asi zvládl) a doprogramování ŘJ možná myslel jako kdyby tam byl QH.
Pánové, to topidlo by RomanK uměl sehnat, ale silně pochybuju, že bude mít čas zkoumat či vymýšlet jak to tam Rakouští soudruzi přibastlujou.
Máte někdo autí z Rakouska? Můžete na to hodit vočkem, kdo víte kam?
Tohle zatím vidím jako super alternativu/možnost (takovej bufík pro chudý jako jsem já).![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
V Lelekovicích jsem o tom prohodil pár slov s RomanemK. Ten chlap je fakt dobrej, chodící Opel skoro konstruktér.
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
"Existuje nějaká alternativa mezi Quick Heatem a Webastem?"
On se zamyslel a vyšťáral z paměti že Rakouští soudruzi prý mají v poviné výbavě v autech nějakou naftovou obdobu Quick Heatu. Ta prý má tu výhodu, že nezatěžuje baterku. A mluvil o docela lidové ceně. Samotný todlenc je prý kolem 1500(snad myslel KČ
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Pánové, to topidlo by RomanK uměl sehnat, ale silně pochybuju, že bude mít čas zkoumat či vymýšlet jak to tam Rakouští soudruzi přibastlujou.
Máte někdo autí z Rakouska? Můžete na to hodit vočkem, kdo víte kam?
Tohle zatím vidím jako super alternativu/možnost (takovej bufík pro chudý jako jsem já).
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
1500 asi nemyslel kč ![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel