Znamená to, .... že mi klapka vnitřní cirkulace nefunguje správně?
Když jsem tu klapku teď spravoval , tak jsem ji zkoušel zapnout a vypnout když bylo venku celé hrdlo sání s mřížkou . Ten motorek
s převodkou má takovou sílu , že to přilehne na uzavření tak pevně , že dovnitř opravdu stěží pronikne smrad .
sladas opc píše:
ty sis stezoval an to ze ti jde smrad dovnitr a jak rikam reseni je jedine v tom ze si uzavres cirkulaci vzduchu..tim samozrejme musis pocitat ze se budes smazit v lete..
Já si stěžoval, že dám uzavřít venkovní vzduch(zapnu vnitřní cirkulaci), abych nečuchal smraďocha a stejně smrad jde dovnitř. Aby nešel, tak bych musel vypnout větrák úplně a to znamená že vyřadím regulaci vnitřní teploty. A tak budu buď mrznout, nebo se smažit. To auto má jak topení, tak chlazení. Tak by snad řízení vnitřní teploty mělo být použitelné, nebo se pletu?
U škodovek se kterýma jezdím služebně není problém. Dám vnitřní cirkulaci a smrady nejdou dovnitř, ale tepelná pohoda je stále OK.
Znamená to, že jedničková či dvojková Fábie, nebo Roomstr jsou lepší auta co se týče prostředí pro posádku než Opel Astra H? Nebo že mi klapka vnitřní cirkulace nefunguje správně?
tady jsme si neporozumeli trosku no..pokud mas vypnutou cirkulaci vzduchu z venci a jde ti tam stale smrad tak pak je problem ale nevim kde,zrejme ti asi nedovira klapka jak zde pisou..ty se sprave v tom prvnim prispevku nezminoval zda mas vypnutou ci zapnutou cirkulaci proto jsem reagoval..me to bodhudik fubguje a snad dlouho bude,jinak uz jsem taky musel rozebrat vetrak piskal mi tak divne moturek-procistilů odmastil a zatim vse ok..
Taky se mi furt mlžily okna, pomáhala opravdu jen zaplá klima. Nakonec jsem to rozdělal a zjistil, že je ulomená klapka recirkulace(klapka byla napůl uzavřená). Bylo to dost rozlomené, takže jsem dal klapku z Géčka, jen doufám že zas něco vydrží a nebudu si muset projít znova výměnou
Teda, ty mě strašíš. Zrovna jsem to zkoušel poslechem. Dal jsem klíček do dvojky a vypl rádio. Dal jsem vnitřní cirkulaci a začalo se ozývat vrčení motorku, které po chvíli ustalo. Pak jsem vnitřní cirkulaci vypl a zase motorek a vypl. Jenže se ozývaly nějaké jakoby loupavé zvuky. Silněji při tom vypnutí vnitřní cirkulace... Takže se asi té výměně, nebo opravě nevyhnu....
Šajze Opel.....
Moje predpoklady sa naplnili. Prave som to opravil, mal som prasknutu hriadelku. Vyrobil som objimku, podobne, ako na fotke, je to babracka . Ak budete pocut, ze chodi motorcek ca. 10 sekund, mate to tiez pokazene. Teraz to zavrie za ca. 3 sekundy a je ticho.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900OPEL-SHOP.SK
Na Gecku bylo mlzeni v dusledku spatne klapky dost proflakly problem. Technik u Staigera me tvrdil, ze na Hacku je od jineho vyrobce a problemy tam nejsou. Ja uz ji nechaval menit v zaruce, pac zacla byt hlucna. Vydrzelo to tak pul roku a opet je slyset. Ted tady ctu, ze spouste lidem taky odesla uplne, takze koukam, ze je to stejny jak na Gecku
Ja slysim po zapnuti klicku to samy. Z prostoru za kastlikem spolujezdce se cca 10-15 sekund ozyva ja se neco otevira a zavira. Nebo presne jak se "neco" otaci. Po cca tech 10-15 sekundach to prestane a uz je klid. Tedy do opetovneho zapnuti zapalovani. Jeste sem to nerozebiral, tak se radeji zeptam. Jedna se tedy taky o pokazenou klapku recirkulace vzduchu?
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)